Eibach Pro - kit - 30 mk4

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Arkadiusz.gluchowicz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
Lokalizacja: Warszawa

Eibach Pro - kit - 30 mk4

Post autor: Arkadiusz.gluchowicz » śr lut 15, 2012 15:49

Witam,

Jakiś czas temu załorzyłem sprężyny eibacha pro kit - 30 mm i do tego amortyzatory sachsa, nie pamiętam dokładnie numeru amortyzatorów, ale facet zapewniał, że to są amortyzatory o skróconym skoky. Okazuje się, że nie był to trafiony pomysł i teraz chciałbym to wszystko naprawić. Generalnie nie polecam sprężyn Eibacha, bo są strasznie miekkie i zawieszenie strasznie dobija, a może to wina amortyzatorów? Ja generalanie się za bardzo nie znam na tym, natomiast interesuje mnie zawieszenie obniżające pojazd o 30, 40 mm max. Pytanko, czy zakładać inne sprężyny, a amortyzatory zostawić. Czy mogły się zużyć po 5, czy 6 miesiącach przy źle dobranej sprężynie? Czy poradzicie wymienić cały zestaw, jeżeli tak to jaki kupić? Czy w ogóle w inna stronę, zostawić sprężyny, a dobrać do nich jakieś inne amory? Na allegro znalazłem sprężyny HR czerwone, obniżające o 35mm. Wyglądają na prawdę zacnie, nawet nie mają żadnych wżerów. Kosztują raptem 200 PLN, więc może kupić coś takiego i do tego dobrać amortyzatory. Jeżeli tak, to jakie amory polecacie? Czy można na przykład kupić te sprężyny i założyć je do tego amora, który już mam, a kasę wydać na coś innego, na przykład na regenrację skóry. Czy sprężyny HR będą twardzsze od eibacha, jeżeli tak to o ile??

Tak więc dużo pytań i mało odpowiedzi. Proszę o rozwiąznie moich wątpliwości.

Kwota jaką będę dysponował, to około 1800 PLN. Oczywiście jeżeli nie muszę wydawać całości, to będę bardzo zadowolony i przeznaczę ją na inne wydatki, typu odnowienie tapicerki, tak więc zalerzy mi jednak na nie rozrzucaniu kasy. Generalnie mogę ją wydać, ale wolałbym to zrobić rozsądnie tym razem, a nie tak jak poprzednio wydałem 1400 pln i nic z tego nie mam, bo auto pływa jak stare amerykańskie krążowniki.

Z góry dziękuje za odpowiedź.

Pozdrawiam.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Eibach Pro - kit - 30 mk4

Post autor: MAPET » czw lut 16, 2012 16:09

Arkadiusz.gluchowicz pisze:Generalnie nie polecam sprężyn Eibacha, bo są strasznie miekkie i zawieszenie strasznie dobija, a może to wina amortyzatorów?

to wszytscy o tym pisza ze sa miekkie i dla wielu to zaleta wiec nic nowego :)
oczywiscie ze dobijac moze przez zle amorki...


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Arkadiusz.gluchowicz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
Lokalizacja: Warszawa

Eibach Pro - kit - 30 mk4

Post autor: Arkadiusz.gluchowicz » czw lut 16, 2012 17:28

ok Mapet. co Ty bys zrobil na moim miejscu? co polecasz?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Eibach Pro - kit - 30 mk4

Post autor: MAPET » czw lut 16, 2012 19:48

ja bym zaryzykowal ze amorki padly


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Arkadiusz.gluchowicz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
Lokalizacja: Warszawa

Eibach Pro - kit - 30 mk4

Post autor: Arkadiusz.gluchowicz » pt lut 17, 2012 20:26

Ok. A gdybyśmy założyli, że wymieniam i sprężyny i amory, to co polecasz? Interesowałem się trochę kitami dzisiaj i wpadłem na coś takiego jak ap sportfahrwerke. Co to jest? Jak to polecasz? Widziałem, że to KW robi, więc chyba jakość powinna być OK. Jak z twardościa w tym zawieszeniu? Co powiesz na temat supersporta?? Jak twardość i trwałość? One widziałem kosztują koło 1200 PLN, więc cena całkiem niezła. jeśli nie to, to weitec, który kosztuje 1900 około jak tam? Czy może coś innego zamiast weiteca? A może w ogóle gwint od ap albo supersporta, który kosztuje około 2000??

Co polecasz?

Proszę o konkrety.

Pozdrawiam,

Udane wieczoru.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Eibach Pro - kit - 30 mk4

Post autor: MAPET » sob lut 18, 2012 09:28

ap robione na licencji kw bardzo fajne giwnty to sa bo gwintow troche sciagam tego kit mialem 1 czy 2 mysle ze warte polecenie tak z wygladau :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Eibach Pro - kit - 30 mk4

Post autor: Shmatan » sob lut 18, 2012 12:03

5-6 miesięcy na takiej miękkiej i wysokiej sprężynie moim zdaniem nie mogło załatwić amorów - wsadź do tego klasyczne "szprotowe" springi (bardzo twardo się jeździ na h&r czerwonych ;]), a przy wymianie oceń czy amory żyją (nie są wylane, nie chodza jak pompka



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Eibach Pro - kit - 30 mk4

Post autor: MAPET » sob lut 18, 2012 14:44

wg mnie mogly .. znam takei przypadki kleintow


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Arkadiusz.gluchowicz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
Lokalizacja: Warszawa

Eibach Pro - kit - 30 mk4

Post autor: Arkadiusz.gluchowicz » sob lut 18, 2012 19:10

Jak tylko zawias był załorzony, to była jeszcze felga 17. Pamiętam jak dziś jak te amory syczały przy wolnej jeździe. Dzisiaj nic takiego nie ma. Będę musiał podjechać na diagnostykę, żeby zobaczyli.

Pozdro.



Awatar użytkownika
zimnylech
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: sob sie 21, 2010 14:40
Lokalizacja: EL/D.

Eibach Pro - kit - 30 mk4

Post autor: zimnylech » wt kwie 03, 2012 23:15

i jaki wniosek co zrobiles


ROBIĘ TO CO LUBIĘ, LUBIĘ TO CO ROBIĘ
Obrazek
Obrazek

Arkadiusz.gluchowicz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
Lokalizacja: Warszawa

Eibach Pro - kit - 30 mk4

Post autor: Arkadiusz.gluchowicz » czw kwie 05, 2012 16:19

Jeszcze nic nie zrobiłem, ale doszedłem do wniosku, że wkładam seria spring i do tego bilsteina b4 do sportowego zawieszenia. To są dokładnie numery VNE-4575 przód oraz BNE-2917.

Tak będzie chyba najlepiej.

Pozdrawiam.



Shmatan
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6972
Rejestracja: sob sie 01, 2009 22:06
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Eibach Pro - kit - 30 mk4

Post autor: Shmatan » czw kwie 05, 2012 17:25

Arkadiusz.gluchowicz pisze:seria spring i do tego bilsteina b4 do sportowego zawieszenia
Rozjaśnij troche - B4 to seryjne amory, do tego seryjne springi więc... jakie sportowe zawieszenie?



valdeeTDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 84
Rejestracja: czw lip 09, 2009 20:48
Lokalizacja: płock

Re: Eibach Pro - kit - 30 mk4

Post autor: valdeeTDI » czw kwie 05, 2012 22:54

Shmatan pisze:
Arkadiusz.gluchowicz pisze:seria spring i do tego bilsteina b4 do sportowego zawieszenia
Rozjaśnij troche - B4 to seryjne amory, do tego seryjne springi więc... jakie sportowe zawieszenie?
bo są 2 rodzaje B4 :bajer:
do seryjnego zawieszenia i do fabrycznie usportowionego/obniżonego o ok 15mm względem serii czyli np ARL ma takie zawieszenie i nie tylko!



Arkadiusz.gluchowicz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: czw lip 14, 2011 12:18
Lokalizacja: Warszawa

Eibach Pro - kit - 30 mk4

Post autor: Arkadiusz.gluchowicz » wt kwie 10, 2012 23:20

dokladnie jak kolega powyzej pisze. mam springi ori od sportowego zawieszenia i te bilsteiny do sportowego zalorze i nie ma co kombinowac. za ta kase bedzie najlepiej.

pozdrawia.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości