Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: czw lut 02, 2006 20:29
- Lokalizacja: Nowa Sól
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Witam. Chcę zakupić kabelek do sprawdzania/kasowania błędów i prostej diagnostyki.
Auta to Passat B4, Polo 6n, Galaxy 2002 r
Czy takie coś wystarczy:
http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-us ... -piny.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I czy w tym pakiecie jest jakieś oprogramowanie bo już zgłupiałem.
Znalazłem jeszcze:
http://www.obd2.pl/index.php?p28,polski ... b-obd2-kkl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dzięki za rady
Auta to Passat B4, Polo 6n, Galaxy 2002 r
Czy takie coś wystarczy:
http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-us ... -piny.html" onclick="window.open(this.href);return false;
I czy w tym pakiecie jest jakieś oprogramowanie bo już zgłupiałem.
Znalazłem jeszcze:
http://www.obd2.pl/index.php?p28,polski ... b-obd2-kkl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dzięki za rady
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Witam prosze o porade co do zakupu interfejsu VAG COM. Model auta AUDI S4 B5 2.7 Biturbo. Chce sobie nim sprawdzac bledy i zdjagnozowac problemy zebym wiedzial co i jak.Kwota najlepiej adekwatna do jakosci i mozliwosci.Prosze o pomoc.
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Witam
Proszę o wskazówki nt. interfejsu diagnostycznego. Na co zwrócic uwagę, żeby aby uniknąć zakupu ewidentnej plasteliny.
Auto VW Golf V 1,6 FSI, 2004r.
Nie mam kompletnie żadnej orientacji cenowej, jednak nie koniecznie potrzebuję sprzętu profesjonalnego
Proszę o wskazówki nt. interfejsu diagnostycznego. Na co zwrócic uwagę, żeby aby uniknąć zakupu ewidentnej plasteliny.
Auto VW Golf V 1,6 FSI, 2004r.
Nie mam kompletnie żadnej orientacji cenowej, jednak nie koniecznie potrzebuję sprzętu profesjonalnego
- slawek987
- Gadatliwa bestia
- Posty: 639
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 22:46
- Lokalizacja: cebulandia
- Auto: GOLF SV
- Silnik: DCYA
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Witam wszystkich!
Szukam interfejsu którym będę mógł korygować przebieg samochodu (z grupy vag), czy ktoś mógłby mi pomóc w doborze?
do tych aut szukam kabla do korekty MKIV 98r, Seat Arsoa 2002r, Passat B5 2000r
Szukam interfejsu którym będę mógł korygować przebieg samochodu (z grupy vag), czy ktoś mógłby mi pomóc w doborze?
do tych aut szukam kabla do korekty MKIV 98r, Seat Arsoa 2002r, Passat B5 2000r
Ostatnio zmieniony wt kwie 10, 2012 20:42 przez slawek987, łącznie zmieniany 1 raz.
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
każdy chce każdy szuka , są ludzie co się tym zajmują i mają odpowiednią wiedzę po prostu zabieracie im chleb ..... co do diagnostyki to http://www.viaken.pl" onclick="window.open(this.href);return false; jest kilka opcji poczytać tematy wstecz jest wszystko danie opisane po paręnaście razy
co do korekty to nie w każdym aucie z grupy VAg zrobisz korekcje prze złącze , jak byś się wysilił i poczytał trochę ten temat to byś o tym wiedział już lepiej kup sobie programator a nawet kilka rożnych sztuk i w tedy zrobisz w każdym VAG korektę , ale to wymaga wysiłku i poczytania żeby wiedzieć co i dlaczego ,
PS; już wysil się i napisz jakie konkretnie auto chcesz cofnąć - jak chcesz to potrafisz :p
kabel to VAG Commander 1.4 powinien ci wystarczyć , w każdym razie robisz nim na własną odpowiedzialność bo jak coś zle ustawisz to nie ma opcji cofnij ew VAG Tacho tak samo jak wyżej choć ten bezpieczniejszy
co do korekty to nie w każdym aucie z grupy VAg zrobisz korekcje prze złącze , jak byś się wysilił i poczytał trochę ten temat to byś o tym wiedział już lepiej kup sobie programator a nawet kilka rożnych sztuk i w tedy zrobisz w każdym VAG korektę , ale to wymaga wysiłku i poczytania żeby wiedzieć co i dlaczego ,
PS; już wysil się i napisz jakie konkretnie auto chcesz cofnąć - jak chcesz to potrafisz :p
kabel to VAG Commander 1.4 powinien ci wystarczyć , w każdym razie robisz nim na własną odpowiedzialność bo jak coś zle ustawisz to nie ma opcji cofnij ew VAG Tacho tak samo jak wyżej choć ten bezpieczniejszy
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
LoLs pisze:każdy chce każdy szuka , są ludzie co się tym zajmują i mają odpowiednią wiedzę po prostu zabieracie im chleb .....
Nic kolego nie poradzisz na to że ludzie nie mają pieniędzy żeby za każdym razem jechać do diagnosty jak jakiś głupi błąd wyskoczy, ktoś na zachodzi kupuje nowe auto i przez kilka ładnych lat nie za bardzo się z nim nie dzieje, tym bardziej ze jest regularnie serwisowane, potem takie auto zostaje sprowadzone do Polski i kiedy ma już 10+ zaczyna się wieczna zabawa z błędami.
Oczywiście medal ma dwie strony, ale myślę ze poprze mnie wiele osób.
Sam po sobie wiem, że jak bym miał płacić za każde podpięcie pod kompa 50zł to bym nie wyrobił.
Wiec nie dziw się ze ludzie chcą mieć taki interfejs. bo zwraca się on po miesiącu.
Co innego jeśli chodzi o kręcenie liczników itp. o tym nawet się nie wypowiadam.
To że ktoś nie pojedzie i nie zostawi tych 50-ciu złotych niestety w naszym Polskich realiach nie oznacza ze zabrał komuś chleb lecz ze jego będzie jeszcze na ten chleb stać. (oczywiście są wyjątki).
Poza tym jest szereg ludzi w tym i ja którzy lubią dłubać przy swoich samochodach, przynosi im to przyjemność i dobrą odskocznie od pracy zawodowej a powiedzmy sobie szczerze bez interfejsu nie da się tego robić.
Dobrze rozumiem mechaników i serwisantów dla których to praca i źródło dochodu.
Ale można to porównać to tego że mamy kolegę piekarza który obrazi się za to że sam chciałeś sobie upiec chleb w domu dla siebie, bo jest teraz taka moda.
Porządne warsztaty które znam w mojej miejscowości (Rzeszów) i do których jadę jeśli coś przewyższa moje możliwości zarabiają dzięki dobrej jakości usług, dobrej obsłudze,oraz dobrej cenie , i tak mają duże kolejki że trzeba się do nich umawiać. Nie będę wymieniał żeby nie robić reklamy (chętnym napisze na prv).
Mam nadzieje że Kolego LoLs nie obraziłeś się za to co napisałem, ale już któryś raz słyszę o tym jak to "kupując interfejs zabieramy komuś chleb". i sorry za off top.
Co to jest żona i teściowa w samochodzie?
Zestaw głośnomówiący!
Zestaw głośnomówiący!
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
zgodzę się z tobą ale piszesz aspekty dobre ale nie wspominasz o złych jak to ludzie po zakupie kabla sami kombinują a potem piszą ze auto nie pali licznik nie działa itp potem płacz i lament ze naprawa była droga bo myślałem ze jak mam kabel to wszystko zrobię a tu wyszło jeszcze gorzej to jest najbardziej irytujące bo samej roboty nikt nie przerobi
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Masz racje potraktowałem temat zbyt jednostronnie- sam znam takie osoby które biorą się za coś bez zielonego pojęcia o tym.
Też jestem zdania jak napisałem wyżej ze jeśli coś przekracza moje siły to się za to nie biorę.
A tak na marginesie sam interfejs jeszcze nie czyni z nikogo diagnosty.
Też jestem zdania jak napisałem wyżej ze jeśli coś przekracza moje siły to się za to nie biorę.
A tak na marginesie sam interfejs jeszcze nie czyni z nikogo diagnosty.
Co to jest żona i teściowa w samochodzie?
Zestaw głośnomówiący!
Zestaw głośnomówiący!
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Powiedzcie mi proszę, jaki programem mogę sprawdzić w golfie 4, czy pompowtryskiwacze i turbina są ok oraz czy przebieg był cofnięty. Czy Polski VAG da radę? Jeśli nie to jaki program?
Jeżeli posiadacie, to bardzo proszę o instrukcję , bardzo dokładną , jak to wykonać, najlepiej po polsku, ale angielską też nie pogardzę.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe linki do programów diagnostycznych, intrukcje, dla samochodów z grupy VAG, dotyczące szczegółowej diagnostyki to proszę zamieśćcie, chciałbym się w tym temacie trochę podszkolić, będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam.
Jeżeli posiadacie, to bardzo proszę o instrukcję , bardzo dokładną , jak to wykonać, najlepiej po polsku, ale angielską też nie pogardzę.
Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe linki do programów diagnostycznych, intrukcje, dla samochodów z grupy VAG, dotyczące szczegółowej diagnostyki to proszę zamieśćcie, chciałbym się w tym temacie trochę podszkolić, będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam.
pozdro
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Proszę zapoznać się z regulaminem forum - pkt 15.kisiu3 pisze:Jeżeli posiadacie jakieś ciekawe linki do programów diagnostycznych, intrukcje, dla samochodów z grupy VAG, dotyczące szczegółowej diagnostyki to proszę zamieśćcie
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Nie pisz bzdur,jak myślisz i robisz z głową,to wszystko cofniesz.LoLs pisze:w każdym razie robisz nim na własną odpowiedzialność bo jak coś zle ustawisz to nie ma opcji cofnij
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
Vag 311.2 np.kisiu3 pisze:Powiedzcie mi proszę, jaki programem mogę sprawdzić w golfie 4, czy pompowtryskiwacze i turbina są ok
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?
tak cofniesz pisząc na forum jak to zrobić aby działało jak przedtem , takich tematów już się sporo przewinęło na forum jak to ludzie sami sobie komplikują życiericcardoa pisze:Nie pisz bzdur,jak myślisz i robisz z głową,to wszystko cofniesz.LoLs pisze:w każdym razie robisz nim na własną odpowiedzialność bo jak coś zle ustawisz to nie ma opcji cofnij
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 163 gości