pierburg problem pomocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pierburg problem pomocy
Witam mam ogromny problem ze samochodem prawdopodobnie wina gaźnika pierburg 2E w moim golfie II motor 1,3 silnik MH a mianowicie auto ma naprawdę ogromne spalanie dokładnie to nie da się nim jeździć bo spali nawet ponad 20l nie wiem jakim cudem:( a słoik paliwa 0,5 L spali w ciągu 2 minut proszę o pomoc co to może być z góry dziękuje
- alex_7692
- Gadatliwa bestia
- Posty: 748
- Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
- Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń
pierburg problem pomocy
Gaźnik był regulowany?
Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
- alex_7692
- Gadatliwa bestia
- Posty: 748
- Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
- Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń
pierburg problem pomocy
Te silniki palą dużo ale 20l to przesada.. Sprawdzałeś może czy nigdzie nie ucieka paliwo?
Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
pierburg problem pomocy
patalolo, od złej regulacji takie spalanie nie jest możliwe, to jest usterka gaźnika, zacznij od kontroli pod kątem wycieków, następnie skup się na membranie zaworu wzbogacania mieszanki - szczegóły na forum (ta sama część jest w gaźniku 2E2, Twój to 2E3, nie ma gaźnika 2E to tylko symbol ogólny każdego gaźnika dwuprzelotowego)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
pierburg problem pomocy
jak nabierzesz wyjmij membranę zaworu wzbogacania i zaślep na próbe kawałkiem dętki. Dalsz eczynności to już będzie rozbiórka gaźnika. Chyba ze nie gaźnik winien a np świece, ustawienie rozrządu i zapłonu
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
pierburg problem pomocy
przed wymianą rozrządu i po wymianie dalej to samo kopułka palec świece kable nowe a palic to od razu odpala ale troszke obroty falują i tak jak by go zalewało no któryś gar
- alex_7692
- Gadatliwa bestia
- Posty: 748
- Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
- Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń
pierburg problem pomocy
patalolo, Powiem Ci tak : też miałem kłopoty z tym gaźnikiem, zmieniłem zawór wzbogacania mieszanki i mębranę gaźnika, zapłaciłem około 35-40 zł, dobra regulacja u gaźnikowca ok. 40 zł (czyszczenie i sprawdzanie sprawności podciśnień itp.) i dało efekt taki że pali od strzała a w mieście spalanie to ok. 8,5-9l czyli "jak na ten silnik jest okej" bo wiadomo że lubi benzynkę.. nie ruszałem jeszcze kabli i świec, może coś by też pomogło.. A nie orientujecie się koledzy czy słabe ciśnienie na tłokach też może być powodem spalania?
Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
pierburg problem pomocy
Witam problem rozwiązany:)kupiłem nowy gaznik i teraz jest inny problem z golfem:( a mianowice autoko czasami ma obroty poniżej 400 obrotów a czasami ponad 1000 a co naj leprze czasami w drodze zgaśnie i za chwile odpali od czego to może być ?? prosze o pomoc:(
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Yahoo [Bot] i 9 gości