SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
bocian19, jedno zasadnicze pytanie:
Jezdzisz na glebie?
Bo jeśli masz taki korektor i masz glebe to tak jak byś go nie miał (bo nie wierze żeby ktoś z was regulował korektor po obniżeniu auta).
U mnie jest ale auto jest posadzone i jest on otwarty max więc na jedno wychodzi.
Zasada prosta:
Nie masz - nie zakładaj bo i tak go oszukujesz glebą
Masz - na seryjnym zawiasie ok. Z glebą tak jak byś nie miał.
Jezdzisz na glebie?
Bo jeśli masz taki korektor i masz glebe to tak jak byś go nie miał (bo nie wierze żeby ktoś z was regulował korektor po obniżeniu auta).
U mnie jest ale auto jest posadzone i jest on otwarty max więc na jedno wychodzi.
Zasada prosta:
Nie masz - nie zakładaj bo i tak go oszukujesz glebą
Masz - na seryjnym zawiasie ok. Z glebą tak jak byś nie miał.
- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
No to wszystko jasneKoguT pisze:bocian19, jedno zasadnicze pytanie:
Jezdzisz na glebie?
Bo jeśli masz taki korektor i masz glebe to tak jak byś go nie miał (bo nie wierze żeby ktoś z was regulował korektor po obniżeniu auta).
U mnie jest ale auto jest posadzone i jest on otwarty max więc na jedno wychodzi.
Zasada prosta:
Nie masz - nie zakładaj bo i tak go oszukujesz glebą
Masz - na seryjnym zawiasie ok. Z glebą tak jak byś nie miał.
Mam glebe wiec nie bede go zakladal i koniec tematu.
Dzieki Tobie KoguT,
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
KoguT,pozwolisz,że nie zgodzę się?KoguT pisze:Bo jeśli masz taki korektor i masz glebe to tak jak byś go nie miał
Trzeba,powtarzam trzeba wyregulować korektor! W przeciwnym razie przy zahamowaniu na łuku drogi,tył wyprzedzi przód i może być nieciekawie.KoguT pisze:bo nie wierze żeby ktoś z was regulował korektor po obniżeniu auta
Ja po obniżeniu zapomniałem sobie o tym korektorze...do pierwszego mocniejszego hamowania. Dupskiem zaczęło tak rzucać,że masakra (kolega slawko333 jest świadkiem).
Wszedłem pod auto,wyregulowałem i już jest dużo lepiej
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
Michał_1977, a jak on będzie działał gdy będziesz miał auto doładowane?
wtedy nie będziesz miał hamulców z tyłu takich jak powinny byc
wtedy nie będziesz miał hamulców z tyłu takich jak powinny byc
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
Jak auto z tyłu dociążone,to korektor będzie działał w mniejszym stopniu,bo ciężar zrobi swoje i koła nie dostaną poślizgu przy hamowaniu.KoguT pisze:jak on będzie działał gdy będziesz miał auto doładowane?
wtedy nie będziesz miał hamulców z tyłu takich jak powinny byc
Przecież na seryjnym zawieszeniu dupsko auta jeszcze bardziej idzie w dół przy obciążeniu z tyłu,więc w/g Twojej teorii,hamulec z tyłu jeszcze słabiej hamuje niż na glebie
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2049
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
przecież korektor się otwiera przy większym obciążeniu a nie zamyka
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
Taaak,ale jeżdżąc na glebie bez regulacji korektora,oszukujesz układ hamulcowy,bo korektor podaje na tylną oś takie samo ciśnienie jak dla załadowanego po sufit auta,przez co łatwiej o poślizg przy hamowaniu na łuku i nie tylko na łuku,bo mi na prostej drodze zaczęło dupcią rzucaćKoguT pisze:przecież korektor się otwiera przy większym obciążeniu a nie zamyka
- Czarson
- Forum Master
- Posty: 1948
- Rejestracja: pt maja 16, 2008 21:12
- Lokalizacja: Puławy/Oslo
- Kontakt:
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
właśnie padły mi szczęki.....
może ktoś się orientuje czy pasują piasty z Toledo 1 do golfa mk2 oczywiście tył, bo chciałbym zrobić swap na tarcze
może ktoś się orientuje czy pasują piasty z Toledo 1 do golfa mk2 oczywiście tył, bo chciałbym zrobić swap na tarcze
co myślisz o moim golfie? viewtopic.php?f=87&t=436585 zapraszam do komentowania
Mój nowy Edition One GTI viewtopic.php?f=87&t=543801" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię listwy wąskie od pakietu GTI 3d do mk2
Mój nowy Edition One GTI viewtopic.php?f=87&t=543801" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię listwy wąskie od pakietu GTI 3d do mk2
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
pasują, belka też pasuje wszystko pasuje. jak masz możliwość przekładaj belkę bo ma stabilizator
- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
Ale moje pytanie jest takie...Michał_1977 pisze:Taaak,ale jeżdżąc na glebie bez regulacji korektora,oszukujesz układ hamulcowy,bo korektor podaje na tylną oś takie samo ciśnienie jak dla załadowanego po sufit auta,przez co łatwiej o poślizg przy hamowaniu na łuku i nie tylko na łuku,bo mi na prostej drodze zaczęło dupcią rzucać
Mam varianta a zakupilem belke od hb ktora ma na sobie korektor a na belce u siebie nie mam go
Chce przelozyc tarcze na belke varianta bo ta od hb nie pasuje (myle sie??)
I teraz czy musze przekladac tez ten korektor czy moge smigac bez?? Bo ja juz nic nie czaje...
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
Korektora może nie ma,ale uchwyt powinien być.bocian19 pisze:na belce u siebie nie mam go
Wyjątkiem może być belka pochodząca z auta wyposażonego w ABS,bo jak ABS,to nie korektor,co nie znaczy,że nie ma uchwytu na korektor.
Zakładaj.Jazda bez niego,może się skończyć wcześniej niż myślisz.bocian19 pisze:I teraz czy musze przekladac tez ten korektor czy moge smigac bez?
- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
Michał_1977,
Golfik z 98 roku z ABS
A uchwytu raczej nie ma...
Golfik z 98 roku z ABS
A uchwytu raczej nie ma...
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
To uzbrajasz tylna heble w ABS i po krzyku.Nie trzeba korektora,bo wtedy ABS zabezpiecza przed poślizgiem w trakcie hamowaniabocian19 pisze:Golfik z 98 roku z ABS
A uchwytu raczej nie ma...
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
SWAP bębnów na tarcze ( fotoporada ) [MK3]
witam. MAły problem z moim swapem, kupowałem wszystkie nowe części - oprócz zacisków którą regeneruje i jarzma. Z tego co mi sie wydaje jarzma mam jakby za krótkie- delikatnie chaczą o śrubę przykręcaną do belki no i przez to cały zacisk jest też bliżej belki i przewód sie nie mieści. nie pamiętam z jakiego samochodu to mam- może z mk4, zaciski raczej mam z jakiegoś passata. ma ktoś numery takiego jarzma? mój ma taki:
5612/4 4268 jeśłi słabo widać. innych numerów nie ma. Czy czopy do mk3 były wszystkie te same? czy też dwa rodzaje? tzn tylko pod tarczem i chodzi, jest możliwość, że kupiłem jakieś złe czopy mimo że pasują na belkę?
5612/4 4268 jeśłi słabo widać. innych numerów nie ma. Czy czopy do mk3 były wszystkie te same? czy też dwa rodzaje? tzn tylko pod tarczem i chodzi, jest możliwość, że kupiłem jakieś złe czopy mimo że pasują na belkę?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 28 gości