MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Moderator: G0 Karcio

Zablokowany
Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: daniel1d » pn kwie 23, 2012 12:53

zlos pisze:Jakie wrażenia z jazdy z FS? Jest dużo lepiej?
Trzeba trochę poćwiczyć szczególnie zmianę z dwójki na trójkę, ogólnie wydaje się że jest szybciej. Jak już auto będzie sprawne to porównam przejazd 0-100, 100-200 i 1/4 z fs i bez. Nie wiem jak w RL zobaczyć ile trwa zmiana biegu po podpięciu go do kompa. Ostatnio jeździłem Evo X które ma short shifter i synchronizatory Buschura tam można zmienić mega szybko bieg z dwójki na trójkę w porównaniu do golfa, u mnie jak chcę tak zrobić to i tak trwa to dłużej i od razu jest zgrzyt w skrzyni czyli synchronizatory nie wyrabiają.


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: daniel1d » pn kwie 23, 2012 13:00

Patrząc po czasach do 60 stóp wczoraj robiłem lepsze niż tamtym golfem przy czasie 10.9 i innych niskich jedenastkach.


www.proturbo.com.pl

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: mgtan » pn kwie 23, 2012 14:35

daniel1d... zadam dziwne pytanie bo wiedzy nie mam...

Twój poprzedni projekt de facto tez golf co z nim się stało i na jakiej mocy zkończyłeś prace nad nim?

Obecny golf... na jaką moc go szacujesz a do ile chcesz dojśc?

Ciekaw jestem ile mocy ma na tym uszkodzonym kolektorze... 400KM i 4.8 brzmi bardzo prawdopodobnie. Widziałem ci ena Bemowie, już miałem podejść podać grabe i pogadać ale gdzieś tam do ludzi uciekłeś... tak czysiak gratki fury. Obserwuje rozwój projektu.


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: daniel1d » pn kwie 23, 2012 14:58

mgtan pisze:Twój poprzedni projekt de facto tez golf co z nim się stało i na jakiej mocy zkończyłeś prace nad nim?
Nic się z nim nie stało, sprzedałem go. Co do mocy to miał ok 700km z nitro.
mgtan pisze:Obecny golf... na jaką moc go szacujesz a do ile chcesz dojśc?
ma 590km jak jest sprawny,górnej granicy nie ma postawionej :P
mgtan pisze:Widziałem ci ena Bemowie, już miałem podejść podać grabe i pogadać ale gdzieś tam do ludzi uciekłeś...
Nie uciekłem :P


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: daniel1d » pn kwie 23, 2012 15:18

Zająłem 5 miejsce na 20 aut to i tak nie jest źle :D Jak bym zapisał się do dragu to może nawet bym miał pierwsze miejsce :P Najlepszy czas w dragu to 11.8 a potem 12.6


www.proturbo.com.pl

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: cowboy » pn kwie 23, 2012 15:22

daniel1d pisze:Patrząc po czasach do 60 stóp wczoraj robiłem lepsze niż tamtym golfem przy czasie 10.9 i innych niskich jedenastkach.
coś mi trochę te czasy 60ft nie pasują, nie wiem czy sa realne, niby wielu narzekało na trakcję, a w sumie niskie czasy 60ft - u Ciebie 1,6...



Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: daniel1d » pn kwie 23, 2012 15:38

cowboy pisze:coś mi trochę te czasy 60ft nie pasują, nie wiem czy sa realne, niby wielu narzekało na trakcję, a w sumie niskie czasy 60ft - u Ciebie 1,6...
Zawsze tak gadają na Bemowo , a czasy każdy robi praktycznie te same czy na Bemowie czy gdzie indziej.


www.proturbo.com.pl

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: mgtan » pn kwie 23, 2012 18:43

przy 590km jakie masz osiągi 0-100 0-200 i 1/4.

Coś mi się wydaje że to mi mówiłes ale pamietasz może przy jakich czasach na mecie na 1/4 mili masz równe 200km/h? czyli kiedy czas na 1/4 równa się 0-200 ?


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: mgtan » pn kwie 23, 2012 18:43

Co do czasów to najlepszy miał ET 10.8 chłopaki z ECU-Performacne + TGAuto.


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: daniel1d » pn kwie 23, 2012 18:59

mgtan pisze:przy 590km jakie masz osiągi 0-100 0-200 i 1/4.
100-200 7.4s , do setki to jeszcze nie mierzyłem w dobrych warunkach, w zimę 4-4.1 , a na ćwiartkę to nie wiem.
mgtan pisze:Coś mi się wydaje że to mi mówiłes ale pamietasz może przy jakich czasach na mecie na 1/4 mili masz równe 200km/h? czyli kiedy czas na 1/4 równa się 0-200 ?
Trudno powiedzieć , na jednych zawodach przy czasie 11.00 czasy był 205 na innych 215, może to wina sprzętu albo zależy od trasy.


www.proturbo.com.pl

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: mgtan » pn kwie 23, 2012 19:37

dzięki za info. Dzięki temu wiem jakich czasów się mogę spodziewać realnych na 1/4 u siebie :-)


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: daniel1d » pn kwie 23, 2012 19:55

Ale auto Twoje auto to inna bajka :P Evo ma dobry start, gdzieś czytałem wypowiedź właściciela VIII ok 400km to na ćwiartkę robił 12.1


www.proturbo.com.pl

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: mgtan » pn kwie 23, 2012 20:42

Evo ma b.dobry start... narazie mam lakoniczne źródło informacji w posaci Turbotimera... pokazującego 0-100 powtarzalne 3,7 i rekordowe 3,52s oraz 1/4 11,5 ale to tylko turbo timer.Guma zwykły uliczny Dunlop.
Turbo timer bardzo dobrze interpretuje prędkość - jak sprawdzałem z GPSami to co do kilometra się zgadzało... :goof: ale na pomiary 1/4 0-100 czy 0-200 składa się wiele innych czynników niż prędkośc.
390konne EVO IX to około 3,8 do setki

Chciałem się na Bemowie przejechac ze 2 razy żeby zobaczyc jakie są robierzności i jaki czas uzyskam ... to się sprzęgło wys..ypało :) i ślizga jak tylko boosta dostaje... nowe czeka na montaż... na majówke będzie jak znalazł dobre sprzęgło.


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

Awatar użytkownika
Dziowid
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 21:20
Lokalizacja: Włocławek

MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km

Post autor: Dziowid » pn kwie 23, 2012 21:50

Daniel, gratuluje 5 miejsca :)

Mam 2 pytania :) :
1. Czy ten golf to jest Twój dupowóz na co dzień czy śmigasz czymś innym z jakim silnikiem?
2. Ile pali Ci średnio przy normalnej jeździe tak podrasowana Rka?



Zablokowany

Wróć do „Zakończone projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 10 gości