Trzeba trochę poćwiczyć szczególnie zmianę z dwójki na trójkę, ogólnie wydaje się że jest szybciej. Jak już auto będzie sprawne to porównam przejazd 0-100, 100-200 i 1/4 z fs i bez. Nie wiem jak w RL zobaczyć ile trwa zmiana biegu po podpięciu go do kompa. Ostatnio jeździłem Evo X które ma short shifter i synchronizatory Buschura tam można zmienić mega szybko bieg z dwójki na trójkę w porównaniu do golfa, u mnie jak chcę tak zrobić to i tak trwa to dłużej i od razu jest zgrzyt w skrzyni czyli synchronizatory nie wyrabiają.zlos pisze:Jakie wrażenia z jazdy z FS? Jest dużo lepiej?
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Moderator: G0 Karcio
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
www.proturbo.com.pl
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Patrząc po czasach do 60 stóp wczoraj robiłem lepsze niż tamtym golfem przy czasie 10.9 i innych niskich jedenastkach.
www.proturbo.com.pl
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
daniel1d... zadam dziwne pytanie bo wiedzy nie mam...
Twój poprzedni projekt de facto tez golf co z nim się stało i na jakiej mocy zkończyłeś prace nad nim?
Obecny golf... na jaką moc go szacujesz a do ile chcesz dojśc?
Ciekaw jestem ile mocy ma na tym uszkodzonym kolektorze... 400KM i 4.8 brzmi bardzo prawdopodobnie. Widziałem ci ena Bemowie, już miałem podejść podać grabe i pogadać ale gdzieś tam do ludzi uciekłeś... tak czysiak gratki fury. Obserwuje rozwój projektu.
Twój poprzedni projekt de facto tez golf co z nim się stało i na jakiej mocy zkończyłeś prace nad nim?
Obecny golf... na jaką moc go szacujesz a do ile chcesz dojśc?
Ciekaw jestem ile mocy ma na tym uszkodzonym kolektorze... 400KM i 4.8 brzmi bardzo prawdopodobnie. Widziałem ci ena Bemowie, już miałem podejść podać grabe i pogadać ale gdzieś tam do ludzi uciekłeś... tak czysiak gratki fury. Obserwuje rozwój projektu.
Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Nic się z nim nie stało, sprzedałem go. Co do mocy to miał ok 700km z nitro.mgtan pisze:Twój poprzedni projekt de facto tez golf co z nim się stało i na jakiej mocy zkończyłeś prace nad nim?
ma 590km jak jest sprawny,górnej granicy nie ma postawionejmgtan pisze:Obecny golf... na jaką moc go szacujesz a do ile chcesz dojśc?
Nie uciekłemmgtan pisze:Widziałem ci ena Bemowie, już miałem podejść podać grabe i pogadać ale gdzieś tam do ludzi uciekłeś...
www.proturbo.com.pl
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Zająłem 5 miejsce na 20 aut to i tak nie jest źle Jak bym zapisał się do dragu to może nawet bym miał pierwsze miejsce Najlepszy czas w dragu to 11.8 a potem 12.6
www.proturbo.com.pl
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
coś mi trochę te czasy 60ft nie pasują, nie wiem czy sa realne, niby wielu narzekało na trakcję, a w sumie niskie czasy 60ft - u Ciebie 1,6...daniel1d pisze:Patrząc po czasach do 60 stóp wczoraj robiłem lepsze niż tamtym golfem przy czasie 10.9 i innych niskich jedenastkach.
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Zawsze tak gadają na Bemowo , a czasy każdy robi praktycznie te same czy na Bemowie czy gdzie indziej.cowboy pisze:coś mi trochę te czasy 60ft nie pasują, nie wiem czy sa realne, niby wielu narzekało na trakcję, a w sumie niskie czasy 60ft - u Ciebie 1,6...
www.proturbo.com.pl
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
przy 590km jakie masz osiągi 0-100 0-200 i 1/4.
Coś mi się wydaje że to mi mówiłes ale pamietasz może przy jakich czasach na mecie na 1/4 mili masz równe 200km/h? czyli kiedy czas na 1/4 równa się 0-200 ?
Coś mi się wydaje że to mi mówiłes ale pamietasz może przy jakich czasach na mecie na 1/4 mili masz równe 200km/h? czyli kiedy czas na 1/4 równa się 0-200 ?
Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Co do czasów to najlepszy miał ET 10.8 chłopaki z ECU-Performacne + TGAuto.
Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
100-200 7.4s , do setki to jeszcze nie mierzyłem w dobrych warunkach, w zimę 4-4.1 , a na ćwiartkę to nie wiem.mgtan pisze:przy 590km jakie masz osiągi 0-100 0-200 i 1/4.
Trudno powiedzieć , na jednych zawodach przy czasie 11.00 czasy był 205 na innych 215, może to wina sprzętu albo zależy od trasy.mgtan pisze:Coś mi się wydaje że to mi mówiłes ale pamietasz może przy jakich czasach na mecie na 1/4 mili masz równe 200km/h? czyli kiedy czas na 1/4 równa się 0-200 ?
www.proturbo.com.pl
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
dzięki za info. Dzięki temu wiem jakich czasów się mogę spodziewać realnych na 1/4 u siebie
Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Ale auto Twoje auto to inna bajka Evo ma dobry start, gdzieś czytałem wypowiedź właściciela VIII ok 400km to na ćwiartkę robił 12.1
www.proturbo.com.pl
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Evo ma b.dobry start... narazie mam lakoniczne źródło informacji w posaci Turbotimera... pokazującego 0-100 powtarzalne 3,7 i rekordowe 3,52s oraz 1/4 11,5 ale to tylko turbo timer.Guma zwykły uliczny Dunlop.
Turbo timer bardzo dobrze interpretuje prędkość - jak sprawdzałem z GPSami to co do kilometra się zgadzało... ale na pomiary 1/4 0-100 czy 0-200 składa się wiele innych czynników niż prędkośc.
390konne EVO IX to około 3,8 do setki
Chciałem się na Bemowie przejechac ze 2 razy żeby zobaczyc jakie są robierzności i jaki czas uzyskam ... to się sprzęgło wys..ypało i ślizga jak tylko boosta dostaje... nowe czeka na montaż... na majówke będzie jak znalazł dobre sprzęgło.
Turbo timer bardzo dobrze interpretuje prędkość - jak sprawdzałem z GPSami to co do kilometra się zgadzało... ale na pomiary 1/4 0-100 czy 0-200 składa się wiele innych czynników niż prędkośc.
390konne EVO IX to około 3,8 do setki
Chciałem się na Bemowie przejechac ze 2 razy żeby zobaczyc jakie są robierzności i jaki czas uzyskam ... to się sprzęgło wys..ypało i ślizga jak tylko boosta dostaje... nowe czeka na montaż... na majówke będzie jak znalazł dobre sprzęgło.
Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.
MK IV R32 Turbo by Daniel1d 590km
Daniel, gratuluje 5 miejsca
Mam 2 pytania :
1. Czy ten golf to jest Twój dupowóz na co dzień czy śmigasz czymś innym z jakim silnikiem?
2. Ile pali Ci średnio przy normalnej jeździe tak podrasowana Rka?
Mam 2 pytania :
1. Czy ten golf to jest Twój dupowóz na co dzień czy śmigasz czymś innym z jakim silnikiem?
2. Ile pali Ci średnio przy normalnej jeździe tak podrasowana Rka?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości