Red Bull mojemu MK3 chyba zaszkodził:-(

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

otinger

Post autor: otinger » sob lut 05, 2005 16:51

No wlasnie Vlado, jakosc opalu to podstawa! Silnik Vw a silnik Mercedesa to inna bajka, merole maja pompy inaczej smarowane (tak slyszalem) i sa nie do zajechania - pompa w Vw jest smarowana paliwem, wiec jest ja latwiej uszkodzic, no i jeszcze przewody paliwowe - jezeli masz gulfa po 94 roku to luzik, masz odporne przewody. Ja np. zalalem ostatnio opal po raz pierwszy, prawdopodbnie syf to byl - no i mi pali teraz...10l na trasie i w miescie :/ a jest to 1.6D MKII! Znalazlem drugiego dostawce, wydaje mi sie ze ten stary juz wysmigalem i leje u niego, niby lepiej juz jezdzi, ale dalej pali te 10l..... Jest opal i opal, jakosc to podstawa, mozna go lac spokojnie, ale musi byc to pewne zrodlo!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 481 gości