[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 88
- Rejestracja: śr mar 10, 2010 20:08
- Lokalizacja: SKL "CYRK" ;)
[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa
wracając do tego tematu mam pytanie. denerwuje mnie czas po jakim wskaźnik pokazuje ile tak na prawdę jest paliwa. jak zrobić żeby wskazówka wędrowała na swoje miejsce zaraz po przekręceniu zapłonu?
1.VW golf mk II CL 1.3 B+G MH 3d 1987 - był
2.VW golf mk II CL 1.6 TD JR 3d 1989 - był
VW golf mk II GL 1.8 B RH 5d 1987 - jest
Sprzedam: kiere polo g40, licznik passat b3 VR6 MFA,licznik passat b3 MFA, pająk z MFA, lampka wew. dzielona - passat b3
2.VW golf mk II CL 1.6 TD JR 3d 1989 - był
VW golf mk II GL 1.8 B RH 5d 1987 - jest
Sprzedam: kiere polo g40, licznik passat b3 VR6 MFA,licznik passat b3 MFA, pająk z MFA, lampka wew. dzielona - passat b3
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa
matipl6600, Nie da się, to jest wskaźnik który działa na zasadzie termobimetalu. Musi się nagrzać.
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
[mk2] błedne wskazania poziomu paliwa
w mk3 jest już silniczek. Po prostu tym autem nie można jeździć przeważnie z poziomem pod połową. Benzyna wtedy na nierównościach nie przelewa się az do potencjometru. i nie ma smarowania tego potencjometru. Gorsza sprawa jest gdy robimy non stop miasto, wtedy paliwo przelewa sie lewo prawo i pływak wciąż nam drapie tą rezerwę a paliwo nie dochodzi do nasmarowania potencjometru. Proponuje tanowac auto do 1/2 baku. Lub skierować powrót paliwa wprost na potencjometr tak jak ja to uczyniłem.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości