Polo 1.4 TDI- problem z uruchomieniem motoru.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- kamska
- Użytkownik
- Posty: 426
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI
Polo 1.4 TDI- problem z uruchomieniem motoru.
Cześć,
Jak w temacie problem z rozruchem Polóweczki ( świeżo nabyte autko), problem polega na tym, ze silnik "odpala na 3-5sek na 500obr i gaśnie" po 3-4 próbie odpala od strzału.
Auto wyrwaliśmy dość okazjonalnie, niemiec 1właściciel już w ogłoszeniu pisał, że czasami tak się dzieje. We wtorek byliśmy testować Polo ale paliło cały czas od strzału, przeciągnąłem ją na 1-2-3 biegu prawie na maxa i wszystko ok, żadnego kopcenia, przerywania etc. Dziś samochód zrobił 1100km i na trasie motor sprawował się rewelacyjnie, ciągnie bardzo dobrze, mało mali i w ogóle nie kopci. Po ok. 500km po postoju Myszata ( tak została nazwana:))), nie zapaliła, po kilku próbach wzieła od strzału i resztę dnia znów paliła od strzału, ogólnie to łącznie z wczorajszymi testami jak i dzisiejszą 13sto godzinną trasą problem pojawił się tylko 1 raz.
Piszę do Was, gdyż macie większą wiedzę niż nie jeden mechanik, zanim dam się naciagnąc, wymienić pół silnika chcę poznać wasze oponie. Mi przyszedł na myśl pompowtryskiwacz uszkodzony, tak na pierwszy rzut, ale skoro silnik tak idelanie klekocze to chyba nie to.
Proszę o pomoc w powyższej kwestii, dodam, że Polóweczka ma przejechane 202TKM.
pozdrawiam
Jak w temacie problem z rozruchem Polóweczki ( świeżo nabyte autko), problem polega na tym, ze silnik "odpala na 3-5sek na 500obr i gaśnie" po 3-4 próbie odpala od strzału.
Auto wyrwaliśmy dość okazjonalnie, niemiec 1właściciel już w ogłoszeniu pisał, że czasami tak się dzieje. We wtorek byliśmy testować Polo ale paliło cały czas od strzału, przeciągnąłem ją na 1-2-3 biegu prawie na maxa i wszystko ok, żadnego kopcenia, przerywania etc. Dziś samochód zrobił 1100km i na trasie motor sprawował się rewelacyjnie, ciągnie bardzo dobrze, mało mali i w ogóle nie kopci. Po ok. 500km po postoju Myszata ( tak została nazwana:))), nie zapaliła, po kilku próbach wzieła od strzału i resztę dnia znów paliła od strzału, ogólnie to łącznie z wczorajszymi testami jak i dzisiejszą 13sto godzinną trasą problem pojawił się tylko 1 raz.
Piszę do Was, gdyż macie większą wiedzę niż nie jeden mechanik, zanim dam się naciagnąc, wymienić pół silnika chcę poznać wasze oponie. Mi przyszedł na myśl pompowtryskiwacz uszkodzony, tak na pierwszy rzut, ale skoro silnik tak idelanie klekocze to chyba nie to.
Proszę o pomoc w powyższej kwestii, dodam, że Polóweczka ma przejechane 202TKM.
pozdrawiam
Re: Polo 1.4 TDI- problem z uruchomieniem motoru.
standard w tych silnikach, spada cisnienie paliwa przez uszczelki pompowtryskow, ostatnio robilem takie 1.4 tdi bylo to samo a nikt nie wiedzial, w tym co robilem z 3 barow spadalo na tylko 2 i auto slabo palilo a czasami dobrze, po odpaleniu było ok, wina najczesciej uszczelki i to bym zrobił, ostatecznie pompa vacum, po drugie te silniki pala olej i sie tym nie przejmuj
- kamska
- Użytkownik
- Posty: 426
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI
Polo 1.4 TDI- problem z uruchomieniem motoru.
Jak to sprawdzić? zmierzyć cisnienie? czy jak podepnę pod Vaga to coś mi wyrzuc?PinkFloyd pisze:standard w tych silnikach, spada cisnienie paliwa przez uszczelki pompowtryskow, ostatnio robilem takie 1.4 tdi bylo to samo a nikt nie wiedzial, w tym co robilem z 3 barow spadalo na tylko 2 i auto slabo palilo a czasami dobrze, po odpaleniu było ok, wina najczesciej uszczelki i to bym zrobił
I jak pompe sprawdzić?PinkFloyd pisze:ostatecznie pompa vacum, po drugie te silniki pala olej i sie tym nie przejmuj
Dodam jeszcze, że rano nie chciała odpalić, musiałem trochę pokręcić. Może faktycznie pompa i cofneło się paliwo? Pożniej już paliła od strzału.
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Polo 1.4 TDI- problem z uruchomieniem motoru.
kamska, wymien uszczelki na pompkach, koszt nieduzy, robota nie straszna
a bedzie pewnosc ze sa szczelne

Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- kamska
- Użytkownik
- Posty: 426
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI
Re: Polo 1.4 TDI- problem z uruchomieniem motoru.
No chyba będę musiał, a spotkałeś się z podobnym problemem? bo w necie nic nie mogę poszukac a pewności nie mam.Adamm pisze:kamska, wymien uszczelki na pompkach, koszt nieduzy, robota nie strasznaa bedzie pewnosc ze sa szczelne
Polo 1.4 TDI- problem z uruchomieniem motoru.
uszczelki na bank, tylko daj kumatemu w TDI bo juz rózne rzeczy widzialem jak je wymieniali
po drugie slabo szukales wpisz haslo uszczelki pompowtryski tdi słabo pali w google i tematow multum, na niemieckim forum polo dobrze opisany problem ze spadkiem cisniwnia paliwa wiec najpierw uszczelki

- kamska
- Użytkownik
- Posty: 426
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI
Re: Polo 1.4 TDI- problem z uruchomieniem motoru.
Na youtube znalazlem filmik, jak Passat 1.9 TDI ma taki sam problem, a raczej gorszy i wymiana uszczelniaczy pomogla.
Zdecydowałem sie wymienić. Czy taki zestaw będzie OK- http://allegro.pl/uszczelki-pompowtrysk ... 14420.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Co jeszcze trzeba wymienic? Pewnie uszczelkę pod pokkrywą? Jak długo może trwać wymiana i ile można zapłacic? ( rozważam ASO).
Zdecydowałem sie wymienić. Czy taki zestaw będzie OK- http://allegro.pl/uszczelki-pompowtrysk ... 14420.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Co jeszcze trzeba wymienic? Pewnie uszczelkę pod pokkrywą? Jak długo może trwać wymiana i ile można zapłacic? ( rozważam ASO).
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Polo 1.4 TDI- problem z uruchomieniem motoru.
kamska, poszukaj zestawow bosha, ten jest ok ale nie wiem jaka firma, nr bosh 1417010997
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- kamska
- Użytkownik
- Posty: 426
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI
Re: Polo 1.4 TDI- problem z uruchomieniem motoru.
Dziś rano odpaliła od strzału, aż dziwne
i cały dzień odpala. Mimo wszystko wymienie te uszczelniacze- znalazlem polecony warsztat, który sepcjalizuje sie w autach grupy VAG, 150zł chcą za wymianę gumek i z góry zastrzegłem, że będę asystował przy wymianie
.
Powiedźcie mi jeszcze, co ewentualnie kupić do wymiany? pewnie uszczelke pokrwywy zaworów, czy coś jeszcze?
pozdrawiam


Powiedźcie mi jeszcze, co ewentualnie kupić do wymiany? pewnie uszczelke pokrwywy zaworów, czy coś jeszcze?
pozdrawiam
- kamska
- Użytkownik
- Posty: 426
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI
Re: Polo 1.4 TDI- problem z uruchomieniem motoru.
Hello,
Połóweczka smiga już 5dzień i problem odpalania zanikł, co stwierdziliśmy- cięzko odpalała jak miała mało paliwa, bliska rezerwy. Teraz ciagle ma w okolicach połowy zbiornika, w piatek cały dzień jezdziła z urzędy do urzędu i ciagle pali od strzału.
Czy to przypadkiem nie będzie pompa Vacium, czy nieszczelność pompek też może mieć wpływ na ilość paliwa w zbiorniku?
Dodam, że pompa wydaje ten charakterystyczny dzwiek- strzela paliwe po włączeniu zapłonu.
pozdrawiam
Połóweczka smiga już 5dzień i problem odpalania zanikł, co stwierdziliśmy- cięzko odpalała jak miała mało paliwa, bliska rezerwy. Teraz ciagle ma w okolicach połowy zbiornika, w piatek cały dzień jezdziła z urzędy do urzędu i ciagle pali od strzału.
Czy to przypadkiem nie będzie pompa Vacium, czy nieszczelność pompek też może mieć wpływ na ilość paliwa w zbiorniku?
Dodam, że pompa wydaje ten charakterystyczny dzwiek- strzela paliwe po włączeniu zapłonu.
pozdrawiam
- kamska
- Użytkownik
- Posty: 426
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI
Re: Polo 1.4 TDI- problem z uruchomieniem motoru.
Hllo, minęły kolejne dni i kolejne kilometry a Polo ciagle pali od strzału, sam juz nie wiem cóż to mógłbyc za problem z tym odpalaniem??? i nagle przestało???
Sorry, ze tak męczę temat ale sami wiecie jak to jest z nowo nabytym autkiem, tym bardziej, że swoim AXR'em zrobiłem ok. 90 TKM, a tam podobny silnieczek na pompkach nawet po 3tygodniowym postoju, przy ledwo krecacym aku odpalil od pół obrotu. Dlatego tak mnie przestraszyła ta Polówka...., ze tak zaniemogła...
pozdrawiam
Sorry, ze tak męczę temat ale sami wiecie jak to jest z nowo nabytym autkiem, tym bardziej, że swoim AXR'em zrobiłem ok. 90 TKM, a tam podobny silnieczek na pompkach nawet po 3tygodniowym postoju, przy ledwo krecacym aku odpalil od pół obrotu. Dlatego tak mnie przestraszyła ta Polówka...., ze tak zaniemogła...
pozdrawiam
- kamska
- Użytkownik
- Posty: 426
- Rejestracja: ndz mar 30, 2008 17:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Karoq Sportline FL 2.0 TDI, Suzuki Bandit 650N, Renault Premium 270dci, Kangoo 1,5 DCI
Polo 1.4 TDI- problem z uruchomieniem motoru.
Hello,
No i usterka naprawiona, wyminiłem pompkę, po podłączeniu pod kompa okazało się, że srodkowy wtryskiwacza nie pracuje na wolnych obr. caly czas lał paliwo i stąd ten problem przy odpalaniu- zalweł srodkowy cylinder.
Pompkę wyrwałem na allegro za 150zł i jest super. Obroty ani drgna tak równo pracuje, pali od strzała
. AAA gumki wymieniłem tylko na srodkowym pompowtrysku, pozostałych nie ruszałem, gdyż są dobre.
Dzięki za pomoc
No i usterka naprawiona, wyminiłem pompkę, po podłączeniu pod kompa okazało się, że srodkowy wtryskiwacza nie pracuje na wolnych obr. caly czas lał paliwo i stąd ten problem przy odpalaniu- zalweł srodkowy cylinder.
Pompkę wyrwałem na allegro za 150zł i jest super. Obroty ani drgna tak równo pracuje, pali od strzała

Dzięki za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości