Glosnosc pracy silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Glosnosc pracy silnika
Witam
Mam pytanie przy jakich obrotach uważacie że Wasz Gplfik TDI 1Z głośno pracuje, bo u mnie mam wrażenie powyżej 2,5 tys już jest dosyć głośny,Pozdrawiam
PS. Wczoraj jechałem Passatem TDI 1 Z z 98 i w całym zakresie obrotów był cichy, czy u mnie jest coś nie tak czy Golfy tak mają. Pozdrawiam
Mam pytanie przy jakich obrotach uważacie że Wasz Gplfik TDI 1Z głośno pracuje, bo u mnie mam wrażenie powyżej 2,5 tys już jest dosyć głośny,Pozdrawiam
PS. Wczoraj jechałem Passatem TDI 1 Z z 98 i w całym zakresie obrotów był cichy, czy u mnie jest coś nie tak czy Golfy tak mają. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob lis 24, 2007 18:45 przez RALFI, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 62
- Rejestracja: sob kwie 09, 2005 16:58
- Lokalizacja: LBN
- marekos
- Mały gagatek
- Posty: 124
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 11:48
- Lokalizacja: Lubelskie
- Kontakt:
Re: GŁOŚNOŚĆ PARCY SILNIKA TDI W GOLFIE 3
Ja mam takie samo wrażenieRALFI pisze:bo u mnie mam wrażenie powyżej 2,5 tys już jest dosyć głośny
Re: GŁOŚNOŚĆ PARCY SILNIKA TDI W GOLFIE 3
U mnie to powyżej 2 tyś. robi się głośno jak jade na trójceRALFI pisze:Witam
Mam pytanie przy jakich obrotach uważacie że Wasz Gplfik TDI 1Z głośno pracuje, bo u mnie mam wrażenie powyżej 2,5 tys już jest dosyć głośny,Pozdrawiam
Re: GŁOŚNOŚĆ PARCY SILNIKA TDI W GOLFIE 3
No własnie mam takie odczucie że na każdym biegu pow. 2,5 tys to silnik do cichych nie należy. Pozdr.
- Pruszkowiak
- Forum Master
- Posty: 1449
- Rejestracja: ndz gru 04, 2005 21:02
- Lokalizacja: Warszawa/Pruszków
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
MK4 są cichsze - Panowie - głośnośc TDI w MK3 zalezy od kilku rzeczy - po pierwsze sam silnik jest głośny - duzo bardziej niz TD czy zwykły klekot, bo i wieksze cisnienie wtrysku. Druga sprawa to wibracje z którymi mozna a nawet trzeba walczyc - wiem to po swoim przykładzie - mój jest w chwili obecnej o połowe cichszy niz w momencie jak go kupiłem.
Wiekszosc aut jest po dzwonach, a to oznacza pourywane poduszki pod silnikiem, zle spasowane elementy układu wydechowego, włascicielom GT polecam dokładne poprzykrecanie plastikowych nakładek progów itp.
Wiekszosc aut jest po dzwonach, a to oznacza pourywane poduszki pod silnikiem, zle spasowane elementy układu wydechowego, włascicielom GT polecam dokładne poprzykrecanie plastikowych nakładek progów itp.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Mam porównanie do MK4 tyle że SDI i muszę przyznać, że głośność jest bardzo podobna jak w moim TDI. Tego samego zdania jest właściciel MK4.RALFI pisze:Może właściciel IV TDI wypowie sie na ten temat czy też jest dosyć głośny??
Może w czwartej generacji lepiej dopracowali wyciszenie. Pozdr.
Odnośnie samej głośności w moim TDI, to jakoś mi to nie bardzo przeszkadza. Ostatnio jeżdzę dosyć oszczednie i raczej nie przekraczam 2,5 tys obrotów, stąd może takie moje odczucie, że jest... stosunkowo cicho
Pozdrawiam
MK3 TDI 1Z głośny powyzej 115km/h
Witam
Mam podobne pytanie... od dluzszego czasu zauwazam w swoim aucie glosna prace silnika, (ale nie taka normalna jaka jest charakterystyczna dla diesla), chodzi o to, ze w momencie gdy wskazowka na predkosciomierzu osiaga 115 to silnik staje sie jakies 40% glosniejszy, pozniejsze przyspieszanie wplywa juz raczej rownomiernie na glosnosc pracy silnika, tzn im szybciej tym wyzsze obroty i glosniej... najgorszy ten efekt powyzej 115km
Moze mial ktos podobne objawy w swoim autku... czy to poduszki pod silnikiem, albo co innego? jak to sprawdzic, ile ewentualna wymiana poduszek
Prosze o pomoc
Pozdrawiam
Mam podobne pytanie... od dluzszego czasu zauwazam w swoim aucie glosna prace silnika, (ale nie taka normalna jaka jest charakterystyczna dla diesla), chodzi o to, ze w momencie gdy wskazowka na predkosciomierzu osiaga 115 to silnik staje sie jakies 40% glosniejszy, pozniejsze przyspieszanie wplywa juz raczej rownomiernie na glosnosc pracy silnika, tzn im szybciej tym wyzsze obroty i glosniej... najgorszy ten efekt powyzej 115km
Moze mial ktos podobne objawy w swoim autku... czy to poduszki pod silnikiem, albo co innego? jak to sprawdzic, ile ewentualna wymiana poduszek
Prosze o pomoc
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 116 gości