MK 3 Co to stuka nie mam siły???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK 3 Co to stuka nie mam siły???
Samochodzik chodzi ok, wszystko fajnie, zawiecha tez dobra, ale jak skrecam mocno kierownica i jade po mocno dziurawym bruku czasami jak wjade w dziurę słyszę ciche stuknięcie z prawego przedniego zawieszenia. Podniosłem auto na lewarku ruszałem kołem w każdą stronę nie wyczułem żadnego luzu , końcówką też ruszałem do góry też za bardzo nic nie wyczułem, łomem ruszałem gumy na wahaczu-chyba nie ma luzów- Może pojechać na szarpak to coś wyjdzie czy na razie się nie przejmowac???
Czesc u mnie tez wszysto w zawiechu super ale jak jade z otwrtymi knami po dziurach to stuka i jakie było moje zaskoczenie gdy sie okazalo ze stukaja klocki hamulcowe w zaciskach - sprawdzisz to latwo: przejedz droga gdzie Ci stuka najczesciej a potem zrob to drugi raz samochodem na luzie z lekko wcisnietym hamulcem - jak nie bedzie stukalo to powtorz to ze dwa razy dla pewnosci i bedziesz po diagnostyce a co z tym dalej to nie mam pojecia - mi cos mowili o napawaniu w zaciskach albo przyklejeniu klockow do tloczkow ale ja poczekam na nowe klocki i wtedy pomysle - no chyba ze ktos ma jakic rozsadny pomysl
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: czw wrz 01, 2005 21:43
- Lokalizacja: Zembrzyce
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
-
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
- Lokalizacja: warszawa
daniellw, ajk już wyrobione to:
1. weź klucz oczkowy podgiety taki co obejmie nakrętkę
2. weź klucz torx który wejdzie zamiast imbusa + młot ewentualnie klucz torx w wkrętak udarowy + młot
3. jeden musi przywalić żeby zamontować tj wbić klucz prawie na stałe w miejsce co powinien wejść imbus a następnie kręci wjedną stronę a drugi w tym czasie będzie kręcił w drugą -
lepszym rozwiązaniem jest wkretak udarowy bo siłę uderzenia zamienia na obrót
1. weź klucz oczkowy podgiety taki co obejmie nakrętkę
2. weź klucz torx który wejdzie zamiast imbusa + młot ewentualnie klucz torx w wkrętak udarowy + młot
3. jeden musi przywalić żeby zamontować tj wbić klucz prawie na stałe w miejsce co powinien wejść imbus a następnie kręci wjedną stronę a drugi w tym czasie będzie kręcił w drugą -
lepszym rozwiązaniem jest wkretak udarowy bo siłę uderzenia zamienia na obrót
-
- Użytkownik
- Posty: 383
- Rejestracja: sob kwie 08, 2006 23:06
- Lokalizacja: warszawa
Re: MK 3 Co to stuka nie mam siły???
Najlepsza rada-podjedz do najbliższego wulkanizatora,który ma klucz pneumatyczny na powietrze.Założy odpowiednią koncówkę,nastawi na największe bicie i powinno być odkręcone.Wcześniej zapuść gwint wd40. U mnie były zupełnie zardzewiałe zakrętki z gwintem i tym sposobem zostały śruby odkręcone bez uszkodzenia.Wulkanizator wziął za tę usługę 5 zł na piwo.PowodzeniaIgor1 pisze:Samochodzik chodzi ok, wszystko fajnie, zawiecha tez dobra, ale jak skrecam mocno kierownica i jade po mocno dziurawym bruku czasami jak wjade w dziurę słyszę ciche stuknięcie z prawego przedniego zawieszenia. Podniosłem auto na lewarku ruszałem kołem w każdą stronę nie wyczułem żadnego luzu , końcówką też ruszałem do góry też za bardzo nic nie wyczułem, łomem ruszałem gumy na wahaczu-chyba nie ma luzów- Może pojechać na szarpak to coś wyjdzie czy na razie się nie przejmowac
]
[ Dodano: 16 Lip 2006 19:53 ]daniellw pisze:mam jedno male pytanie zwiazane z tematem, jak rozkręcic gorne mocowanie amora przedniego?- chce sprawdzic stan lozysk a nieco mi zardzewial gwint i nie ma jak przytrzymać trzpień bo gniazdo na imbusa jest wyrobione.
skrzat
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 186 gości