Fala tłokorozdzielacza 11mm
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
fala tłokorozdzielacza 11mm
A, no to spox jak tak:P
No z paliwa paliwa, ale jak powietrza nie ma to i duzo dumu a mocy malo.
Log znalazlem gdzies na forum passata jeszcze jak miales problemy z dynamicznym katem.
No z paliwa paliwa, ale jak powietrza nie ma to i duzo dumu a mocy malo.
Log znalazlem gdzies na forum passata jeszcze jak miales problemy z dynamicznym katem.
fala tłokorozdzielacza 11mm
ano wlasnie widze,ze to Ty z forum passka, faktycznie masz problem z moca, ale nie Ty pierwszy po zmianie tloka. ja pamietam,ze jak zmienilem tlok i w nocy z garazu wyjechalem ,to mocy i momentu przybylo bardzo duzo. a dymu jeszcze wiecej. coprawda byl program na 216+10mm, ale przyrost znacznie odczuwalny, znacznie, dlatego dziwie sie,ze u niektorych nie czuc przyrostów. cisnienie w pompie bylo 8 bar maks, wstępna pompa kulawa, luz na ośce dosc spory, a jednak moc generowała pompa odrazu. kiedys dla zwaly wrzucilem sobie serie kosci, to nawet na serii fajnie szedl, ale nierówno pracowal.
fala tłokorozdzielacza 11mm
A u mnie wstepna daje na jałowych 10 a przy 4tys 14bar, efektow jakichs wiekszych nie zauwazylem po zwiekszeniu.
fala tłokorozdzielacza 11mm
u mnie 4-6bar jalowe, 4tys 12-13bar. widac,ze kapeć, ale jakos lata. moze wtryski kulawe u Ciebie, albo program?
fala tłokorozdzielacza 11mm
Program robil kiedys Rogal, ale dawki 51mg, kat wtrysku łapie nawet 20 stopni, wiec tutej przyczyny raczej nie ma. Wtryski moga byc, chociaz kolega ma ten sam problem co ja, podmienial wtryski na inne 216 i zadnej poprawy. ChGW o co tu chodzi:P
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
fala tłokorozdzielacza 11mm
a doladowanie jest? Moze mapsensor umarl i jakies herezje pokazuje.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
fala tłokorozdzielacza 11mm
fusse pisze:a co do dmuchania 1,5 bara. moc sie bierze z paliwa, a nie powietrza.
ale zarówno za dużo jak i za mało dmuchać jest nie dobrze, jak za mało to silnik się gotuje bo EGT za wysokie. jak za dużo to co z teog że EGT jest niskie kiedy silnik się dławi własnymi spalinami...
Re: fala tłokorozdzielacza 11mm
U mnie? Doladowanie jest, 1,24 i przeladowuje troche na 1.3. W logach wszystko gra, 51mg, napiecie dochodzi do 4,5v, kat 18-19 stopni, pompa na jalowych 10, przy 4tys 14bar. No ale jednak czasy na tej samej drodze kontrolnej nie klama i dolozenie tloka nie dalo nic.spawacz pisze:a doladowanie jest? Moze mapsensor umarl i jakies herezje pokazuje.
5bieg 100-140 7-7.5s
100-160-12.5-13s
100-180 -19.5-20s
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 523
- Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
- Lokalizacja: Oborniki Śląśkie
fala tłokorozdzielacza 11mm
doładowanie doładowaniem a można zobaczyć jak latał golf kolegi z forum nie wiem czy jeszcze go ma ale jak na takie doładowanie to moc jest
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
fala tłokorozdzielacza 11mm
Witam, panowie troszkę nie w temacie, bo nie o Vw, ale może ktoś życzliwy odpowie.
Interesowało by mnie ciśnienie wewnętrzne w pompie z KJI (kia) 2,9TDI i przy jakich obrotach powinno być mierzone i fiat ducato 2,8itd.
Proszę nie kasować tego posta, może komuś się przyda.
Z góry dzięki za zainteresowanie.
Pozdrawiam.
Interesowało by mnie ciśnienie wewnętrzne w pompie z KJI (kia) 2,9TDI i przy jakich obrotach powinno być mierzone i fiat ducato 2,8itd.
Proszę nie kasować tego posta, może komuś się przyda.
Z góry dzięki za zainteresowanie.
Pozdrawiam.
Tomek
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pt kwie 06, 2012 20:24
Re: fala tłokorozdzielacza 11mm
Witam wszystkich, dzieki jednemu uzytkownikowi na forum ktory sprawdzil mi numer tloko rozdzielacza z pompy
11mm o nr.0 460 414 987 wyslalem zapytanie do roznych dystrybutorow boscha i narazie dostalem jedna odpowiedz
"Głowica niestety niedostępna, tłok do zamówienia od producenta ok. 3 dni robocze 318,26 zł plus koszty wysyłki"
Wiec cena samego tloka nie jest az taka duza.A teraz pytanie, na wielu forach jest pokazany tlok ktory przewaznie jest porysowany, a co sie dzieje w glowiczce (w srodku) czy jak tlok jest porysowany to glowiczka tez ? jesli nie to cena samego tloka nie jest az tak wysoka i wystarczy kupic jakas stara pompe 11mm nie patrzac zbytnio na stan wlozyc nowy tlok i moznaby miec pompe prawie jak nowke
11mm o nr.0 460 414 987 wyslalem zapytanie do roznych dystrybutorow boscha i narazie dostalem jedna odpowiedz
"Głowica niestety niedostępna, tłok do zamówienia od producenta ok. 3 dni robocze 318,26 zł plus koszty wysyłki"
Wiec cena samego tloka nie jest az taka duza.A teraz pytanie, na wielu forach jest pokazany tlok ktory przewaznie jest porysowany, a co sie dzieje w glowiczce (w srodku) czy jak tlok jest porysowany to glowiczka tez ? jesli nie to cena samego tloka nie jest az tak wysoka i wystarczy kupic jakas stara pompe 11mm nie patrzac zbytnio na stan wlozyc nowy tlok i moznaby miec pompe prawie jak nowke
Nadkole audi S4 lewe. Kierownica powietrzna do smica. Adapter do turbo awx 50mm.
-
- Użytkownik
- Posty: 328
- Rejestracja: sob paź 15, 2011 21:33
fala tłokorozdzielacza 11mm
A kto wkłada nowy element nie spasowany w starą głowicę?To tak jakby mieć tulej porysowane i nowe tłoki wrzucić...Sens żaden.
fala tłokorozdzielacza 11mm
Niedawno na allegro były sprzedawane regenerowane głowice i tłoczki.
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 42 gości