witam wszystkich , po ciągłych problemach z 2ee zmieniłem gażnik na 2e2
narazie nie podłłączałem ssania
jest tylko jeden problem
po odpaleniu przez chwile są za wysokie obroty , wystarczy że rusze to one opadają
jesli odpale i nie ruszam ani nie gazuje to on cały czas wyje heh
wie ktoś co to może być ? podciśnienia wszystkie ok
pierburg zmiana z 2ee na 2e2 jeden problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pierburg zmiana z 2ee na 2e2 jeden problem
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452639" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
pierburg zmiana z 2ee na 2e2 jeden problem
pewnie szwankuje zawór elektroczasowy lub siłownik 3-położeniowy, pierwszy odłącz i zaslep jego wezyki na próbe i napsz czy to coś da, szukajka pokaże co i gdzie
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
pierburg zmiana z 2ee na 2e2 jeden problem
dodam że to się dzieje jak samochud postoi trochę , bo później już nie ,siłownik 3 położeniowy wydaje się być ok , wysuwa się po zgaszeniu , po odpaleniu się chowa .ale jutro zbadam to co mi napisałeś i zobaczymy napisze jak i co
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452639" onclick="window.open(this.href);return false;
pierburg zmiana z 2ee na 2e2 jeden problem
witaj Paweł Marek , strzeliłeś w dziesiątke z tym zaworem elektroczasowym , odłączyłem wężyki , zaślepiłem i już nie ma takich obrotów po odpaleniu ,
tylko jeszcze mam małe pytanie
w czasie jazdy czasem po puszczeniu gazu a potem przy dodaniu jest takie szarpnięcie ale nie zawsze czy to morze potrzebna jest regulacja?
tylko jeszcze mam małe pytanie
w czasie jazdy czasem po puszczeniu gazu a potem przy dodaniu jest takie szarpnięcie ale nie zawsze czy to morze potrzebna jest regulacja?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452639" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
pierburg zmiana z 2ee na 2e2 jeden problem
nie mogę tego wiedzieć, ale jest to możliwe, od góry masz wkręt od składu mieszanki w korku pokrywy filtra, spróbuj trochę nim pokręcić najwyżej wrócisz do wyjściowego położenia.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
pierburg zmiana z 2ee na 2e2 jeden problem
tak właśnie chciałem zrobić , tylko nie wiem czy on ma za ubogą mieszankę czy za bogatą
golfik jest teraz bez ssania , jak zimny to odpala bez ssania na dotyk ,wystarczą dwie przygazówki i chodzi na wolnych
tylko że:
jak zimny po odpaleniu zakopci przez chwilę na niebiesko (czuć benzynką )
ładnie chodzi na wolnych ,nie telepie nim ani nic , a czasem gśnie , po ponownym odpaleniu znowu chodzi ok heh
z mocą też jest ok
wcześniej miałem 2ee z problemami , ale teraz mam te 2e2 i jest o niebo lepiej (2ee czeka na odnowienie )
golfik jest teraz bez ssania , jak zimny to odpala bez ssania na dotyk ,wystarczą dwie przygazówki i chodzi na wolnych
tylko że:
jak zimny po odpaleniu zakopci przez chwilę na niebiesko (czuć benzynką )
ładnie chodzi na wolnych ,nie telepie nim ani nic , a czasem gśnie , po ponownym odpaleniu znowu chodzi ok heh
z mocą też jest ok
wcześniej miałem 2ee z problemami , ale teraz mam te 2e2 i jest o niebo lepiej (2ee czeka na odnowienie )
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452639" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości