MKIV Variant - truckman

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

MKIV Variant - truckman

Post autor: owies » śr kwie 25, 2012 15:37

KoJ@K pisze:Stosował to już może ktoś ?
dorwałem komplet, jak dobrze pójdzie to po majówce spróbujemy to założyć :grin:


Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...

Awatar użytkownika
showtime
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2524
Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

MKIV Variant - truckman

Post autor: showtime » śr kwie 25, 2012 15:52

Co do miski to stalowa by troche wazyla, alu jest lżejsze ;) ale widzialem stalowe mocne michy i ludzie jeżdżą :) ja np. mam problem z metalową osloną bo przy dluzszej jezdzie autostrada w okolicach 160-180 km/h temp. oleju wzrasta do ok. 120 st. i zapala sie magiczny WARNING :otepienie: ale i tak wiele juz zaoszczedzilem dzieki tej oslonie :food:


TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL

Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

MKIV Variant - truckman

Post autor: truckman » śr kwie 25, 2012 20:30

showtime, hm to ciekawe, co za roznica alu czy plastik, moze po prostu po programie trzeba delikatniej jezdzic :)


Obrazek

Awatar użytkownika
KonradzikIV
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2722
Rejestracja: pn gru 17, 2007 15:13
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

MKIV Variant - truckman

Post autor: KonradzikIV » śr kwie 25, 2012 20:40

showtime pisze:dluzszej jezdzie autostrada w okolicach 160-180 km/h temp
przy skrzyni 5 dłuższa jazda z takimi prędkościami skutecznie doprowadzi turbo na cmentarz :)


Obrazek

Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

MKIV Variant - truckman

Post autor: truckman » śr kwie 25, 2012 20:43

KonradzikIV, uszczelka pod glowica tez.


Obrazek

Awatar użytkownika
steniu4
Forum Master
Forum Master
Posty: 1291
Rejestracja: czw lis 13, 2008 23:08
Lokalizacja: posen-grunwald

Re: MKIV Variant - truckman

Post autor: steniu4 » śr kwie 25, 2012 22:28

KonradzikIV pisze:
showtime pisze:dluzszej jezdzie autostrada w okolicach 160-180 km/h temp
przy skrzyni 5 dłuższa jazda z takimi prędkościami skutecznie doprowadzi turbo na cmentarz :)
Co masz na myśli?? Za wysokie obroty na 5tce? Bo w sumie golfem jeszcze nie wyjechałem za daleko ale lada dzień zacznie się cotygodniowe ujeżdżanie na wybrzeże... Na s3 saabem zawsze zapinałem pow 160 i ogniem od Gorzowa do samego Szczecina, czy do kiełbaskowa... Czyli te auta to tylko do miasta się nadają :jezor:
Truck widziałem dzisiaj was, czyli fura działa... Pięknie, ale czasu nie miałem bo bym się kulnął za wami... :/


'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

MKIV Variant - truckman

Post autor: miskieusz » śr kwie 25, 2012 23:10

hmm AGR nie miał chyba chłodnicy oleju dodatkowej?
jeśli chodzi o turbo też mnie to intryguje, wysokie ciśnienie doładowania przez długi okres czasu?



Awatar użytkownika
showtime
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2524
Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

MKIV Variant - truckman

Post autor: showtime » śr kwie 25, 2012 23:25

Na 5-ce przy 160 km/h mam ok 3500 obrotow i nie wydaje mi sie zeby to bylo duzo ;) a turbo na tempomacie pompuje i tak tylko wtedy kiedy musi. Logiczne ze na prostym odcinku autostrady pompuje np. 0,5 bara a przy podjezdzie dobija do 1,2 wiec to nie jest tak, ze caly czas pracuje na maksymalnym cisnieniu...

Poza tym Panowie jesli mialbym jechac autostrada stałą predkoscia 120 km/h to po 2 godzinach jazdy zrobiłbym szalik na drutach :D bez jaj, ale te auta nie są z papieru... Płaczecie na miski, płaczecie na inne tematy a ja jezdze na gwincie i jezdze, zalozylem blaszaka i pomimo kilku sytuacji kryzysowych miska nadal cała :bigok: i żadna hańba orać po ziemi osłoną - radio o oczko wyzej i po problemie :grin: a przynajmniej jezdzi sie przyjemniej bo nie na ciągłym spięciu co akurat sie dzisiaj urwie :)


TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL

Awatar użytkownika
steniu4
Forum Master
Forum Master
Posty: 1291
Rejestracja: czw lis 13, 2008 23:08
Lokalizacja: posen-grunwald

MKIV Variant - truckman

Post autor: steniu4 » śr kwie 25, 2012 23:48

showtime pisze:żadna hańba orać po ziemi osłoną
Jak mawia mój dobry ziom:
"żeby było dobrze, fura MUSI szurać piz#ą po asfalcie,
a dokładka jest tania więc powinna dotykać gleby przy hamowaniu"
:okej:


'99 e46 328ci na bogato i bokiem ;)
'99 multivan highline ACV na bardzo bogato ;)
'00 bora variant AHF automat na przebogato :D <--żonowóz
'04 Octavia kombi ASV na bardzo bogato na dupowóz po pracy
'17 kia venga 1,4/90 na bogato /służbowa = najlepsza do wszystkiego chociaż mega słaba ;)

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

MKIV Variant - truckman

Post autor: KoJ@K » czw kwie 26, 2012 15:45

showtime, po mojemu dobrze prawisz. :helm: :wgore:


Obrazek

Awatar użytkownika
czajaa22
Forum Master
Forum Master
Posty: 1331
Rejestracja: pt sty 19, 2007 15:23
Lokalizacja: Elblag/UK
Kontakt:

Re: MKIV Variant - truckman

Post autor: czajaa22 » czw kwie 26, 2012 22:15

KonradzikIV pisze:
showtime pisze:dluzszej jezdzie autostrada w okolicach 160-180 km/h temp
przy skrzyni 5 dłuższa jazda z takimi prędkościami skutecznie doprowadzi turbo na cmentarz :)
e tam gadasz przy prędkościach 160 kolo 3500 obrotów może ciut więcej turbo na normalnym odcinku ie pompuje dużo, tak jak showtimepisze czasami dobija więcej jeśli jest jakieś wzgórze i chcesz utrzymać prędkość. Przy takich prędkościach chodzi bardziej o temp oleju ja swoim miałem seryjna chłodnice i po dłuższej jeździ skakała powyżej 110 w upalne dni. Teraz jest większa i nie wchodzi powyżej 100 :kac: Z seryjnymi motorami nie powinno być żadnych takowych problemów :pub:


R TDI PROJECT IN PROGRES http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=62&t=127178&p=1414461#p1414461 NA SPRZEDAZ

miskieusz
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7799
Rejestracja: śr sie 01, 2007 22:42
Lokalizacja: DW

MKIV Variant - truckman

Post autor: miskieusz » pt kwie 27, 2012 08:41

hmm truckman, a jak sprzedaż? Ew. nabywcy na pewno ucieszyli się z rociachanej miski? :bajer:



Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

MKIV Variant - truckman

Post autor: truckman » pt kwie 27, 2012 08:44

miskieusz, tak bo maja nowy olej


Obrazek

Awatar użytkownika
pekol
VW WLKP
Posty: 877
Rejestracja: pn gru 19, 2005 01:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

MKIV Variant - truckman

Post autor: pekol » pt kwie 27, 2012 09:11

truckman, kleint był ??


Obrazek
Służę pomocą z VAG

Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości