mk1 ClassicLine 3.2 V6
Moderator: G0 Karcio
mk1 ClassicLine 3.2 V6
Witam. Chciałem pokazać mój samochód
MODEL: Volkswagen Golf mkI Cabrio ClassicLine 91r
SILNIK: 2.3 V5 AQN
MOC: 170 Chętnych do współpracy koni
MODY POD MASKA: estetyka +
- Swap z 1.8 2H na 2.3 V5
- Brak akumulatora
- Brak zbiorniczka spryskiwaczy
- Odmalowana komora
- Silnik w czarnym macie, kolektor w kolorze nadwozia
- Przelotowy układ wydechowy na 2 tłumikach RM MOTORSPORT
- Wygładzony pas przedni
ZAWIESZENIE: Gwintowane TaTechnix
UKŁAD HAMULCOWY:
- Pompa hamulcowa VW T4 2.5 TDI
- Nowe przewody miedziane
- Nowe przewody gumowe TRW
- Zaciski przód Porsche Cayenne (4 tłoczkowe)
- Tarcze przód 300mm x 24mm
- Zaciski tył Golf mk4
- Płyn hamulcowy DOT4 ATE
KOŁA:
- BBS LeMans 17" 8J
- Opony NankangStyle 185/35/17
NADWOZIE:
- Lampy przód WESEM z krzyżem
- Lampy tył wersja POST
- Zaspawana antena
- Zaspawana dziura po dyszy spryskiwacza przedniej szyby
- Zaspawane dziury po znaczkach na tylnej klapie
- Wygładzony przedni zderzak
- Usunięta wnęka na światło przeciwmgłowe tył
- Usunięta wnęka na hak holowniczy tył
WNĘTRZE:
- Fotele Golf mk2 Edition One, sterowane elektrycznie
- Obszyte całe wnętrze, fotele, kanapa, boczki według własnego pomysłu
AUDIO: V5
ZMIANY PRZEPROWADZONE: Wszystko co wyżej wypisano
PLANY:
Przygodę z tuningiem zaczynałem przy pierwszym w życiu aucie Seat Cordoba. Następnie było Audi A3:
Zawsze chciałem Golfa serii 1. Chciałem w twardej budzie ale wyszło tak nie inaczej, że mam Cabrio
Kupiłem go na stalówkach. Poprzedni właściciel miał BBS RM (zdjęcia poprzedniego właściciela)
Jak na prawdziwego tunera przystało od razu nowe koła, przymiarki, tajle..
Nówka zbiorniczek wyrównawczy:
Nowe lampy z krzyżem:
Radio " Vw Alpha " (zmienione podświetlenie, czerwone przyciski, biały wyświetlacz)
Zmiana lamp i mała sesja. Na aucie BBS RS 15" 7,5J oraz 8,5J + kartoflowe opony.
Kupione fifky do wypolerowania Finalnie nawet ich nie zamontowałem.
W kierunku sezonu rozebrałem całą deskę, pouzupełniałem plastiki, uruchomiłem podświetlenie licznika. Teraz są białe diodowe żarówki. Fajnie się teraz komponuje z podświetleniem radia Na zdjęciu nie widać ale na żywo oświetla całe tarcze i wyświetlacz od MFA też już jest podświetlony, jak robiłem fotę to jeszcze nie był
Wymiana płynów oraz niezbędne naprawy
Prace nad kołem czas zacząć, w między czasie przeprowadzka do nowego już własnego garażu
Nówki ranty na przód:
Chemiczne ściąganie lakieru:
Przymiarki na sucho:
Polerowanie rantów i malowanie:
Koła wyszły 8J przód i 9J tył. Na przód wskoczyło 165/45, a na tył 185/45.
Śruba centralna została pomalowana w kolor nadwozia, a dekielek środkowy zmienił się na WOLFSBURG EDITION z tego względu, że mega mi się podoba mimo, że Golf nie jest WE.
Kupiłem kiedyś dwie fifki do wypolerowania ponieważ miałem tłumik z diesla ale, że ani to nie wyglądało ani nic zmieniłem na oryginalny z mk1 z tym, że dospawałem prostą rurkę z kwasiaka pod skosem o większej średnicy. Środkowy tłumik wyciąłem. W tylnych lampach zamiast pomarańczu czerwień. Tak to wszystko wyszło
Takim wydaniem zakończyłem sezon 2012. Przygotowania do 2013 zacząłem od razu
Dodatkowe zegary VDO:
Silnik 2.3 V5 AQN 170Ps z Golfa mk4:
Swap ogarniali w GenowefaGarage:
Posty:
Korek wlewu oleju Audi R8:
Nowy grill z chromem:
Komora, ale jeszcze będą zmiany dolotu i ogólne ogarnięcie detali. Miało być tylko czysto i schludnie
Aluminiowa osłona chłodnicy (finalnie jest już w czarnym macie)
Dewastacja dzień pierwszy:
Rarytasy znalezione podczas rozbierania
Ciąg dalszy:
Przymiarka 15" zmusiła mnie ostatecznie do zmiany koła.. Na 15" miska jest za nisko
Nowa felga jest dość kontrowersyjna. Liczę się z wieloma negatywnymi opiniami
ACT SX 17":
Zderzaki zostały pozbawione niedoskonałości:
Koła zostały rozkręcone. Rotory poszły do toczenia, będą na zewnątrz. Śrubki zmienią się na te z BBS RS, a rotor pójdzie w szary kolor. Najprawdopodobniej " Nogaro Silver " z BMW. Małe przymiarki (ten kolor na foto to inny na próbę)
Auto rozebrane pojechało na lakiernię:
Nowe spinki:
Nowe klosze kierunków:
Rura wlewu paliwa do baku AP.. Jest nówka sztuka Dodatkowo nowe koreczki, zaślepki śrub wycieraczek bo tez mi brakowało:
Opony 185/35/17:
Prace nad budą. Zaspawana antena, zaspawana dziura po dyszy spryskiwacza przedniej szyby, zaspawane dziurki po znaczkach z tyłu, wycięte błotniki pod 17" i wygładzony pas przedni
Rozrusznik skwierczał przy odpalaniu. Wymieniona zębatka i rolki:
Belka przód:
LC5N
Składanie:
Malowanie rotorów, wymiana śrubek, składanie koła
Projekt dekielków
Nowy dach:
Opony:
Wyszło coś takiego
Jako smaczek dodaje film z dźwiękiem ( wydech jest 2,5" cały z kwasa na dwóch przelotowych tłumikach RM Motorsport) Pozdrawiam!
[youtube]zSFR95CkkSU[/youtube]
---------------------------------------------------------------------------------------
Zima 2014 pod tytułem "hamulce"
W skrócie większość nowych części, zregenerowane zawieszenie, wyczyszczona i zakonserwowana podłoga. Zaciski przód Porsche Cayenne na tarczach 300mm x 24mm, tył Golfa mk4. Poniżej fotorelacja: (niestety używam imgur.com i nie wiem jak tam wsadzać miniaturki dlatego zdjęcia są większe)
Mniej więcej w kolejności
Odbyła się przymiarka osłony na silnik:
Oraz zrobiłem customowy znaczek na wzór oryginalnego znaczka GTI w grill z mk1:
Zaciski z Cayenne wymusiły zmiany adapterów na szersze, auto deczko tez poszło w dół. teraz spasik mnie zadowala
Wnętrze:
Nowy zawór nagrzewnicy Febi. Teraz mam w kabinie ciepłe jak i zimne powietrze. Stary był nieszczelny i non stop było gorąco
Ponadto nówka sztuka gałka zmiany biegów. Moja wołała o pomstę do nieba
Podtuningowałem trochę zamki:
BBS LeMans 17" 8J:
i tak wyszło finalnie
CDN..
MODEL: Volkswagen Golf mkI Cabrio ClassicLine 91r
SILNIK: 2.3 V5 AQN
MOC: 170 Chętnych do współpracy koni
MODY POD MASKA: estetyka +
- Swap z 1.8 2H na 2.3 V5
- Brak akumulatora
- Brak zbiorniczka spryskiwaczy
- Odmalowana komora
- Silnik w czarnym macie, kolektor w kolorze nadwozia
- Przelotowy układ wydechowy na 2 tłumikach RM MOTORSPORT
- Wygładzony pas przedni
ZAWIESZENIE: Gwintowane TaTechnix
UKŁAD HAMULCOWY:
- Pompa hamulcowa VW T4 2.5 TDI
- Nowe przewody miedziane
- Nowe przewody gumowe TRW
- Zaciski przód Porsche Cayenne (4 tłoczkowe)
- Tarcze przód 300mm x 24mm
- Zaciski tył Golf mk4
- Płyn hamulcowy DOT4 ATE
KOŁA:
- BBS LeMans 17" 8J
- Opony NankangStyle 185/35/17
NADWOZIE:
- Lampy przód WESEM z krzyżem
- Lampy tył wersja POST
- Zaspawana antena
- Zaspawana dziura po dyszy spryskiwacza przedniej szyby
- Zaspawane dziury po znaczkach na tylnej klapie
- Wygładzony przedni zderzak
- Usunięta wnęka na światło przeciwmgłowe tył
- Usunięta wnęka na hak holowniczy tył
WNĘTRZE:
- Fotele Golf mk2 Edition One, sterowane elektrycznie
- Obszyte całe wnętrze, fotele, kanapa, boczki według własnego pomysłu
AUDIO: V5
ZMIANY PRZEPROWADZONE: Wszystko co wyżej wypisano
PLANY:
Przygodę z tuningiem zaczynałem przy pierwszym w życiu aucie Seat Cordoba. Następnie było Audi A3:
Zawsze chciałem Golfa serii 1. Chciałem w twardej budzie ale wyszło tak nie inaczej, że mam Cabrio
Kupiłem go na stalówkach. Poprzedni właściciel miał BBS RM (zdjęcia poprzedniego właściciela)
Jak na prawdziwego tunera przystało od razu nowe koła, przymiarki, tajle..
Nówka zbiorniczek wyrównawczy:
Nowe lampy z krzyżem:
Radio " Vw Alpha " (zmienione podświetlenie, czerwone przyciski, biały wyświetlacz)
Zmiana lamp i mała sesja. Na aucie BBS RS 15" 7,5J oraz 8,5J + kartoflowe opony.
Kupione fifky do wypolerowania Finalnie nawet ich nie zamontowałem.
W kierunku sezonu rozebrałem całą deskę, pouzupełniałem plastiki, uruchomiłem podświetlenie licznika. Teraz są białe diodowe żarówki. Fajnie się teraz komponuje z podświetleniem radia Na zdjęciu nie widać ale na żywo oświetla całe tarcze i wyświetlacz od MFA też już jest podświetlony, jak robiłem fotę to jeszcze nie był
Wymiana płynów oraz niezbędne naprawy
Prace nad kołem czas zacząć, w między czasie przeprowadzka do nowego już własnego garażu
Nówki ranty na przód:
Chemiczne ściąganie lakieru:
Przymiarki na sucho:
Polerowanie rantów i malowanie:
Koła wyszły 8J przód i 9J tył. Na przód wskoczyło 165/45, a na tył 185/45.
Śruba centralna została pomalowana w kolor nadwozia, a dekielek środkowy zmienił się na WOLFSBURG EDITION z tego względu, że mega mi się podoba mimo, że Golf nie jest WE.
Kupiłem kiedyś dwie fifki do wypolerowania ponieważ miałem tłumik z diesla ale, że ani to nie wyglądało ani nic zmieniłem na oryginalny z mk1 z tym, że dospawałem prostą rurkę z kwasiaka pod skosem o większej średnicy. Środkowy tłumik wyciąłem. W tylnych lampach zamiast pomarańczu czerwień. Tak to wszystko wyszło
Takim wydaniem zakończyłem sezon 2012. Przygotowania do 2013 zacząłem od razu
Dodatkowe zegary VDO:
Silnik 2.3 V5 AQN 170Ps z Golfa mk4:
Swap ogarniali w GenowefaGarage:
Posty:
Korek wlewu oleju Audi R8:
Nowy grill z chromem:
Komora, ale jeszcze będą zmiany dolotu i ogólne ogarnięcie detali. Miało być tylko czysto i schludnie
Aluminiowa osłona chłodnicy (finalnie jest już w czarnym macie)
Dewastacja dzień pierwszy:
Rarytasy znalezione podczas rozbierania
Ciąg dalszy:
Przymiarka 15" zmusiła mnie ostatecznie do zmiany koła.. Na 15" miska jest za nisko
Nowa felga jest dość kontrowersyjna. Liczę się z wieloma negatywnymi opiniami
ACT SX 17":
Zderzaki zostały pozbawione niedoskonałości:
Koła zostały rozkręcone. Rotory poszły do toczenia, będą na zewnątrz. Śrubki zmienią się na te z BBS RS, a rotor pójdzie w szary kolor. Najprawdopodobniej " Nogaro Silver " z BMW. Małe przymiarki (ten kolor na foto to inny na próbę)
Auto rozebrane pojechało na lakiernię:
Nowe spinki:
Nowe klosze kierunków:
Rura wlewu paliwa do baku AP.. Jest nówka sztuka Dodatkowo nowe koreczki, zaślepki śrub wycieraczek bo tez mi brakowało:
Opony 185/35/17:
Prace nad budą. Zaspawana antena, zaspawana dziura po dyszy spryskiwacza przedniej szyby, zaspawane dziurki po znaczkach z tyłu, wycięte błotniki pod 17" i wygładzony pas przedni
Rozrusznik skwierczał przy odpalaniu. Wymieniona zębatka i rolki:
Belka przód:
LC5N
Składanie:
Malowanie rotorów, wymiana śrubek, składanie koła
Projekt dekielków
Nowy dach:
Opony:
Wyszło coś takiego
Jako smaczek dodaje film z dźwiękiem ( wydech jest 2,5" cały z kwasa na dwóch przelotowych tłumikach RM Motorsport) Pozdrawiam!
[youtube]zSFR95CkkSU[/youtube]
---------------------------------------------------------------------------------------
Zima 2014 pod tytułem "hamulce"
W skrócie większość nowych części, zregenerowane zawieszenie, wyczyszczona i zakonserwowana podłoga. Zaciski przód Porsche Cayenne na tarczach 300mm x 24mm, tył Golfa mk4. Poniżej fotorelacja: (niestety używam imgur.com i nie wiem jak tam wsadzać miniaturki dlatego zdjęcia są większe)
Mniej więcej w kolejności
Odbyła się przymiarka osłony na silnik:
Oraz zrobiłem customowy znaczek na wzór oryginalnego znaczka GTI w grill z mk1:
Zaciski z Cayenne wymusiły zmiany adapterów na szersze, auto deczko tez poszło w dół. teraz spasik mnie zadowala
Wnętrze:
Nowy zawór nagrzewnicy Febi. Teraz mam w kabinie ciepłe jak i zimne powietrze. Stary był nieszczelny i non stop było gorąco
Ponadto nówka sztuka gałka zmiany biegów. Moja wołała o pomstę do nieba
Podtuningowałem trochę zamki:
BBS LeMans 17" 8J:
i tak wyszło finalnie
CDN..
Ostatnio zmieniony śr lis 11, 2015 23:29 przez chochLa, łącznie zmieniany 10 razy.
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
[ mk1 ] ClassicLine chochLa
ooo super, jednak jedynka to jest to co lubię :]
viewtopic.php?f=87&t=592196 NAJTAŃSZY PROJEKT W POLSCE!! 1500 PLN PROJEKT!!
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/
viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/
viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio
- qlimax
- Użytkownik
- Posty: 489
- Rejestracja: pt lut 06, 2009 11:44
- Lokalizacja: Dragacz/Bydgoszcz
- Kontakt:
[ mk1 ] ClassicLine chochLa
Bardzo ladny egzemplarz gratuluje
dobre gadzety i czekam na kolejne info bede zagladal
dobre gadzety i czekam na kolejne info bede zagladal
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=239807
[ mk1 ] ClassicLine chochLa
Tymczasem w kierunku sezonu rozebrałem całą deskę, pouzupełniałem plastiki, uruchomiłem podświetlenie licznika. Teraz są białe diodowe żarówki. Fajnie się teraz komponuje z podświetleniem radia Na zdjęciu nie widać ale na żywo oświetla całe tarcze i wyświetlacz od MFA też już jest podświetlony, jak robiłem fotę to jeszcze nie był
Wymiana płynów oraz niezbędne naprawy
Oraz to z czego micha cieszy się najbardziej. Dwie nówki nigdy nie używane "obrączki" do RSów yupii
Z ciekawostek golf stał w gołym garażu, teraz zmienia miejsce zamieszkania na dwu samochodowy garaż z wodą, prądem i głębokim kanałem także umili to grzebanie przy nim Pozdrawiam!
Wymiana płynów oraz niezbędne naprawy
Oraz to z czego micha cieszy się najbardziej. Dwie nówki nigdy nie używane "obrączki" do RSów yupii
Z ciekawostek golf stał w gołym garażu, teraz zmienia miejsce zamieszkania na dwu samochodowy garaż z wodą, prądem i głębokim kanałem także umili to grzebanie przy nim Pozdrawiam!
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
[ mk1 ] ClassicLine chochLa
Mały progress jest. Z RSów zdjęte lakiery.
małe przymiarki:
Teraz malowanie, polerowanie rantów, skladanie itp..
Na koniec Golfina w nowym pokoju
małe przymiarki:
Teraz malowanie, polerowanie rantów, skladanie itp..
Na koniec Golfina w nowym pokoju
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
[ mk1 ] ClassicLine chochLa
Dobrze się dzieje, jedynka ma ciekawy pokój
Widać, że jest zdrowiutki, jakie parametry "eresów" ?
Widać, że jest zdrowiutki, jakie parametry "eresów" ?
[ mk1 ] ClassicLine chochLa
8,5J tył na rancie 2,5" i 8J przód na rancie 2"
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
[ mk1 ] ClassicLine chochLa
Wypolerowałem trochę ranty. To jeszcze nie jest to muszę je poprawić pastą
Rotory wróciły z malowania. Lakier to "661A" z palety Citroena. Dekle poszły do poprawki bo popękał lakier w tych słoneczkach
Zastanawiam się co ze śrubą centralna. Miała być chromowana ale jeszcze tego nie zrobiłem. Jest w kolorze auta i w sumie nie wygląda to najgorzej.
Przymierzyłem na sucho. Bałem się co z przodem żeby nie było za szeroko - wyszło idealnie
Przód:
Tył:
Całość wygląda następująco:
Teraz pytanie do tuningowców. 165/45 na wszystkie 4 koła ? Przód 8J tył 8,5J. Nie będzie za nisko i nie zrobi się dziura w nadkolu ?
Przyszły tydzień poświęcę polerce lakieru i ogarnianiu pierdół typu nowy wydech, nowe spinki do listew, polerka lamp itp..
Pozdrawiam!
Rotory wróciły z malowania. Lakier to "661A" z palety Citroena. Dekle poszły do poprawki bo popękał lakier w tych słoneczkach
Zastanawiam się co ze śrubą centralna. Miała być chromowana ale jeszcze tego nie zrobiłem. Jest w kolorze auta i w sumie nie wygląda to najgorzej.
Przymierzyłem na sucho. Bałem się co z przodem żeby nie było za szeroko - wyszło idealnie
Przód:
Tył:
Całość wygląda następująco:
Teraz pytanie do tuningowców. 165/45 na wszystkie 4 koła ? Przód 8J tył 8,5J. Nie będzie za nisko i nie zrobi się dziura w nadkolu ?
Przyszły tydzień poświęcę polerce lakieru i ogarnianiu pierdół typu nowy wydech, nowe spinki do listew, polerka lamp itp..
Pozdrawiam!
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
[ mk1 ] ClassicLine chochLa
Ja mam na 8 j nabite 165 50 15 Srankang i wyszło znakomicie. Może 165 45 15 na przód (HARDCORE) a na tył 165 50 15?
Wg. mnie będzie to wyglądało ok.
IMHO jest ogień, robi ostry bałagan!
Wg. mnie będzie to wyglądało ok.
IMHO jest ogień, robi ostry bałagan!
[ mk1 ] ClassicLine chochLa
Właśnie dziś na to wpadłem też, że może na 8,5J dać 165/50, a na przód 165/45.. Ja nie szaleje autem po winklach także do normalnej jazdy był by ogień naciąg..
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
[ mk1 ] ClassicLine chochLa
Ogień będzie zapewne. Na 8 j 165 50 15 wygląda jak milion $$$
Będzie miodnie!
Będzie miodnie!
ClassicLine 2.3 V5
Od ostatniej aktualizacji trochę się zmieniło
Swap z 1.8 2H na 2.3 V5 AQN z Golf mk4 GTI:
Kiera Momo (fotka podglądowa)
Nowy grill:
Komora i motor:
POSTY:
Nie mogłem się oprzeć..
Sound
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Rozbieranie:
Przy okazji pod dywanami takie rarytasy
Rsy sprzedane. Nowe koła to ACT SX 17" 3tlg rozstaw 5x114,3:
Pierwsze przymiarki, wstępne malowanie sprawdzanie itp:
Zderzaki pozbawione niedoskonałości:
Pojechało:
Gumy:
Toczenie rotorów oraz Śrubki z RSa:
Rozrusznik został poddany naprawie rolek i zębatki (bo skrzeczał jak chu** przyodpalaniu)
Nowe klosze kierunków..
Spinki *#cenzura#*..
Rura wlewu paliwa :/
Buda:
Zaspawana antena,zaspawane dziury po znaczkach z tyłu, lekko wygładzony pas przedni, zaspawana dziura po spryskiwaczach szyby, błotniki przygotowane pod 17" masakrę itp
Ruła i nowe zaślepki / koreczki wycieraczek bo od początku mi ich brakowało..
Kolor został Ori LC5N
Fotki jeszcze przed polerką.
Składanie..
amerykański gangster
" onclick="window.open(this.href);return false;
120 nowych śrubek z RSa..
Rotor pomalowany:
Nowy dach:
Przymiarki:
Kustomowe dekielki
Opony:
Wszystko wyszło następująco
Hample Porsche 944:
Koła zmieniłem na 17" ze względu na to, że miska jest najniższym punktem pod autem i na 15" żeby dało się jeździć trzeba było podnieść sporo i była wielka szpara..
Auto wyniosło sporo kasy, czasu, nerwów ale.. było warto Pozdrawiam!
Swap z 1.8 2H na 2.3 V5 AQN z Golf mk4 GTI:
Kiera Momo (fotka podglądowa)
Nowy grill:
Komora i motor:
POSTY:
Nie mogłem się oprzeć..
Sound
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Rozbieranie:
Przy okazji pod dywanami takie rarytasy
Rsy sprzedane. Nowe koła to ACT SX 17" 3tlg rozstaw 5x114,3:
Pierwsze przymiarki, wstępne malowanie sprawdzanie itp:
Zderzaki pozbawione niedoskonałości:
Pojechało:
Gumy:
Toczenie rotorów oraz Śrubki z RSa:
Rozrusznik został poddany naprawie rolek i zębatki (bo skrzeczał jak chu** przyodpalaniu)
Nowe klosze kierunków..
Spinki *#cenzura#*..
Rura wlewu paliwa :/
Buda:
Zaspawana antena,zaspawane dziury po znaczkach z tyłu, lekko wygładzony pas przedni, zaspawana dziura po spryskiwaczach szyby, błotniki przygotowane pod 17" masakrę itp
Ruła i nowe zaślepki / koreczki wycieraczek bo od początku mi ich brakowało..
Kolor został Ori LC5N
Fotki jeszcze przed polerką.
Składanie..
amerykański gangster
" onclick="window.open(this.href);return false;
120 nowych śrubek z RSa..
Rotor pomalowany:
Nowy dach:
Przymiarki:
Kustomowe dekielki
Opony:
Wszystko wyszło następująco
Hample Porsche 944:
Koła zmieniłem na 17" ze względu na to, że miska jest najniższym punktem pod autem i na 15" żeby dało się jeździć trzeba było podnieść sporo i była wielka szpara..
Auto wyniosło sporo kasy, czasu, nerwów ale.. było warto Pozdrawiam!
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana..
ClassicLine 2.3 V5
... mega dobry projekt !! i jest to kolejny dowód że mk1 na 17 też dobrze wygląda !! a zdjęcie z wiewiórką chyba obiegło cały świat !
może i wyniosło to sporo $... czasu i nerwów ale na pewno było warto !!
może i wyniosło to sporo $... czasu i nerwów ale na pewno było warto !!
mk1 -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=521978" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości