demontaż alarmu niefabrycznego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
demontaż alarmu niefabrycznego
Chcę wymontować alarm w golfie który nie jest fabryczny gdyż jest to kompletny golas i będę zakładał do niego el szyby, centralny zamek z pilotem więc drugi potrzebny nie będzie. Wiem że jest on pokombinowany ze stacyjką, gdzie szukać jakiejś jego centralki by odnaleźć w necie jakieś jego moduły/schematy by wywalić to dziadostwo całkowicie no i odnaleźć miejsca w których ma jakieś połączenia ?
pozdrawiam
pozdrawiam
demontaż alarmu niefabrycznego
Zadałeś pytanie jak dla wróżki...Szukasz centralki a potem odpinasz po kolei kable i to wszystko...nie trzeba żadnych schematów. Zawsze jest to samo podłączenie - pod krańcówki drzwi / maski, lampka wewnętrzna, zapłon, plus, minus i ewentualnie jakieś odcięcie i koniec.
Do wielu alarmów bez pilota można dołożyć centralkę z pilotem itp.
Do wielu alarmów bez pilota można dołożyć centralkę z pilotem itp.
demontaż alarmu niefabrycznego
Jak toto ma jakąś diodę to leć po niej po paluszku do centralki, wróżki pojechały na zlot a szkanlaną kulę pożyczyłem wiec trudno coś wiecej wymysleć.
demontaż alarmu niefabrycznego
znając fachofców co montują - centralkę alarmu znajdziesz tuż obok skrzynki przekaźników - możliwe odstępstwo - przy słupku A kierowcy za wykładziną
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
demontaż alarmu niefabrycznego
Tak jak wyżej Koledzy piszą - nic trudnego. Odnaleźć centralkę...i od niej po kabelkach wszystko po kolei wywalać. Jeżeli znajdziesz jakiś kabel z oryginalnej instalacji który będzie przecięty...i do dwóch końców będą dochodziły kabelki z centralki to nie zapomnij połączyć przeciętego kabla bo zapewne nie odpalisz auta.
demontaż alarmu niefabrycznego
I jeszcze - centralka to zazwyczaj coś czarnego wielkości paczki papierosów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 113 gości