Zamiana pompy prosze o pomoc

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

friti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw gru 11, 2008 12:27
Lokalizacja: lubin
Kontakt:

Zamiana pompy prosze o pomoc

Post autor: friti » śr kwie 25, 2012 22:07

Witam Wszystkich mam taki problem siadla mi pompa a mam od 1.6d o numerze 068 130 081 C z golfa 2 i chcialbym sie dowiedziec czy da rade wsadzic to do 1.9td byla 028 130 081 C golf3 z 92 roku i czy to bedzie chodzic prosze o jakas odpowiedz moze ktos jusz cos takiego robil ? i wie co i jak czy wogule jest to mozliwe Prosze o jakies opinie na ten temat z gory dziekuje i pozdrawiam :)



Awatar użytkownika
needved
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 831
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 23:15
Lokalizacja: Augustów

Zamiana pompy prosze o pomoc

Post autor: needved » czw kwie 26, 2012 08:24

Sama pompa powinna pasować jednak może być problem z mocą.
W 1.6 D masz tłoczek 8mm
W 1.9 TD masz tłoczek 9mm
Po założeniu takiej pompy bez żadnych regulacji będziesz miał (albo i nie) tyle mocy co w 1.6D
Napisz co się stało pompie? Być może nadaje się do naprawy.



friti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw gru 11, 2008 12:27
Lokalizacja: lubin
Kontakt:

Zamiana pompy prosze o pomoc

Post autor: friti » czw kwie 26, 2012 16:38

Witam
wiec ze stara papa stalo sie cos takiego ze trzpien na ktory przychodzi kolo ma luz tzn chodzi na boki i do tylu bo tak szczerze podczas jazdy nic sie wsumieni nie dzialo nie bylo braku mocy ani zadnych szarpniec tylko trzymala bardzo wysokie obroty na buiegu jalowym i niechciala spasc nizej tzn miala cos okolo 1050obrotow a teraz mam wlasnie pompe z 1.6 d ktora dostalem i wlasnie sie zastanawialem nad zamiana
Pozdrawiam
Łukasz



Awatar użytkownika
needved
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 831
Rejestracja: ndz gru 11, 2011 23:15
Lokalizacja: Augustów

Zamiana pompy prosze o pomoc

Post autor: needved » czw kwie 26, 2012 21:49

Powodem podwyższonych obrotów jest najprawdopodobniej zwiększona dawka paliwa. Trzeba wyregulować wydatek szczątkowy.
Jeśli luz nie jest duży, paliwo przez uszczelniacz nie cieknie i pompa sama się nie zapowietrza to nie zawracaj sobie tym głowy i nie ruszaj pompy.
Jeśli ruszysz trzeba na nowo ustawić kąt wtrysku na czujnik a coraz mniej mechaników potrafi to zrobić.
Odradzam zmianę pompy na 1.6D



friti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw gru 11, 2008 12:27
Lokalizacja: lubin
Kontakt:

Zamiana pompy prosze o pomoc

Post autor: friti » pt kwie 27, 2012 17:18

Witam
A wiec zostawiam ta pompe co byla a i tak wszystko bede ustawial na nowo znajomy mam przyzad i i ustawi dam znac jak zrobie i jakie wrazenia beda bo odrazu bedzie pelen serwis
Pozdrawiam Łukasz



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości