ARL podnosimy osiagi !!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pn lip 05, 2010 17:51
- Lokalizacja: Kalisz
Remont ARL czy wymiana?
jak ja robiłem remont z tym że asz przy podobnych objawach jak Twoje z wymiana turbo na ARl to sie zamkłem w kwocie troche ponad 5tyś
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pn lip 05, 2010 17:51
- Lokalizacja: Kalisz
Remont ARL czy wymiana?
jutro jadę do mechanika wiec wszystkiego sie dowiem co muszę wymienić i ile muszę wpakować. Ale z tym ponad 5 tys to mnie bardzo przeraziłeś
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Re: Remont ARL czy wymiana?
To weź to sprzedaj i kup sobie coś do jedzenia, jak nie masz kasy, żeby utrzymać takie auto.Matthew886 pisze:jutro jadę do mechanika wiec wszystkiego sie dowiem co muszę wymienić i ile muszę wpakować. Ale z tym ponad 5 tys to mnie bardzo przeraziłeś
Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)
Remont ARL czy wymiana?
Matthew886, to są silniku o które po prostu trzeba dbać , tak jak kolega pisze jak Cie nie stać sprzedaj pół środki nic tu nie pomogą
[url=http://www.ratlook.pl][img]http://images31.fotosik.pl/364/d5ade2bfa65858dd.gif[/img][/url]
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pn lip 05, 2010 17:51
- Lokalizacja: Kalisz
Remont ARL czy wymiana?
Zacznijmy od tego ze auto zostało sprowadzone w takim stanie i wszystko chce zrobić jak najmniejszymi kosztami ale już jest zrobione teraz moje pytanie sie nasuwa mam do wymiany 2 masa na co polecacie wymienić by można było osiągnąć około 450nm ??? jedno masa dać ? czy jak ?
- MiChAoS
- Forum Master
- Posty: 1217
- Rejestracja: ndz maja 07, 2006 19:07
- Lokalizacja: Warszawa / Zegrze
- Kontakt:
Remont ARL czy wymiana?
dwumasa nie ywwalisz bo raczej niema zaminikow do 6 biegowych skrzyn chcyba ze jakis custom sobie zrobisz... kupo nowy zestaw sasch do BTB i bedzie smigal
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Remont ARL czy wymiana?
Matthew886 pisze:ale już jest zrobione
No i za ile zrobiłeś ten remont?
Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pn lip 05, 2010 17:51
- Lokalizacja: Kalisz
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pn lip 05, 2010 17:51
- Lokalizacja: Kalisz
Remont ARL czy wymiana?
nio jak kasa sie znalazla szybka naprawa i zostaje aby kupno dwumasa i mozna isc na tunning
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: ndz sty 03, 2010 00:08
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Remont ARL czy wymiana?
Napisz dla potomnych ile na co wydałeś, co by nie spamowali kolejnymi pytaniami o cenę remontu ARL.Matthew886 pisze:hmm ..... 5 tys:P
A jak w końcu była przyczyna?
Najlepszy układ to...Żona w domu, a kochanka w garażu..
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)
(tylko dlaczego obie są tak drogie w utrzymaniu?)
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pn lip 05, 2010 17:51
- Lokalizacja: Kalisz
Remont ARL czy wymiana?
przyczyną była banalna uszczelka pod głowica i uszkodzona płaszczyzna głowicy dlatego woda uciekała do tego zła kapresJą wystarczyLo wybić jeden tłok i zobaczyc stan pierścieni u mnie złom wiec wymiana na nowe wszystkie i uszczelniacze zaworów dlatego to kopcenie i dmuchanie . Ten stukot na zimnym silniku to dwunas z racji przebiegu i po dupie dostał . Co do ceny kosztów napraw napisze jak znajdę rachunki . Same uszczelki to jakis tysiąc pierścienie uszczelniacze zaworów paewki to kolejny tys robocizna szlif szczelność i gniazda to kolejny tys oleje filtry rozrząd to następny tys i tak do 5 doszło . BardzieJ szczegółowo potem napisze
-
- Mały gagatek
- Posty: 115
- Rejestracja: pn lip 05, 2010 17:51
- Lokalizacja: Kalisz
Jakie tłoki ??
Mam pytanie jakie dać tłoki zostawić te co sa czy zmienić na kute ? żeby kręcić go na 260PS max 300PS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości