dorwałem komplet, jak dobrze pójdzie to po majówce spróbujemy to założyćKoJ@K pisze:Stosował to już może ktoś ?
MKIV Variant - truckman
Moderator: G0 Karcio
MKIV Variant - truckman
Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...
- showtime
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2524
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
MKIV Variant - truckman
Co do miski to stalowa by troche wazyla, alu jest lżejsze ale widzialem stalowe mocne michy i ludzie jeżdżą ja np. mam problem z metalową osloną bo przy dluzszej jezdzie autostrada w okolicach 160-180 km/h temp. oleju wzrasta do ok. 120 st. i zapala sie magiczny WARNING ale i tak wiele juz zaoszczedzilem dzieki tej oslonie
TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
MKIV Variant - truckman
showtime, hm to ciekawe, co za roznica alu czy plastik, moze po prostu po programie trzeba delikatniej jezdzic
- KonradzikIV
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2722
- Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
MKIV Variant - truckman
przy skrzyni 5 dłuższa jazda z takimi prędkościami skutecznie doprowadzi turbo na cmentarzshowtime pisze:dluzszej jezdzie autostrada w okolicach 160-180 km/h temp
Re: MKIV Variant - truckman
Co masz na myśli?? Za wysokie obroty na 5tce? Bo w sumie golfem jeszcze nie wyjechałem za daleko ale lada dzień zacznie się cotygodniowe ujeżdżanie na wybrzeże... Na s3 saabem zawsze zapinałem pow 160 i ogniem od Gorzowa do samego Szczecina, czy do kiełbaskowa... Czyli te auta to tylko do miasta się nadająKonradzikIV pisze:przy skrzyni 5 dłuższa jazda z takimi prędkościami skutecznie doprowadzi turbo na cmentarzshowtime pisze:dluzszej jezdzie autostrada w okolicach 160-180 km/h temp
Truck widziałem dzisiaj was, czyli fura działa... Pięknie, ale czasu nie miałem bo bym się kulnął za wami... :/
'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
MKIV Variant - truckman
hmm AGR nie miał chyba chłodnicy oleju dodatkowej?
jeśli chodzi o turbo też mnie to intryguje, wysokie ciśnienie doładowania przez długi okres czasu?
jeśli chodzi o turbo też mnie to intryguje, wysokie ciśnienie doładowania przez długi okres czasu?
- showtime
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2524
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
MKIV Variant - truckman
Na 5-ce przy 160 km/h mam ok 3500 obrotow i nie wydaje mi sie zeby to bylo duzo a turbo na tempomacie pompuje i tak tylko wtedy kiedy musi. Logiczne ze na prostym odcinku autostrady pompuje np. 0,5 bara a przy podjezdzie dobija do 1,2 wiec to nie jest tak, ze caly czas pracuje na maksymalnym cisnieniu...
Poza tym Panowie jesli mialbym jechac autostrada stałą predkoscia 120 km/h to po 2 godzinach jazdy zrobiłbym szalik na drutach bez jaj, ale te auta nie są z papieru... Płaczecie na miski, płaczecie na inne tematy a ja jezdze na gwincie i jezdze, zalozylem blaszaka i pomimo kilku sytuacji kryzysowych miska nadal cała i żadna hańba orać po ziemi osłoną - radio o oczko wyzej i po problemie a przynajmniej jezdzi sie przyjemniej bo nie na ciągłym spięciu co akurat sie dzisiaj urwie
Poza tym Panowie jesli mialbym jechac autostrada stałą predkoscia 120 km/h to po 2 godzinach jazdy zrobiłbym szalik na drutach bez jaj, ale te auta nie są z papieru... Płaczecie na miski, płaczecie na inne tematy a ja jezdze na gwincie i jezdze, zalozylem blaszaka i pomimo kilku sytuacji kryzysowych miska nadal cała i żadna hańba orać po ziemi osłoną - radio o oczko wyzej i po problemie a przynajmniej jezdzi sie przyjemniej bo nie na ciągłym spięciu co akurat sie dzisiaj urwie
TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
MKIV Variant - truckman
Jak mawia mój dobry ziom:showtime pisze:żadna hańba orać po ziemi osłoną
"żeby było dobrze, fura MUSI szurać piz#ą po asfalcie,
a dokładka jest tania więc powinna dotykać gleby przy hamowaniu"
'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)
- czajaa22
- Forum Master
- Posty: 1331
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
- Lokalizacja: Elblag/UK
- Kontakt:
Re: MKIV Variant - truckman
e tam gadasz przy prędkościach 160 kolo 3500 obrotów może ciut więcej turbo na normalnym odcinku ie pompuje dużo, tak jak showtimepisze czasami dobija więcej jeśli jest jakieś wzgórze i chcesz utrzymać prędkość. Przy takich prędkościach chodzi bardziej o temp oleju ja swoim miałem seryjna chłodnice i po dłuższej jeździ skakała powyżej 110 w upalne dni. Teraz jest większa i nie wchodzi powyżej 100 Z seryjnymi motorami nie powinno być żadnych takowych problemówKonradzikIV pisze:przy skrzyni 5 dłuższa jazda z takimi prędkościami skutecznie doprowadzi turbo na cmentarzshowtime pisze:dluzszej jezdzie autostrada w okolicach 160-180 km/h temp
R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ
MKIV Variant - truckman
hmm truckman, a jak sprzedaż? Ew. nabywcy na pewno ucieszyli się z rociachanej miski?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości