Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tutaj piszemy tylko o problemach związanych z podwoziem i zawieszeniem
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								vwarek							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 7389
 		- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
 		
		
											- Lokalizacja: zDolny Śląsk
 
												- Auto: Bora
 
												- Silnik: AQN
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vwarek » wt maja 01, 2012 18:53
			
			
			
			
			
czy te śruby się w miarę odkręcają czy lepiej ich nie ruszać bo same łby zostaną w nasadce..? 
 
zdjęcie zapożyczone z 
tego faka..
 
			
									
									
		
		
				The quieter you become, the more you are able to hear...
 
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								Ypkis							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 15
 		- Rejestracja: śr gru 14, 2011 23:13
 		
		
											- Lokalizacja: Okunica k. Pyrzyc
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ypkis » wt maja 01, 2012 19:25
			
			
			
			
			powinny się wykręcić bez problemu tylko trzeba trochę siły użyć, ale po co chcesz je ruszać ?
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vwarek							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 7389
 		- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
 		
		
											- Lokalizacja: zDolny Śląsk
 
												- Auto: Bora
 
												- Silnik: AQN
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vwarek » wt maja 01, 2012 19:43
			
			
			
			
			Ypkis pisze:powinny się wykręcić bez problemu
ale to wiesz bo odkręcałeś czy zgadujesz..? 
 
Ypkis pisze:ale po co chcesz je ruszać ?
żeby się nie piedrolić pod autem z tulejami, przewodami i korektorem..
 
			
									
									
		
		
				The quieter you become, the more you are able to hear...
 
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Ypkis							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 15
 		- Rejestracja: śr gru 14, 2011 23:13
 		
		
											- Lokalizacja: Okunica k. Pyrzyc
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Ypkis » wt maja 01, 2012 19:57
			
			
			
			
			wydaje mi się że roboty zbytnio ci to zbytnio nie ułatwi a wręcz przeciwnie. Wykręć tą śrubę od tulei i cała belka ci spadnie.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vwarek							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 7389
 		- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
 		
		
											- Lokalizacja: zDolny Śląsk
 
												- Auto: Bora
 
												- Silnik: AQN
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vwarek » wt maja 01, 2012 20:35
			
			
			
			
			Ypkis pisze:roboty zbytnio ci to zbytnio nie ułatwi a wręcz przeciwnie
bo ja lubię jak jest trudno.. 
 
Ypkis pisze:Wykręć tą śrubę od tulei i cała belka ci spadnie.
z prawej owszem a z lewej..? 

 
			
									
									
		
		
				The quieter you become, the more you are able to hear...
 
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								21Golfista21							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 717
 		- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
 		
		
											- Lokalizacja: Strzelin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: 21Golfista21 » wt maja 01, 2012 20:36
			
			
			
			
			Ypkis pisze:wydaje mi się że roboty zbytnio ci to zbytnio nie ułatwi a wręcz przeciwnie. Wykręć tą śrubę od tulei i cała belka ci spadnie.
racja!
 
			
									
									
		
		
				http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409  nowy nabytek 
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								KamilP							
 
						- DieseL PoweR

 			
		- Posty: 2270
 		- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
 		
		
											- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KamilP » wt maja 01, 2012 21:21
			
			
			
			
			vwarek pisze:z prawej owszem a z lewej..? 
Wiedziałem że się tego obawiasz 

 Ale czy przypadkiem ten korektor nie jest przykręcony do tego ucha co chcesz odkręcić?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vwarek							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 7389
 		- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
 		
		
											- Lokalizacja: zDolny Śląsk
 
												- Auto: Bora
 
												- Silnik: AQN
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vwarek » wt maja 01, 2012 21:25
			
			
			
			
			KamilP pisze:czy przypadkiem ten korektor nie jest przykręcony do tego ucha co chcesz odkręcić? 
dokładnie.. dlatego chciałbym wyjechać nim z beleczką i rozpracować go na zewnątrz.. 

 
			
									
									
		
		
				The quieter you become, the more you are able to hear...
 
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Paweł Marek							
 
						- V.I.P.

 			
		- Posty: 26259
 		- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 		
		
											- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Paweł Marek » pt maja 04, 2012 21:12
			
			
			
			
			Odkręcałem w trzech starych golfach dzień wczesniej zapodając penetratora. A jak u ciebie będzie któż ci da gwarancję? Ale te śruby raz sa solidne, dwa są wkręcone w grube żelazo które jest dobrze chronione przed korozją - siedzi pod blachą zewnętrzną, nie słyszałem żeby ktoś to urwał, inaczej rzecz się ma ze śrubami tylnymi od wahacza przedniego
			
									
									
		
		
				Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vwarek							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 7389
 		- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
 		
		
											- Lokalizacja: zDolny Śląsk
 
												- Auto: Bora
 
												- Silnik: AQN
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vwarek » ndz maja 06, 2012 16:18
			
			
			
			
			Paweł Marek pisze:A jak u ciebie będzie któż ci da gwarancję?
bezproblemowo.. grama rdzy na gwintach śrub.. 
 

 
			
									
									
		
		
				The quieter you become, the more you are able to hear...
 
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								Resterwers							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 136
 		- Rejestracja: wt cze 21, 2011 19:50
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Resterwers » wt maja 08, 2012 21:12
			
			
			
			
			vwarek pisze:Paweł Marek pisze:A jak u ciebie będzie któż ci da gwarancję?
bezproblemowo.. grama rdzy na gwintach śrub.. 
 

 
Ja taki mały offtopic zrobie, oczywiście żuberek musi być 
 
Mnie wymiana tulei w belce już od dawna czeka ale cały czas to odwlekam bo nie mam warunków żeby wyjmować całą belkę  a dodatkowo zapieczone podwozie nie zachęca do tego 

 Rozumiem, że nie będzie problemu z wymienieniem tulei na każdej stronie z osobna bez wyjmowania belki?
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								KamilP							
 
						- DieseL PoweR

 			
		- Posty: 2270
 		- Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
 		
		
											- Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: KamilP » wt maja 08, 2012 21:40
			
			
			
			
			Resterwers pisze:Rozumiem, że nie będzie problemu z wymienieniem tulei na każdej stronie z osobna bez wyjmowania belki?
Problem będzie z lewej strony bo tam nieszczęsny korektor hamowania jest, ciężko go odkręcić bez urwania śruby i innych nie przyjemności. Znaczy w większości przypadków z tym problem jest.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vwarek							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 7389
 		- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
 		
		
											- Lokalizacja: zDolny Śląsk
 
												- Auto: Bora
 
												- Silnik: AQN
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vwarek » ndz maja 13, 2012 12:21
			
			
			
			
			Resterwers pisze:oczywiście żuberek musi być 
  
o wiele przyjemniejsza robota jest.. 
 
Resterwers pisze:nie będzie problemu z wymienieniem tulei na każdej stronie z osobna bez wyjmowania belki? 
KamilP pisze:Znaczy w większości przypadków z tym problem jest. 
u mnie śruby korektora zapieczone na amen.. musiałem odciąć nakrętki z tyłu.. bez wyciągania belki niewykonalne.. 
 
można też nie ruszać korektora ale wtedy musisz wyciąć śrubę od tulei albo odciąć całe to ucho razem z korektorem..
 
			
									
									
		
		
				The quieter you become, the more you are able to hear...
 
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości