pierburg problem pomocy

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

patalolo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 19:44

pierburg problem pomocy

Post autor: patalolo » ndz kwie 29, 2012 10:36

Witam mam ogromny problem ze samochodem prawdopodobnie wina gaźnika pierburg 2E w moim golfie II motor 1,3 silnik MH a mianowicie auto ma naprawdę ogromne spalanie dokładnie to nie da się nim jeździć bo spali nawet ponad 20l nie wiem jakim cudem:( a słoik paliwa 0,5 L spali w ciągu 2 minut proszę o pomoc co to może być :( z góry dziękuje



Awatar użytkownika
alex_7692
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń

pierburg problem pomocy

Post autor: alex_7692 » ndz kwie 29, 2012 12:39

Gaźnik był regulowany?


Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

patalolo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 19:44

pierburg problem pomocy

Post autor: patalolo » ndz kwie 29, 2012 16:26

było regulowanie ale to chyba nie możliwe żeby on tyle palił



Awatar użytkownika
alex_7692
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń

pierburg problem pomocy

Post autor: alex_7692 » pn kwie 30, 2012 15:42

Te silniki palą dużo ale 20l to przesada.. Sprawdzałeś może czy nigdzie nie ucieka paliwo?


Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

pierburg problem pomocy

Post autor: Paweł Marek » pn kwie 30, 2012 21:44

patalolo, od złej regulacji takie spalanie nie jest możliwe, to jest usterka gaźnika, zacznij od kontroli pod kątem wycieków, następnie skup się na membranie zaworu wzbogacania mieszanki - szczegóły na forum (ta sama część jest w gaźniku 2E2, Twój to 2E3, nie ma gaźnika 2E to tylko symbol ogólny każdego gaźnika dwuprzelotowego)


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

patalolo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 19:44

pierburg problem pomocy

Post autor: patalolo » pn kwie 30, 2012 22:32

wycieków nie ma żadnych nie mam już sił:(



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

pierburg problem pomocy

Post autor: Paweł Marek » wt maja 01, 2012 12:26

jak nabierzesz wyjmij membranę zaworu wzbogacania i zaślep na próbe kawałkiem dętki. Dalsz eczynności to już będzie rozbiórka gaźnika. Chyba ze nie gaźnik winien a np świece, ustawienie rozrządu i zapłonu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

patalolo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 19:44

pierburg problem pomocy

Post autor: patalolo » wt maja 01, 2012 12:28

przed wymianą rozrządu i po wymianie dalej to samo kopułka palec świece kable nowe a palic to od razu odpala ale troszke obroty falują i tak jak by go zalewało no któryś gar



Awatar użytkownika
alex_7692
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń

pierburg problem pomocy

Post autor: alex_7692 » wt maja 01, 2012 19:19

patalolo, Powiem Ci tak : też miałem kłopoty z tym gaźnikiem, zmieniłem zawór wzbogacania mieszanki i mębranę gaźnika, zapłaciłem około 35-40 zł, dobra regulacja u gaźnikowca ok. 40 zł (czyszczenie i sprawdzanie sprawności podciśnień itp.) i dało efekt taki że pali od strzała a w mieście spalanie to ok. 8,5-9l czyli "jak na ten silnik jest okej" :jezor: bo wiadomo że lubi benzynkę.. :? nie ruszałem jeszcze kabli i świec, może coś by też pomogło.. A nie orientujecie się koledzy czy słabe ciśnienie na tłokach też może być powodem spalania?


Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

patalolo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt kwie 26, 2011 19:44

pierburg problem pomocy

Post autor: patalolo » czw maja 17, 2012 20:26

Witam problem rozwiązany:)kupiłem nowy gaznik i teraz jest inny problem z golfem:( a mianowice autoko czasami ma obroty poniżej 400 obrotów a czasami ponad 1000 a co naj leprze czasami w drodze zgaśnie i za chwile odpali od czego to może być ?? prosze o pomoc:(



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Yahoo [Bot] i 9 gości