Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Przemku ty jestes "ulomny"?! , dobrze ci DAron napisal, te wtryski dadza tyle paliwa ze dol sie "polamie" razem z glowica, a wtryski i tak nie beda mialy 100% swojej wydajnosci. K... skad sie tacy biora...
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
wyhamuj z tekstami i obrażaniemspawacz pisze:Przemku ty jestes "ulomny"?! , dobrze ci DAron napisal, te wtryski dadza tyle paliwa ze dol sie "polamie" razem z glowica, a wtryski i tak nie beda mialy 100% swojej wydajnosci. K... skad sie tacy biora...
nie pytałem o wytrzymałość silnika (tym bardziej, że ja nie mam dołu z VP), a o wydajność wtrysków. Widzę, że tego nie rozumiesz.
Mam w poważaniu czy silnik wytrzyma czy nie - chcę wiedzieć czy ktoś wie, czy ma doświadczenia jaka jest max wydajność 260 stage 2.
spawacz - dalej nie kumasz?
to jest trochę tak, jakby się ktoś zapytał jaka jest max prędkość jakiegoś auta, a w odpowiedzi dostał, że w Polsce nie ma dróg do takich prędkości, albo że się można rozwalić bo za szybko...
TDI ASV ++++
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
+1przemeku1 pisze:wyhamuj z tekstami i obrażaniem
panowie: spawacz oraz troszkeczke tez Daron .... kolega przemeku1, zapytał sie kulturalnie i proszę trzymac poziom wypowiedzi i stosować sie do regulaminu forum !
a nie pisać o łamaniu dołu i wysraniu silnika
dól mozna wysrać na seryjnych wtryskach od AFNa jak sie postrać ale to nie ma nic do rzeczy
przemeku1, napisałeś juz sobie odpowiedź:
jako że nikt nie robił to się nie dowiesz, chyba ze zapytasz AW69 jak tam z paliwem było u niegoprzemeku1 pisze:Oczekuję odpowiedzi do ilu KM wystarczą, przy pompie 11 i 12mm oraz odpowiedniej ilości powietrza, a nie że do końca silnika....., albo świata.
Problem jest taki, że w Polsce nie robiło się i już nie robi mocnych VP (chyba rekordzistą był AW69 -255KM, a reszta wg mojej wiedzy to max 220-230KM). U naszych południowych sąsiadów jak również za wielką wodą robi się jednak takie auta. U nas taniej i efektywniej swapować PD-ki.
mozesz wysłac AW69 PW, moze Ci udzieli dobrej rady, na pewno to bedzie najlepszy sposób
Aligator miał u siebie 240KM na 12 pompie (aw69 miał zdaje sie 11) wiec było wiecej mocnych VP
Rob555 tez miał okolice 240KM na VP
niestety wszyscy oni juz sie tu nie wpisują, kontakty znajdziesz w necie bez problemu, ewentualnie opisy tych aut.. na naszym forum lub racingforum.pl
w tamtych czasach było jeszcze inne podejście i myslę ze teraz wtryskując nitro, metanol i inne specyfiki mozna próbować osiągać więcej
z samego paliwa, to obawiam sie ze 250KM niezależnie juz od koncówek jest granica, przy której silnik jeszcze pozyje i nie zabije go EGT
nie wiem jak z obróbką głowicy, AW69 miał na pewno wałek z tego co pamietam
jesli 260 stage 2 to sa koncówki 7 otworkowe to z tego co wiem w przypadku 230 nie warto przepłacac do stage 2 tych 7-otworkowych wg tego co testował ecuproject
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
cowboy,
dzięki za info.
Generalnie to kompletuję wiedzę na ten temat, gdyż własnie takie mody robię u siebie.
AW69 miał 255KM na 11-pompa miała zrobiony myk z przestawiaczem i nie była na maxa.
Rob miał na 11 coś ok 232KM
Ali na 12mm nie wiem, ale wydawało mi się że też mniej niż 240KM - w necie wykresy poznikały (przynajmniej ja nie mogę otworzyć)
I nic więcej, jeśli chodzi o Polskę nie znalazłem- stąd było moje pytanie.
W Czechach znalazłem kilka projektów na 250-261KM (projekty z tego i tamtego roku) - z tym, że w czechach to nawet na moce 160KM już niektórzy wkładają 12mm. (oni chyba robią więcej projetów na VP niż PD)
W USA jest także kilka projektów na większe moce, ale oni mają już jakieś wtryski inne (jakieś wiadra), a i pompy też chyba większe.
Oczywiście wszystko na zmienionych dołach, wałkach itp ,ale bez metanolu i NX.
dzięki za info.
Generalnie to kompletuję wiedzę na ten temat, gdyż własnie takie mody robię u siebie.
AW69 miał 255KM na 11-pompa miała zrobiony myk z przestawiaczem i nie była na maxa.
Rob miał na 11 coś ok 232KM
Ali na 12mm nie wiem, ale wydawało mi się że też mniej niż 240KM - w necie wykresy poznikały (przynajmniej ja nie mogę otworzyć)
I nic więcej, jeśli chodzi o Polskę nie znalazłem- stąd było moje pytanie.
W Czechach znalazłem kilka projektów na 250-261KM (projekty z tego i tamtego roku) - z tym, że w czechach to nawet na moce 160KM już niektórzy wkładają 12mm. (oni chyba robią więcej projetów na VP niż PD)
W USA jest także kilka projektów na większe moce, ale oni mają już jakieś wtryski inne (jakieś wiadra), a i pompy też chyba większe.
Oczywiście wszystko na zmienionych dołach, wałkach itp ,ale bez metanolu i NX.
TDI ASV ++++
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
jak się nie uspokoicie ze swoimi docinkami to zaraz obdarzę wszystkich po kolei a temat zamknę
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Witam, tak jak piszesz przemeku1, AW69 miał u siebie coś koło 255KM na pompie 11tce z jakimiś modami, jednak później jeszcze zmienił bodajże suszarkę, jednak już nie hamował gofra.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
rozmawiałem z Zdenkiem (TDIFUN.cz) i testował 260 stage 2 i stage 1 na hamowni i twierdzi, że na stage 1 było 8KM więcej......cowboy pisze: jesli 260 stage 2 to sa koncówki 7 otworkowe to z tego co wiem w przypadku 230 nie warto przepłacac do stage 2 tych 7-otworkowych wg tego co testował ecuproject
Na zwykłych 260 i pompie 12mm czesi uzyskują wyniki 250-260KM
TDI ASV ++++
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
a na ile wystarczają 230 zwykłe? bo nic jak 205ps niewidziałem
gti tdi 20jahre
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
no widzisz, kosztują więcej a dają mniej KMprzemeku1 pisze:rozmawiałem z Zdenkiem (TDIFUN.cz) i testował 260 stage 2 i stage 1 na hamowni i twierdzi, że na stage 1 było 8KM więcej......cowboy pisze: jesli 260 stage 2 to sa koncówki 7 otworkowe to z tego co wiem w przypadku 230 nie warto przepłacac do stage 2 tych 7-otworkowych wg tego co testował ecuproject
Na zwykłych 260 i pompie 12mm czesi uzyskują wyniki 250-260KM
ja dlatego nie oferuje tych 7-otworkowych
ale pochwalę się że rok temu jak testowalismy dla Sesika RACE1287 do PPD Siemensa to zrobilismy w koncu zestaw na Boschu dla kolegi Piramida (wszyscy z OctawiaClub Polska)
polezały rok w szufladzie i zdecydował sie założyć, wyszło w EcuProject coś koło 285KM i jest potencjał na 300 !!
to chyba pierwsze 2.0 TDI 16V zrobione na RACEach w Polsce ale nie ostatnie, nastepne sie robi
dodam ze na RACE783 ostatnio wyniki 270KM są w zasięgu, zresztą kolega zaprzal z forum robił remap... tylko cos sie nie wpisuje...
tak więc RACE-y w PDekach juz na dobre zagosciły pod strzechy
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
jaki potenscjał maja 230 s1 i s2?
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
hej mam pytanko gdyż ma zrobionego wiruska na 1.9 tdi AGR 90km na 111km , czy jak wrzuce wtryski 216 , to musze jakoś to znów wystroic, czy nic nie muszę stroić tylko założyć i gitara?
1.9 TDI AGR Seria 96KM >(czip)111KM>(0.216)130KM>c.d.n
Passat B5 FL 2001r 1.9 TDI AVF 131KM > 165KM
Passat B5 FL 2001r 1.9 TDI AVF 131KM > 165KM
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Pytka pisze:hej mam pytanko gdyż ma zrobionego wiruska na 1.9 tdi AGR 90km na 111km , czy jak wrzuce wtryski 216 , to musze jakoś to znów wystroic, czy nic nie muszę stroić tylko założyć i gitara?
Nie musisz kolego stroić, zakładasz wtryski i poprawiasz dawkę na nastawniku - wtedy wtryski "pokażą na co je stać" - chyba że nie masz już możliwości ruszenia nastawnikiem to wtedy wizyta na korektę u tunera który stroił furgon... Tak czy tak warto podlecieć na korektę... szanujący się tuner zrobi Ci to za 4pak dobrego piwka a karierowicz który chce się wzbogacić weźmie za to 150 zł ? Przy okazji wizyty możesz sprawdzić ile klaczy przybyło do stadniny...
Pozdrawiam
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
Odp: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Dzieki stary za pomoc zaloze i zobacze co bedzie sie dzialo
Wysłane z mojego HTC Desire Z za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego HTC Desire Z za pomocą Tapatalk
1.9 TDI AGR Seria 96KM >(czip)111KM>(0.216)130KM>c.d.n
Passat B5 FL 2001r 1.9 TDI AVF 131KM > 165KM
Passat B5 FL 2001r 1.9 TDI AVF 131KM > 165KM
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Ta, 4 pak. Rogal chcial ode mnie za korekte samych 216 po chipie 300zl 2 lata temu, rok temu 400zl, a w tym roku juz nie pytam:PMuszka.d pisze:Pytka pisze:hej mam pytanko gdyż ma zrobionego wiruska na 1.9 tdi AGR 90km na 111km , czy jak wrzuce wtryski 216 , to musze jakoś to znów wystroic, czy nic nie muszę stroić tylko założyć i gitara?
szanujący się tuner zrobi Ci to za 4pak dobrego piwka a karierowicz który chce się wzbogacić weźmie za to 150 zł ? Przy okazji wizyty możesz sprawdzić ile klaczy przybyło do stadniny...
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości