Witam
Jak rozpędzam auto nie gwałtownie to na przy ok 1700 obr min auto szarpie 2 lub 3 razy powyzej 1900 juz wlacza sie turbina jest ok, ale przy kolejnym obnizeniu obroto w to samo.
Jak rozpedzam auto dynamicznej nie czuc tego efektu.
Czy jest to wina turbiny czy czujnika doladowania??
PROSZE O POMOC
[ Dodano: 17 Lip 2006 08:11 ]
AUTO : GOLF 4 TDI 2000r 110KM
Szarpanie podczas przyspieszania przy 1700 obr/min
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
110 kuni to pewnie z kierownicami jest turbo i nie załącza się od 1900 tylko znacznie wcześniej dzięki kierownicom spalin sądze że masz problem własnie z zapieczonymi kierownicami w turbo. musisz je troche rozruszać . napisz jak jeździsz - spokojnie czy raczej od czasu do czasu zdaża się przeciągnąc na obrotach wuzek ?
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
szarpanie nie ma nic wspolnego z kierownicami w turbosprezarce, zapieczenie w/w powodowalo by tryb awaryjny pracy silnika, i gwaltowne obnizenie osiagow ktore napewno bys odczul
proponuje wpisz w wyszukiwarke
nastawnik
G80
wrtysk strujacy
moze cos z tego co znajdziesz naprowadzi cie na usterke
[ Dodano: Pon Lip 17, 2006 6:08 pm ]
proponuje wpisz w wyszukiwarke
nastawnik
G80
wrtysk strujacy
moze cos z tego co znajdziesz naprowadzi cie na usterke
[ Dodano: Pon Lip 17, 2006 6:08 pm ]
tak stukanie czasami pomagazygimar pisze:PRZEWAŻNIE SPOKOJNIE NO ALE NIERAZ LUBIE PRZYSPIESZYĆ.
GDZIE SA TE KIEROWNICE SPALIN I JAK JE WYCZYŚCIC.JEDEN GOSC MI DORADZA ZE TO NASTAWNIK I TRZEBA LEKKO MLOTKIEM GUMOWYM WALNAC
Witam,
Ja też w swoim golfie mam dokładnie takie szarpanie. Na ogół jeżdże spokojnie, ale podczas urlopu pośmiagłem po niemieckich autostradach i nic nie ustąpiło. Wręcz przeciwnie, a do tego zauważyłem, że jak dłużej lece po autostradzie samochód potrafi szarpać przy większych prędkościach obrotowych, tak jak by miał braki paliwa. Tylko nie wiem czy oba zjawiska należy łączyć
. Jeśli ktoś ma pomysł co jest tego przyczyną proszę o podpowiedzi.
Pozdrawiam
gizin
Ja też w swoim golfie mam dokładnie takie szarpanie. Na ogół jeżdże spokojnie, ale podczas urlopu pośmiagłem po niemieckich autostradach i nic nie ustąpiło. Wręcz przeciwnie, a do tego zauważyłem, że jak dłużej lece po autostradzie samochód potrafi szarpać przy większych prędkościach obrotowych, tak jak by miał braki paliwa. Tylko nie wiem czy oba zjawiska należy łączyć
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Pozdrawiam
gizin
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
proponuje wpisz w wyszukiwarkegizin pisze:Witam,
Ja też w swoim golfie mam dokładnie takie szarpanie. Na ogół jeżdże spokojnie, ale podczas urlopu pośmiagłem po niemieckich autostradach i nic nie ustąpiło. Wręcz przeciwnie, a do tego zauważyłem, że jak dłużej lece po autostradzie samochód potrafi szarpać przy większych prędkościach obrotowych, tak jak by miał braki paliwa. Tylko nie wiem czy oba zjawiska należy łączyć. Jeśli ktoś ma pomysł co jest tego przyczyną proszę o podpowiedzi.
Pozdrawiam
gizin
nastawnik
G80
wrtysk strujacy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 104 gości