Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
podczas swapa gdzieś na warsztacie zaginął mój sterownik silnika , miał nr 8L0906018N szukałem ale nie ma nigdzie identycznego , znalazłem jeden który jest z takiego samego auta ale różni się symbolem 8N0906018J , jest szansa że silnik będzie chodził na nim ?
			
									
									2,9vr6syncro  viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
						Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
- Kevin_mkII
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 770
 - Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
 - Lokalizacja: Worthersee
 - Kontakt:
 
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
jesli pochodzi z 1.8t topowinien tylko ze zalezy od wersji... jesli z słabszej a masz setup mocniejszy nie powinno byc problemu oczywiscie przy pozostałym setupie podobnym do tego do jakiego dedykowany jest sterownik... w odwrotnym przypadku uwazałbym na "deptanie" w pedał,
kolejna sprawa moze byc immo ktore chyba tez nalezało by wyłaczyc w sterowniku ale o tym pewnie wiesz sprawdz w etce co z czego pochodzi i mysle sprawa sie rozjasni
			
									
									kolejna sprawa moze byc immo ktore chyba tez nalezało by wyłaczyc w sterowniku ale o tym pewnie wiesz sprawdz w etce co z czego pochodzi i mysle sprawa sie rozjasni
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
vr6syncro pisze:podczas swapa gdzieś na warsztacie zaginął mój sterownik silnika , miał nr 8L0906018N szukałem ale nie ma nigdzie identycznego , znalazłem jeden który jest z takiego samego auta ale różni się symbolem 8N0906018J , jest szansa że silnik będzie chodził na nim ?
bez przerobek nie podejdzie, N jest narrowband, J wideband...
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
						chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
- Kevin_mkII
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 770
 - Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
 - Lokalizacja: Worthersee
 - Kontakt:
 
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
witam panowie mam golfa IV 1,8t AUM skrzynie 5-biegów mysle o skrzyni 6- biegów da rade bez przerubek i czego szukac jakiej ???
			
									
									- Rafalek114
 - Forum Master

 - Posty: 1119
 - Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
 - Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
 - Kontakt:
 
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
buli12 pisze:witam panowie mam golfa IV 1,8t AUM skrzynie 5-biegów mysle o skrzyni 6- biegów da rade bez przerubek i czego szukac jakiej ???
Potrzebujesz skrzynie , dwumas , sprzeglo ,docisk (240mm) , wybieraki , no i lape , ogolnie jak ci to jezdzi normalnie na 5 biegowej to bez sensu ruszac no chyba ze planujesz jakies duze moce .
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
						2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Czy ma ktoś u siebie zastosowaną rurę dolotową ori z s3 do k04 w AGU? Chcę założyć kolektor z s3 i zrobić fmic na tej zasadzie, której ma Kevin. Raczej pewnie będzie to pasowało a to w sumie szybkie i tańsze rozwiązanie. Problem jest pewnie tylko przy zmianie kolektora. 

			
									
									
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam.
Potrzebuję małego info, na temat przyszłości auta, czy warto dalej się bawić, czy nie ( w zależności ile kasy trzeba...).
Pacjent to Seat 1.8T AUQ, silnik seria prócz regulatora ciśnienia paliwa 4bar i pompy walbro 255 i programu, do tego pełen przelot 2.5cala.
Aktualnie powiedzmy, że jest 215km/300Nm przy turbinie k03-052.
Sprzęgło komplet g60.
Teraz tak chcę zrobić 300km, co potrzebuję? wtryski obstawiam 440cc, jaka turbina do tego k04-023 ? najlepiej taka która pasuje plug&play, żeby było jak najmniej roboty. I co poza tym?
			
									
									Potrzebuję małego info, na temat przyszłości auta, czy warto dalej się bawić, czy nie ( w zależności ile kasy trzeba...).
Pacjent to Seat 1.8T AUQ, silnik seria prócz regulatora ciśnienia paliwa 4bar i pompy walbro 255 i programu, do tego pełen przelot 2.5cala.
Aktualnie powiedzmy, że jest 215km/300Nm przy turbinie k03-052.
Sprzęgło komplet g60.
Teraz tak chcę zrobić 300km, co potrzebuję? wtryski obstawiam 440cc, jaka turbina do tego k04-023 ? najlepiej taka która pasuje plug&play, żeby było jak najmniej roboty. I co poza tym?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
K04 nie pasuje p&p bo to się wiąże z innymi wężami wody, oleju, innym kolektorem, innym dolotem, najlepiej założyć wtedy kolektor ssący z s3 i zrobić dolot na wzór s3. Musisz pewnie też wymienić DV na ten z s3.
			
									
									Dłubiemy i swapujemy 1.8T
źle myślisz, http://www.mrmotors.pl/projekty.php?id=50" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									2,9vr6syncro  viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
						Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
- jakubek
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 780
 - Rejestracja: czw maja 12, 2005 22:06
 - Lokalizacja: Zambrów
 - Kontakt:
 
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
vr6syncro, Moze i da rade ale to sa pojedyncze wyniki. Realne i najczeszcze wyniki na k04 to od 260 -280 KM.  Wiec koledze na k04 raczej watpliwe ze wyjdzie te planowane 300km.
			
									
									Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ja tylko dałem przykład że jak się chce to można przekroczyć te 280KM , widziałem nawet projekt na 308KM na k04 (jak znajdę to wrzucę)
			
									
									2,9vr6syncro  viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
						Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Niech wyjdzie 
 naprawdę daj Boże 
 cieszę się że są takie wyniki, tylko ile pojeżdżą ? Realnie 260-280 i można latać 
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości





