problem z obrotami AGG

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

strzeliniasty
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 04, 2009 19:40
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

problem z obrotami AGG

Post autor: strzeliniasty » pt kwie 13, 2012 10:05

siemka

mam problem z silnikiem w swoim autku

problem polega na tym ze na benzynie od dolu nie chce ciagnac dlawi sie psika strzyka i tak do 2,5tys obrotow pozniej juz sie wkreca ale tylko do 5tys :(

na gazie jedzie ale sa momenty ze od dolu sie dlawi i mam wystrzaly do filtra

zaznacze ze w poprzedni piatek wymienilem:
- swiece
- przewody
- kopulka
- palec
- filter powietrza

autko bylo na regulacji u gazownikow

tutaj filmiki z moim problemem

" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

problem z obrotami AGG

Post autor: jeryk10 » pt kwie 13, 2012 10:45

wyczyść przepływkę bo pewnie ma nalot na opornikach przemyj ją benzyną ekstrakcyjną odkręć te dwie śrubki i będziesz miał ją na wierzchu


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

strzeliniasty
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 04, 2009 19:40
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

problem z obrotami AGG

Post autor: strzeliniasty » pt kwie 13, 2012 12:09

jeryk10, dzieki za rade

a to ze silnik wkreca sie tylko do 5tys tzn ze jest w trybie awaryjnym chyba?? czyli blad w kompie powinien byc??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

problem z obrotami AGG

Post autor: Paweł Marek » pt kwie 13, 2012 13:03

Powinien ale z tego co się czyta czasem nie wychodzi a mimo to winny jest najczęsciej czujnik halla w aparacie zapłonowym , najlepiej byłoby podmienić na próbe aparat zapłonowy od kogoś.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

strzeliniasty
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 04, 2009 19:40
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

problem z obrotami AGG

Post autor: strzeliniasty » wt maja 01, 2012 20:13

panowie dzisiaj dorwalem VAGa i wyszlo takie cos

" onclick="window.open(this.href);return false;

blad 515 czujnik g40 po skasowaniu silnik idzie od samego dolu do konca (nie pracuje w trybie awaryjnym)

mam przez to rozumiec ze halla do wymiany??



golfiano22
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pt mar 30, 2012 14:50

problem z obrotami AGG

Post autor: golfiano22 » sob maja 26, 2012 17:42

mam ten sam problem tylko moj kreci do 5 tys jak sie nagrzeje jak jest zimny to kreci do konca . ja mamswapowan ego do dwojki AGG i nie mam gniazda do kompa i nieiwem co mamz tym zrobic :(



Awatar użytkownika
Mietczyslaw
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: sob mar 13, 2010 21:02
Lokalizacja: PSZ

problem z obrotami AGG

Post autor: Mietczyslaw » sob maja 26, 2012 19:13

strzeliniasty pisze:mam przez to rozumiec ze halla do wymiany??
Na to by wychodziło :) Tak jak wcześniej pisał Paweł Marek-podmień aparat zapłonowy i będziesz miał wszystko jak na dłoni.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości