[mk II] katalizator-strumionka-problem-pomocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
[mk II] katalizator-strumionka-problem-pomocy
witam
Czy ktoś z was wie coś o tym?-wczoraj ściągałem kata z auta i w jego miejsce strumionke włożyłem, tylko jest mały proble. katalizator(teraz strumionka) łączy się z długą rurą pod samochodem taką obejmąz blachy (w środku ma drugą obejmę) one ściskają kata z tą rurą.
problem w tym ze ta wewnętrzna obejma ma takie wytłoczenie jakby fabryczne i przez to ucieka powietrze i pierdzi.
zarzucam załącznikami mam nadzieję ze skumacie o co chodzi
[ Dodano: Wto Lip 18, 2006 10:04 ]
panownie wlaśnie przed chwilą przyszło mi do głowy, ze moze rura od strumionki powinna być idealnie prosta aby stykała się ida=ealnie z ta długą rurą i wtedy może nie będzie przedmuchów. dobrze gadam?
Czy ktoś z was wie coś o tym?-wczoraj ściągałem kata z auta i w jego miejsce strumionke włożyłem, tylko jest mały proble. katalizator(teraz strumionka) łączy się z długą rurą pod samochodem taką obejmąz blachy (w środku ma drugą obejmę) one ściskają kata z tą rurą.
problem w tym ze ta wewnętrzna obejma ma takie wytłoczenie jakby fabryczne i przez to ucieka powietrze i pierdzi.
zarzucam załącznikami mam nadzieję ze skumacie o co chodzi
[ Dodano: Wto Lip 18, 2006 10:04 ]
panownie wlaśnie przed chwilą przyszło mi do głowy, ze moze rura od strumionki powinna być idealnie prosta aby stykała się ida=ealnie z ta długą rurą i wtedy może nie będzie przedmuchów. dobrze gadam?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
powinno być dobrzemosquitosound pisze:jeszcze jedno strumionkę wstawiłem dokładnie tam gdzie kat był, nie odsuwałem jej od silnika i mam sondę bedzie dobrze?
dodam ze wczesniej jezdziłem z pustym katem i było ok
ale i tak nie widzę sensu zakładania strumiennicy :]
jedynie można załozyć, ale naddźwiękową i najlepiej ze zwężką wenturiego :] to wtedy jest lepszy odgłos podczas przyśpieszania i nic więcej
[ Dodano: Wto Lip 18, 2006 10:25 ]
jak będzie pospawane to napewno nie będzie Ci uciekały spaliny przy strumiennicy i Ci nie będzie pierdziećmosquitosound pisze:a wy może robiliście tak ze spawaliscie to? mówicie bedzie lepiej jak bedzie pospawane?
a w razie wymiany to po prostu palnik czy też może i gumówka i ściągasz
[ Dodano: Wto Lip 18, 2006 10:26 ]
ja mam cały układ wydechowy pospawany, bez żadnych obejm bo ostatnio sobie wymieniłem wszystkie rurki i końcowy tłumik
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
Można pospawać jak pisza koledzy , a można zastosowac też aluminiową taśme klejącą, bardzo fajna rzecz owijasz tą tasma jak bandażem łaczenie strumiennicy i rury kilka razy tak żeby było szczelne , na to zakładasz te śmieszną opaske zaciskową z którą zawsze sa problemy ze szczelnością i po kłopocie. Klej zawarty w tej tasmie ładnie sie klei a po dostaniu temperatury wulkanizuje się. Nie kosztuje taka tasmia w motoryzacyjnym więcej niż 10-15złmosquitosound pisze:pospawać tą długą rurę ze strumionką na łączeni tak?
P.S. mosquitosound, fajne rysunki , czym robiłeś AutoCad'em
[ Dodano: Wto Lip 18, 2006 10:38 ]
A o sonde nic sie nie martw , ja też wywaliłem kata całkowicie bo był pusty i w jego miejsce wstawiłem kawał rury , czyli opcja podobna jak u Ciebie - efekt zero problemów z sonda lambda czy z praca silnika osiagami i spalaniem, zero róznicy.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
ja też mam ten problem co kolega.. ostatnio wymianiałem (jakies 4 miechy temu) to kolanko co odchodzi od kolektora i dochodzi do kata. Po tym zaczęło mi pierdzieć właśnie na tej obejmie(było już przegrzane). Kupiłem w sklepie motoryzacyjnym obejme, kupiłem odrazu najtwardsze śrudy do tej obejmy i aż gwint do końca doszedł i dalej przepuszcza. W sklepie polecali mi jakąś pastę do uszczelniania tłumików.. Mówicie , że pomoże?? Bo spawać to miejsce to w ostatecznym stopniu.
-
- Ma gadane
- Posty: 193
- Rejestracja: wt sty 03, 2006 14:21
- Lokalizacja: Kluczbork
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 307 gości