AJM padł w czasie jazdy, głowica? pompki?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JacekB
let it green.
let it green.
Posty: 780
Rejestracja: śr mar 09, 2011 14:57
Lokalizacja: DPL

AJM padł w czasie jazdy, głowica? pompki?

Post autor: JacekB » ndz kwie 15, 2012 16:45

Nie wiem, ja umówiłem się ze znajomym fachurą, we wtorek oddaje auto i będzie bawił się z nim póki go nie naprawi.

Aha, doszedł kolejny "symptom" czyli gdy auto odpalę i porządnie przedmucham tak grubo ponad 4000 obr to na drugi dzień pali jak złoto, bez dymka, bez memłania, no idealnie.


Obrazek

Kupię:
- fotele 5d recaro lub półkubły czarno-białe
- dystanse przelotowe 20mm 5x100 z śrubami

grzesiek86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr mar 16, 2011 18:51

AJM padł w czasie jazdy, głowica? pompki?

Post autor: grzesiek86 » sob kwie 21, 2012 18:34

jak narazie mialem zaklejona odme i byc moze to bylo powodem moich problemow.w tygodniu bede u mechaniora i sprawdzi jeszcze raz odme.jak narazie po 3 dniach od czyszczenia jest ok.odpukac oby to bylo tylko to



Awatar użytkownika
JacekB
let it green.
let it green.
Posty: 780
Rejestracja: śr mar 09, 2011 14:57
Lokalizacja: DPL

AJM padł w czasie jazdy, głowica? pompki?

Post autor: JacekB » sob kwie 21, 2012 19:17

Auto odebrałem od mechanika, założony został przezroczysty wężyk przy filtrze, ponownie uszczelniona została vacu pompa, sprawdzona została jest skuteczność, sprawdzone zostały wtryski pod względem odpowiedniego ich dokręcenia (niedawno wymiana uszczelniaczy była więc warto było sprawdzić), listwa zasilająca pompki, następnie wyjęto wkład z baku i go wyczyszczono tak jak i bak, co się okazało w baku miałem coś jakby miał węglowy, warstwa około 3-4mm na dnie, nie wiem skąd to, bo zawsze leje na stacjach, nigdy jakiegoś szajsu z baku. Zapchane przez to było sito w tym pływaku i wkładzie baku przez co autko nie dostawało paliwa. Bora bardzo ładnie teraz pali ale kurzy na starcie. Mechanik mówił, że wtryski dobrze dostały przez ten syf w baku i muszę się pogodzić z dymieniem, do czasu ich wymiany/regeneracji. założył mi jeszcze dodatkowo filtr taki jak w simsonie przed silnikiem na wypadek gdyby jakieś drobinki tego miału z baku przedostały się dalej, tam będę widział to jak na dłoni.


Obrazek

Kupię:
- fotele 5d recaro lub półkubły czarno-białe
- dystanse przelotowe 20mm 5x100 z śrubami

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

AJM padł w czasie jazdy, głowica? pompki?

Post autor: PinkFloyd » ndz kwie 22, 2012 08:17

jak sie zapowietrza a filtr i zaworek ok najczesciej padaja pompy vacum i nie trzymaja paliwa i cisnieni ale wtedy jest problem na palenie na zimno i kopci chyba ze juz calkiem padla



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 22 gości