remont silnika G60
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
remont silnika G60
Czy orientuje sie ktoś z was koledzy jaka może być dopuszczalna szczelina na zamku pierscienia tłokowego ?
remont silnika G60
0.50
Spawanie nierdzewki i aluminium, swapy , montaż turbosprężarek, klatki bezpieczeństwa
remont silnika G60
zalezy od stanu bloku , 0.15-0.20 nawet do 0.25 oczywiście na nowych pierścieniach
Spawanie nierdzewki i aluminium, swapy , montaż turbosprężarek, klatki bezpieczeństwa
remont silnika G60
W moim PG tuleje maja lekkie progi. Po wlozeniu zuzytego pierścienia róznica w szczelinie wynosi 0,2 mm. Jeśli na nominalnym pierścieniu szczelina wynosi okolo 0,2 mm to po zalożeniu nowych pierścieni powinno być 0,4 (w granicy tolerancji zuzycia).
Czy przy niewielkim zuzyciu gladzi cylindra mozna załozyc nowe pierscienie tłokowe do starych tulei?
Czy przy niewielkim zuzyciu gladzi cylindra mozna załozyc nowe pierscienie tłokowe do starych tulei?
Re: remont silnika G60
oczywiscie ze mozna ,a tak w ogole to znalezc blok z pg bez progow to niesamowity wyczyn ,wiec skladaj i upalaj to dziadostwoFIN xxx pisze:
Czy przy niewielkim zuzyciu gladzi cylindra mozna załozyc nowe pierscienie tłokowe do starych tulei?
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
remont silnika G60
Będzie upalanie i to ostre...
Jakie byscie polecali pierścienie, jakiej firmy i gdzie mozna je dostać?
Jakie byscie polecali pierścienie, jakiej firmy i gdzie mozna je dostać?
remont silnika G60
Tylko zanim włożysz nowe pierścienie to przehonuj głądź bo w życiu ci się to nie dotrze
Re: remont silnika G60
Jaki jest koszt honowania?toffic pisze:Tylko zanim włożysz nowe pierścienie to przehonuj głądź bo w życiu ci się to nie dotrze
Czy to konieczne?
Na cylindrach widać lekkie ślady po honowaniu.
remont silnika G60
08-109400-10 getza do g60
toffic, chodzi o honownice na wiertarke ?
jesli masz slady po honowaniu i nie widac jakis plam i innego syfu to skladaj i nie spuszczaj sie nad tym
toffic, chodzi o honownice na wiertarke ?
jesli masz slady po honowaniu i nie widac jakis plam i innego syfu to skladaj i nie spuszczaj sie nad tym
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
remont silnika G60
Są ślady po honowaniu.
Co do docierania nowych pierścieni w starych tulejach są rozne opinie.
Jedni piszą, że nigdy pierścienie sie nie dotrą a inni, ze szybko sie zetrą z braku niewystarczajacego smarowania ( szklista powierzchnia cylindra podobno nie trzyma filmu olejowego).
Ile jest w tym prawdy?
Kto ma racje?
Co do docierania nowych pierścieni w starych tulejach są rozne opinie.
Jedni piszą, że nigdy pierścienie sie nie dotrą a inni, ze szybko sie zetrą z braku niewystarczajacego smarowania ( szklista powierzchnia cylindra podobno nie trzyma filmu olejowego).
Ile jest w tym prawdy?
Kto ma racje?
remont silnika G60
prawda jest pośrednia
kiedyś jak składałem moje pierwsze turbo to włożyłem pierscienie nowe do starego bloku , wytrzymały 6 tys. kilometrów i po rozebraniu przerwy na 1mm,
któryś z kolei inny silnik jak składałem to nowe pierscienie na stary blok , tylko papierem lekko przejechalem gładzie przerwy przy składaniu 0.20 po 600 km po złożeniu kolega odrazu dawał po gaciach , po rozebraniu silnika przerwy było około 0.25
kiedyś jak składałem moje pierwsze turbo to włożyłem pierscienie nowe do starego bloku , wytrzymały 6 tys. kilometrów i po rozebraniu przerwy na 1mm,
któryś z kolei inny silnik jak składałem to nowe pierscienie na stary blok , tylko papierem lekko przejechalem gładzie przerwy przy składaniu 0.20 po 600 km po złożeniu kolega odrazu dawał po gaciach , po rozebraniu silnika przerwy było około 0.25
Spawanie nierdzewki i aluminium, swapy , montaż turbosprężarek, klatki bezpieczeństwa
remont silnika G60
oryginalne pierscienie w g60 jak i ich odpowiedniki 08-109400-10 sa mocne co potwierdzaja bloki i ich stan na ok.8 blokow z g60 jakie mi sie przewalily wszystkie byly mocno zuzyte ,kilka lat temu jak brat kupil silnik g60 po tulejowaniu i zamontowalismy pierscienie 08-109400-10 to po jakis 25tys .jak zdjolem glowice {oczywiscie obrucila sie panewka } to tuleje wygladaly jak by motor mial 200tys.{pewnie przyczynily sie tez do tego tuleje marnej jakosci }.
pierwsze boje z pg to bylo spuszczanie sie po remoncie ,co w niczym nie pomagalo bo jak go..o mialo sie posypac to sie posypalo ,ostanimi czasy przestalem docierac to dziadostw i zawsze byla pi.. po zlozeniu i nigdy nie mialem problemow z tymi pierscieniami ,predzej wysra ci sie panewka ,lub tlok peknie niz te pierscienie kucna
nie dumaj tylko jak blok ok to wez honownice na wiertarke {za 40zl kupisz }przelec blok i daj te pierscienie ,ostatnio kupowalem po ok.50zl. cyl. ,i skladaj
PS.i tak panewke obroci
pierwsze boje z pg to bylo spuszczanie sie po remoncie ,co w niczym nie pomagalo bo jak go..o mialo sie posypac to sie posypalo ,ostanimi czasy przestalem docierac to dziadostw i zawsze byla pi.. po zlozeniu i nigdy nie mialem problemow z tymi pierscieniami ,predzej wysra ci sie panewka ,lub tlok peknie niz te pierscienie kucna
nie dumaj tylko jak blok ok to wez honownice na wiertarke {za 40zl kupisz }przelec blok i daj te pierscienie ,ostatnio kupowalem po ok.50zl. cyl. ,i skladaj
PS.i tak panewke obroci
GOLF MK4 R32 OEM - niuu car
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car
AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car
MK2 R32 4Motion ,Rallye?
Re: remont silnika G60
Może ten pierwszy blok byl bardziej zuzyty albo pierścionki byly slabe jakosciowo?wojti pisze:prawda jest pośrednia
kiedyś jak składałem moje pierwsze turbo to włożyłem pierscienie nowe do starego bloku , wytrzymały 6 tys. kilometrów i po rozebraniu przerwy na 1mm,
któryś z kolei inny silnik jak składałem to nowe pierscienie na stary blok , tylko papierem lekko przejechalem gładzie przerwy przy składaniu 0.20 po 600 km po złożeniu kolega odrazu dawał po gaciach , po rozebraniu silnika przerwy było około 0.25
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości