potrzebuję rady golf 2 1990 1,6 PN

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

gregory25

potrzebuję rady golf 2 1990 1,6 PN

Post autor: gregory25 » sob lut 05, 2005 18:03

nie wiem czemu występuje u mnie falowanie silnika na wolnych obrotach , odzwiedziłem już z 5 magików i nie wiedzą co jest , a jeszcze jedno czasami kopci na czarno i występuje delikatne strzelanie z tłumika niektórzy mówią że zanika iskra ( aparat zapłonowy zmieniłem ) i dalej to samo się dzieje tylko ale nie tak często będę próbował jeszcze wymienić świece - proszę o radę na jakie i jakiej firmy są najlepsze z góry dzięki za rady pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob lut 05, 2005 22:22 przez gregory25, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob lut 05, 2005 18:23

pół forum jest o RPekach ale każdy chce naprawiać sam


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

hajbus

Post autor: hajbus » sob lut 05, 2005 20:25

a w jakim stanie masz cewke zapłonową skoro upierasz sie ze to iskra moze ona jest bachnieta sprawdz ją



ryu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: śr sty 26, 2005 16:58
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: ryu » sob lut 05, 2005 20:37

a jak sprawdzić cewkę, skoro daje U bliskie 14kV?



Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » sob lut 05, 2005 21:39

Nie było golfów II na monowtrysku a świece Bosh W8DTC


www.vwsquad.prv.pl

gregory25

Post autor: gregory25 » sob lut 05, 2005 21:47

jest to dokładnie silnik oznaczony literkami PN, a jeszcze jedno czy okopcone świece mają coś z tym wspólnego ?



Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » sob lut 05, 2005 22:13

a pali ci dużo? masz za bogata mieszankę , może lambda a może coś innego- poszukaj w archiwum postów na ten temat bo było ostatnio o tym dużo - albo wejdz na moją stronę może ci pomoże


www.vwsquad.prv.pl

gregory25

Post autor: gregory25 » sob lut 05, 2005 22:17

spalanie raczej w normie w mieście ok 10 w trasie 6 może 7 wydaje mi się normalne , a jeśli chodzi o sonde to spec powiedział mi że ma wąski zakres pracy , ale te objawy które mam raczej nie mogą być tym spowodowane .



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob lut 05, 2005 22:59

"Nie było golfów II na monowtrysku "
szorka to mało jeszcze widziałeś


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » sob lut 05, 2005 23:07

widziałem wiele ale nie widziałem 1.6 Mk II na monowtrysku


www.vwsquad.prv.pl

Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » ndz lut 06, 2005 02:40

napewno masz za bogatą mieszanke i pewnie ci świee zalewa, jak dymi na czarno to albo masz amało powietrza albo paliwa zadużo, albo ci poprostu żle spala. moze masz przebicia na przewodach, sprawdz to, jeżeli masz to bna pracujacym silniku powinienes czuć łapiac je ręką czy ci cos bije w dłoń, albo w nocy po iemku, też zbliż ręke, powinno byc coś widać, jeżeli przebic niema to ok, spraedz czy masz okopcone świece, cewke zapłonowa, bo aparat mówisz ze wymieniłeś.
Aha, zresetuj kompa, tzn odłacz kleme - od akumulatora tak na 2 godzinki, wystarczy mniej ale bedzie dokładniej i pewniej jak tak postoi, albo przynajmniej na kawe:) bo moze masz bład, ja tak miałem, wracałem cholernie załadowany z gór, i jakoś mi wyskoczył błąd w kompie i kopcił na czarno i miał straszne wachania obrotów i go dławiło i zalewało.
odpiełem, odczekałem 20 min, wypiłem kawe z termosu, zkręciłem i do dzis śmiga bez zadnych problemów.
jak to ni epomoze to sprawedz lambde czy działa, najprostszy sposób ale nie dokładny zabardzo to odepnij ja i zobacz jak silnik pracuje, powinien mieć tryb awaryjny, po podpieciu powinien zacząc inaczej wyczówalnie pracować, jak niema róznicy to jakiś kabelek albo sama sonda rypnieta.
pozdro


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
Smaczny
Forum Master
Forum Master
Posty: 1007
Rejestracja: czw sty 06, 2005 20:15
Lokalizacja: Koluszki
Kontakt:

Post autor: Smaczny » ndz lut 06, 2005 03:04

Hmm... 1.6 to był albo Pierbung 2E2 albo 2EE... lub jeszcze Keihin, ale skoro kolega twierdzi, że PN to myślę, że tylko dwie pierwsze możliwości wchodzą w grę...


FORD
Fix Or Repair Daily

GUCCIO
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pn gru 06, 2004 23:47
Lokalizacja: Ostrów wlkp
Kontakt:

Post autor: GUCCIO » ndz lut 06, 2005 03:22

szorka pisze:widziałem wiele ale nie widziałem 1.6 Mk II na monowtrysku
Ja ma golfa 1,6 na mono wtrysku roczmik 88



gregory25

Post autor: gregory25 » ndz lut 06, 2005 13:03

reset kompa a to jest możliwe w tym modelu bo ponoć w tym modelu nie da się tego zrobić , że i tak będzie pamiętał , a jeszcze jedno czy to może byc filtr powietrza ?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 350 gości