Silnik HZ na osprzęcie NZ

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
OsteR9019
Forum Master
Forum Master
Posty: 1072
Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
Lokalizacja: Toruń

Silnik HZ na osprzęcie NZ

Post autor: OsteR9019 » ndz kwie 15, 2012 13:07

Sory za odgrzewanie ale przeglądam sobie tematy o NZ i chciałbym coś dodać. Według mnie słaby na benzynie jest przez inny czas rozrządu. Ogólnie czas otwarcia w obu silnikach jest taki sam ale w HZ wszystko dzieje się 4 stopnie wcześniej w stosunku do NZ. W przypadku takiej podmiany ja a bym zrobił tak:
- Usunął instalacje gazową (tymczasowo),
- opóźnił rozrząd najpierw o 1 ząb jazda próbna potem o 2 ewentualnie 3 i wybrał najlepsze ustawienie (oczywiście z - ustawionym poprawnie zapłonem i z zachowaniem wszystkich zasad przy wymianie rozrządu),
- zamontował LPG,
- na koniec ustawienie składu spali (chyba że jest możliwość po każdym przesunięciu paska)
a sondy bym nie podłączał wcale.


Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości