Witam
Dzis odkryłem u siebie w aucie nieznany odłączony kabel z zaklejona koncówką ( szczególy na zdjęciu ) czy ktos wie co to jest u dlaczego moglo byż tak zrobione ??
nieznany kabel i jego podłączenie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
nieznany kabel i jego podłączenie
jest to czujnik temperatury paliwa a to ustrojstwo włożone w kostkę od czujnika temperatury to jest Twój chip odepnij to od kostki to odczujesz ze auto straciło na mocy
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
nieznany kabel i jego podłączenie
we wtyczce były dwa oporniki , po odpieci nie zauwazyłem narazie zadnej roznicy( jedynie spalanie na postoju podskoczylo z 0,4 do 0.6-0,7) . Jak by to miało podniesć moc auta ?? jedyne co to ustrojstwo robiło to przekłamywało temperature paliwa
nieznany kabel i jego podłączenie
podnosi podnosi kolego każdy tiuner Ci to powie
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
nieznany kabel i jego podłączenie
a mozesz mi powiedz na jakiej ogolnie zasadzie to dziala ? dawka paliwa sie zmienia ?? , dlaczego spalanie na postoju wzrosło ?? na cos jeszcze ma to wpływ ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 108 gości