problem z 2,0 16V 9a
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z 2,0 16V 9a
Dzis wymienilem popychacze (orginaly nowe) zmienilem oliwe na mineral bo do 200tys dobijam i nadal stuka jak przed wymiana!!!!!!!!! Na wolnych obrotach OK, przy 1500 zaczyna sie stuk i tak bez ustanku!!!!! Ale po odjeciu gazu (np: z 3000tys) jest cisza, oczywiscie do 1500tys/obr jestem bez radny POMOCY!!!!!!!!
Teeeeeemperamencik....
- conrad81
- Mały gagatek
- Posty: 98
- Rejestracja: pt sty 13, 2006 14:26
- Lokalizacja: Stargard, PL
- Kontakt:
Re: problem z 2,0 16V 9a
nie wiem tylko skad pomysl zmiany oleju na gorszy skoro wnioskuje ze bywal lepszy po prostu teorie zmian oleju na gorszy z uplywem kkm zaneguje kazdy mechanik ktory chocby po razie rozbieral silnik po minerale semi i syntetyku. zreszta sam tez mam takie zdanie a te kilka zlociszy wiecej na chocby semi na pewno nie szkodallukasz pisze:Dzis wymienilem popychacze (orginaly nowe) zmienilem oliwe na mineral bo do 200tys dobijam i nadal stuka jak przed wymiana!!!!!!!!! Na wolnych obrotach OK, przy 1500 zaczyna sie stuk i tak bez ustanku!!!!! Ale po odjeciu gazu (np: z 3000tys) jest cisza, oczywiscie do 1500tys/obr jestem bez radny POMOCY!!!!!!!!
Są dwa rodzaje nadsterowności: klasyczna i zaaajebiesta:)
Re: problem z 2,0 16V 9a
przy zimnym silniku stuka lekko typowy objaw popychaczy!! Noi w miare wzrastania temperatury oliwy, wzrasta tajemnicze stukanie!!!!!
Teeeeeemperamencik....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 530 gości