Glosnosc pracy silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Glosnosc pracy silnika

Post autor: RALFI » pn lip 17, 2006 12:22

Witam

Mam pytanie przy jakich obrotach uważacie że Wasz Gplfik TDI 1Z głośno pracuje, bo u mnie mam wrażenie powyżej 2,5 tys już jest dosyć głośny,Pozdrawiam

PS. Wczoraj jechałem Passatem TDI 1 Z z 98 i w całym zakresie obrotów był cichy, czy u mnie jest coś nie tak czy Golfy tak mają. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob lis 24, 2007 18:45 przez RALFI, łącznie zmieniany 1 raz.



hayabusarider
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
Lokalizacja: LBN

Post autor: hayabusarider » pn lip 17, 2006 13:23

A u mnie do 2000obr/min głośno, od 2000-3000 obr/min cicho, a później warkot



Awatar użytkownika
marekos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:48
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: GŁOŚNOŚĆ PARCY SILNIKA TDI W GOLFIE 3

Post autor: marekos » pn lip 17, 2006 14:08

RALFI pisze:bo u mnie mam wrażenie powyżej 2,5 tys już jest dosyć głośny
Ja mam takie samo wrażenie



golftdi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: pn maja 15, 2006 20:59
Lokalizacja: Kraków

Re: GŁOŚNOŚĆ PARCY SILNIKA TDI W GOLFIE 3

Post autor: golftdi » pn lip 17, 2006 15:44

RALFI pisze:Witam

Mam pytanie przy jakich obrotach uważacie że Wasz Gplfik TDI 1Z głośno pracuje, bo u mnie mam wrażenie powyżej 2,5 tys już jest dosyć głośny,Pozdrawiam
U mnie to powyżej 2 tyś. robi się głośno jak jade na trójce



Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Re: GŁOŚNOŚĆ PARCY SILNIKA TDI W GOLFIE 3

Post autor: RALFI » pn lip 17, 2006 15:48

No własnie mam takie odczucie że na każdym biegu pow. 2,5 tys to silnik do cichych nie należy. Pozdr.



Awatar użytkownika
research1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: pt lis 04, 2005 23:37
Lokalizacja: Miasteczko Śląskie
Kontakt:

Post autor: research1 » pn lip 17, 2006 16:02

mnie sie wydaje ze juz od 2300 obrótów jest głośny, a potem az do końca dzwiek wydaje mi sie bardzo podobny (no chyba że wejdzie na czerwone pole to wtedy jest juz pogrom w aucie :D)



Awatar użytkownika
Pruszkowiak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1449
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
Kontakt:

Post autor: Pruszkowiak » pn lip 17, 2006 19:14

Powyżej 2300 obr/min u mnie też nie jest cicho,ale w końcu to diesel i można się przyzwyczaić :jezor:



Awatar użytkownika
korsarz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pt lis 25, 2005 22:02
Lokalizacja: Frampol
Kontakt:

Post autor: korsarz » pn lip 17, 2006 19:18

mój tez jest głośny silnik 1Z, musze go jakos wyciszyc :/



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » pn lip 17, 2006 19:55

moim zdaniem to jest za słabo wygłuszona przegroda między komora silnika a kabiną, ja naprzykład nie mam wygłuszenia na masce



Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pn lip 17, 2006 23:24

Ja mam jakis rezonans w okolicy 2200 - takie niskie burczenie. Ponizej i powyzej jest cicho - glosniejszy jest szum kol. Oczywiscie na wysokich obrotach (powyzej 3200-3300) robi sie glosniej.

[ Dodano: 17 Lip 2006 23:24 ]
A najciszej jest w okolicach 2000.



Awatar użytkownika
RALFI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 321
Rejestracja: śr sty 19, 2005 14:08
Lokalizacja: W-WA

Post autor: RALFI » wt lip 18, 2006 08:05

Może właściciel IV TDI wypowie sie na ten temat czy też jest dosyć głośny??
Może w czwartej generacji lepiej dopracowali wyciszenie. Pozdr.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » wt lip 18, 2006 08:45

MK4 są cichsze - Panowie - głośnośc TDI w MK3 zalezy od kilku rzeczy - po pierwsze sam silnik jest głośny - duzo bardziej niz TD czy zwykły klekot, bo i wieksze cisnienie wtrysku. Druga sprawa to wibracje z którymi mozna a nawet trzeba walczyc - wiem to po swoim przykładzie - mój jest w chwili obecnej o połowe cichszy niz w momencie jak go kupiłem.

Wiekszosc aut jest po dzwonach, a to oznacza pourywane poduszki pod silnikiem, zle spasowane elementy układu wydechowego, włascicielom GT polecam dokładne poprzykrecanie plastikowych nakładek progów itp.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
blachy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn sty 02, 2006 10:37
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: blachy » wt lip 18, 2006 08:55

RALFI pisze:Może właściciel IV TDI wypowie sie na ten temat czy też jest dosyć głośny??
Może w czwartej generacji lepiej dopracowali wyciszenie. Pozdr.
Mam porównanie do MK4 tyle że SDI i muszę przyznać, że głośność jest bardzo podobna jak w moim TDI. Tego samego zdania jest właściciel MK4.

Odnośnie samej głośności w moim TDI, to jakoś mi to nie bardzo przeszkadza. Ostatnio jeżdzę dosyć oszczednie i raczej nie przekraczam 2,5 tys obrotów, stąd może takie moje odczucie, że jest... stosunkowo cicho :)

Pozdrawiam



vw_tdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: wt lis 21, 2006 21:42
Lokalizacja: Bielsko Biała
Kontakt:

MK3 TDI 1Z głośny powyzej 115km/h

Post autor: vw_tdi » sob lis 24, 2007 15:32

Witam

Mam podobne pytanie... od dluzszego czasu zauwazam w swoim aucie glosna prace silnika, (ale nie taka normalna jaka jest charakterystyczna dla diesla), chodzi o to, ze w momencie gdy wskazowka na predkosciomierzu osiaga 115 to silnik staje sie jakies 40% glosniejszy, pozniejsze przyspieszanie wplywa juz raczej rownomiernie na glosnosc pracy silnika, tzn im szybciej tym wyzsze obroty i glosniej... najgorszy ten efekt powyzej 115km

Moze mial ktos podobne objawy w swoim autku... czy to poduszki pod silnikiem, albo co innego? jak to sprawdzic, ile ewentualna wymiana poduszek

Prosze o pomoc

Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 158 gości