Zamiana pompy prosze o pomoc
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zamiana pompy prosze o pomoc
Witam Wszystkich mam taki problem siadla mi pompa a mam od 1.6d o numerze 068 130 081 C z golfa 2 i chcialbym sie dowiedziec czy da rade wsadzic to do 1.9td byla 028 130 081 C golf3 z 92 roku i czy to bedzie chodzic prosze o jakas odpowiedz moze ktos jusz cos takiego robil ? i wie co i jak czy wogule jest to mozliwe Prosze o jakies opinie na ten temat z gory dziekuje i pozdrawiam
Zamiana pompy prosze o pomoc
Sama pompa powinna pasować jednak może być problem z mocą.
W 1.6 D masz tłoczek 8mm
W 1.9 TD masz tłoczek 9mm
Po założeniu takiej pompy bez żadnych regulacji będziesz miał (albo i nie) tyle mocy co w 1.6D
Napisz co się stało pompie? Być może nadaje się do naprawy.
W 1.6 D masz tłoczek 8mm
W 1.9 TD masz tłoczek 9mm
Po założeniu takiej pompy bez żadnych regulacji będziesz miał (albo i nie) tyle mocy co w 1.6D
Napisz co się stało pompie? Być może nadaje się do naprawy.
Zamiana pompy prosze o pomoc
Witam
wiec ze stara papa stalo sie cos takiego ze trzpien na ktory przychodzi kolo ma luz tzn chodzi na boki i do tylu bo tak szczerze podczas jazdy nic sie wsumieni nie dzialo nie bylo braku mocy ani zadnych szarpniec tylko trzymala bardzo wysokie obroty na buiegu jalowym i niechciala spasc nizej tzn miala cos okolo 1050obrotow a teraz mam wlasnie pompe z 1.6 d ktora dostalem i wlasnie sie zastanawialem nad zamiana
Pozdrawiam
Łukasz
wiec ze stara papa stalo sie cos takiego ze trzpien na ktory przychodzi kolo ma luz tzn chodzi na boki i do tylu bo tak szczerze podczas jazdy nic sie wsumieni nie dzialo nie bylo braku mocy ani zadnych szarpniec tylko trzymala bardzo wysokie obroty na buiegu jalowym i niechciala spasc nizej tzn miala cos okolo 1050obrotow a teraz mam wlasnie pompe z 1.6 d ktora dostalem i wlasnie sie zastanawialem nad zamiana
Pozdrawiam
Łukasz
Zamiana pompy prosze o pomoc
Powodem podwyższonych obrotów jest najprawdopodobniej zwiększona dawka paliwa. Trzeba wyregulować wydatek szczątkowy.
Jeśli luz nie jest duży, paliwo przez uszczelniacz nie cieknie i pompa sama się nie zapowietrza to nie zawracaj sobie tym głowy i nie ruszaj pompy.
Jeśli ruszysz trzeba na nowo ustawić kąt wtrysku na czujnik a coraz mniej mechaników potrafi to zrobić.
Odradzam zmianę pompy na 1.6D
Jeśli luz nie jest duży, paliwo przez uszczelniacz nie cieknie i pompa sama się nie zapowietrza to nie zawracaj sobie tym głowy i nie ruszaj pompy.
Jeśli ruszysz trzeba na nowo ustawić kąt wtrysku na czujnik a coraz mniej mechaników potrafi to zrobić.
Odradzam zmianę pompy na 1.6D
Zamiana pompy prosze o pomoc
Witam
A wiec zostawiam ta pompe co byla a i tak wszystko bede ustawial na nowo znajomy mam przyzad i i ustawi dam znac jak zrobie i jakie wrazenia beda bo odrazu bedzie pelen serwis
Pozdrawiam Łukasz
A wiec zostawiam ta pompe co byla a i tak wszystko bede ustawial na nowo znajomy mam przyzad i i ustawi dam znac jak zrobie i jakie wrazenia beda bo odrazu bedzie pelen serwis
Pozdrawiam Łukasz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 66 gości