A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Myślę o federalach fz-201, ale na razie mam inne wydatki więc muszą poczekać bo trochę kosztują , sztuka 1tyś.
Uploaded with ImageShack.us
Są jeszcze semili slicki produkowane w RPA regal-racer, cena za sztukę 18' 280zł, już kilka osób je kupiło, ciekawe co to jest.
http://beta.oponeo.pl/model-opony/regal-racer" onclick="window.open(this.href);return false;
Uploaded with ImageShack.us
Są jeszcze semili slicki produkowane w RPA regal-racer, cena za sztukę 18' 280zł, już kilka osób je kupiło, ciekawe co to jest.
http://beta.oponeo.pl/model-opony/regal-racer" onclick="window.open(this.href);return false;
www.proturbo.com.pl
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
FZ-201 są super na suchym, ale na mokrym jest już hardcore (odporność na aqua-planning = 0%). Nie jestem też pewien, ale chyba nie mają dopuszczenia drogowego.
Ich 595RS-R są równie dobre na suchym i o niebo lepsze na mokrym, a cena to 60% ceny FZetek. I mają dopuszczenie drogowe. Do upalanek polecałbym 595tki. FZetki to typowo torowa opona.
Odnośnie legal racerów, to doradzam dużą ostrożność. Wyciąg z opisu:
Ich 595RS-R są równie dobre na suchym i o niebo lepsze na mokrym, a cena to 60% ceny FZetek. I mają dopuszczenie drogowe. Do upalanek polecałbym 595tki. FZetki to typowo torowa opona.
Odnośnie legal racerów, to doradzam dużą ostrożność. Wyciąg z opisu:
a w chwilę późniejOpony te zaleczane są do klasy ekonomicznej.
Rozumiem, że produkowali do dobrych aut, a wyszła opona do klasy ekonomicznej...Opony Regal Racer wyprodukowano z myślą o samochodach osobowych średniej i wyższej klasy.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Wydaje mi się że mają , ale nie sprawdzałem tego.zlos pisze: Nie jestem też pewien, ale chyba nie mają dopuszczenia drogowego.
nie wydaje mi się że będą tak samo dobre na suchym, 596rs-r są bardziej do parad porównywane.zlos pisze:Ich 595RS-R są równie dobre na suchym i o niebo lepsze na mokrym,
www.proturbo.com.pl
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Opis z strony "Model Corsa Fz-201 najszybsza opona z homologacją drogową w Polsce! Duża powierzchnia styku i bardzo sztywne boki zapewniają dobrą trakcję a także niespotykaną w tej klasie opon precyzję prowadzenia. Idealne nadaje się na Track Day, Kjs, Time attack."
www.proturbo.com.pl
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Kup Daniel, przetestujesz i wtedy będziemy mądrzejsi Mnie bardzo intryguje ten wzór bieżnika, może być kozak.
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Tylko obawiam się co na to napęd, czy zaraz nie będzie że każdy ostry start będzie równał się ukręceniem półosi lub rozwaleniem czegoś innego w napędzie.
www.proturbo.com.pl
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Twardy bark, precyzja prowadzenia... tutaj jest nacisk. Na penisówkę w 4łapie... tak sobie. Doczytaj o mieszankach tej opony, żebyś potem nie żałował.daniel1d pisze:Opis z strony "Model Corsa Fz-201 najszybsza opona z homologacją drogową w Polsce! Duża powierzchnia styku i bardzo sztywne boki zapewniają dobrą trakcję a także niespotykaną w tej klasie opon precyzję prowadzenia. Idealne nadaje się na Track Day, Kjs, Time attack."
RS-R naprawdę trudno zerwać przyczepność, a bark ma bardziej miękki i nie wygina tak cywilnych (lekkich?) felg jak FZ. Ja bym FZeta założył tylko na pancerną felgę i poważnie sobie odpowiedział w jakich temperaturach będę startować. s
Ale to ja, a Ty zrobisz jak chcesz
p.s. Co się stało, że kupujesz KJSową oponę? Zaczynasz skręcać?
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Ale pewnie jest do wyboru kilka rodzai mieszanek tej gumy.zlos pisze:Twardy bark, precyzja prowadzenia... tutaj jest nacisk. Na penisówkę w 4łapie... tak sobie. Doczytaj o mieszankach tej opony, żebyś potem nie żałował.
A znasz kogoś kto na nich jeździ? Już kiedyś się do nich przymierzałem ale najlepiej jest posłuchać wrażeń kogoś kto na nich jeździł.Cena jest bardzo dobra tyle to ja dałem za t1r rok temu.zlos pisze:RS-R naprawdę trudno zerwać przyczepność,
bez sterownika haldexu golf do skręcania się nie nadajezlos pisze:p.s. Co się stało, że kupujesz KJSową oponę? Zaczynasz skręcać?
Mam już zrobiony FS teraz trzeba ćwiczyć szybką zmianę biegu bez puszczania gazu Według danych dla skrzyni kłowej odcięcie powinno być ustawione na 20 mili sekund, a dla zwykłej skrzyni na 50 ms. Według mnie 50ms na zwykłej skrzyni bez sekwencyjnego lewarka to jest nie realny czas żeby zmienić bieg z dwójki na trójkę czy z czwórki na piątkę. Ja mam na razie ustawione 300ms i wystarczy że lekko ręka zadrży przy zmianie biegu i już jest za późno, a skrzynia tego nie lubi jak się nie zdąży zmienić biegu przed upływem odcięcia.
www.proturbo.com.pl
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Choćby ja - zjeździłem 2 komplety i sprzedałem koledze z forum, który też pierwsze wrażenia miał takie, że wreszcie guma trzyma się drogi.daniel1d pisze:A znasz kogoś kto na nich jeździ?
Każdy, kto ze mną jechał piał z zachwytu jak to trzyma, skręca. W R20 nie byłem w stanie zerwać przyczepności na starcie nawet na gładkim, śliskim asfalcie.
Wielu kolegów z mocnymi FWD ich używa (przyczepność!!!) - to też jest dobra rekomendacja.
Nie chcę brzmieć, jakbym namawiał do kupna, po prostu miałem i wiem, że dobre.
FZetkami kajtnąłem się 2-3 razy w torowym aucie i jest ogień. Ale ogień na torze, na drogę bym ich nie wziął. Ja bym nie wziął, ale to Twoja kasa i decyzja
Jeśli chcesz naprawdę mieć super ogień w jeździe na wprost, to zapakuj mięciutkie full slicki tylko do zawodów 1/4 i nic nie będzie kleić lepiej na suchym. Po zawodach zmieniasz na cywilną gumę i po problemie.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Tylko ja w manualu mogę ruszyć z większych obrotów i ciekawe jak wtedy będzie, ale chyba się na nie skuszęzlos pisze:Choćby ja - zjeździłem 2 komplety
Ogólnie chciałem z ciekawości takie wsadzić i zobaczyć jaki będzie czas, ale za dużo kombinacji bo te co mogę wsadzić mają 16". Ogólnie taka opona to raczej max 16' bo większe to mają duży profil i pewnie nawet by się nie zmieściły.zlos pisze:Jeśli chcesz naprawdę mieć super ogień w jeździe na wprost, to zapakuj mięciutkie full slicki tylko do zawodów 1/4 i nic nie będzie kleić lepiej na suchym.
www.proturbo.com.pl
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Ja to bym jeszcze u siebie widział sekwencyjny lewarek do zmiany biegów
www.proturbo.com.pl
Re: A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Ale się temat rozkręcił he,he,wiedziałem,że tak będzie... Moja rada Daniel,posłuchaj rad Tomka,bo temat opon ma rozpykany jak mało kto.Miałem sposobność kajtnięcia się golfem Złośka na tych federalach i oniemiałem z wrażenia.Te gumy nie dość,że zajebiście kleiły (jazda w zakrętach to była bajka) to jeszcze były naprawdę komfortowe do codziennej jazdy.Miałem wrażenie,że auto jedzie jak po szynach i że ma dwa razy bardziej precyzyjny układ kierowniczy niż u mnie.Ja te gumy brałbym w ciemno...
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
i to zamyka tematdaniel1d pisze:ale chyba się na nie skuszę
Ogolisz kilka trybów w skrzyni biegów, to będzie okazja do wymiany na sekwę.daniel1d pisze:Ja to bym jeszcze u siebie widział sekwencyjny lewarek do zmiany biegów
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
A Ty co dzisiaj zrobiłeś dla swojej eRki?
Mi chodzi o taki lewarek który montuje się do zwykłej skrzyni, taki jak ten " onclick="window.open(this.href);return false;zlos pisze: daniel1d napisał(a):Ja to bym jeszcze u siebie widział sekwencyjny lewarek do zmiany biegów
Ogolisz kilka trybów w skrzyni biegów, to będzie okazja do wymiany na sekwę.
Uploaded with ImageShack.us
Tylko bez wyświetlacza który wyświetla bieg to można czasem zapomnieć na jakim biegu się jedzie
www.proturbo.com.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości