dynamiczne doładowanie... jak w F1Marszall pisze:Ja bym zrobił chwyt w dachu centralnie nad silnikiem, najlepiej by ssał.
V8 w mkII, hamownia strona 40.
Moderator: G0 Karcio
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
V8 w mkII, ITB strona 23
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Re: V8 w mkII, ITB strona 23
Plan jest taki ze puszka filtra będzie podwieszona pod dachem i umocowana do klatki. Wykorzystam oryginalne wloty 2 x 76mm a pozniej rura 100mm do puszki zbiorczej. Czystego i świerzego powietrza nie zabraknie
V8 w mkII, ITB strona 23
doładowania to tam z tego nie ma za wiele no ale lepiej zrobić ładne wloty w dachu niz nic nie robićrysiektr pisze:Marszall napisał(a):
Ja bym zrobił chwyt w dachu centralnie nad silnikiem, najlepiej by ssał.
dynamiczne doładowanie... jak w F1
ale dopiero po Wielkanocy... no ładnie sie dzieje na majóvwce bedzie szałolozwirski pisze:W planie są kolektory, x-pipe, i jakieś tłumiki. To będzie robota dla Guziora.
V8 w mkII, ITB strona 23
a ja czytam i chyba nie ma, albo nie zauważyłem - i co dalej z kwestią rejestracji tej wydumki i przeglądów?? SAM? Czy jakoś inaczej?
Nie mogę się doczekac, aż go zobaczę na jakimś zlocie
Nie mogę się doczekac, aż go zobaczę na jakimś zlocie
viewtopic.php?f=87&t=592196 NAJTAŃSZY PROJEKT W POLSCE!! 1500 PLN PROJEKT!!
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/
viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio
https://www.facebook.com/1500plnprojekt/
viewtopic.php?f=88&t=428497 Moje kochane EX cabrio
V8 w mkII, ITB strona 23
Musi byc wszystko ok skoro rok temu pół Polski przejechał i zjawił sie na VW MANII
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
V8 w mkII, ITB strona 23
A czy to ważne?tochu pisze:a ja czytam i chyba nie ma, albo nie zauważyłem - i co dalej z kwestią rejestracji tej wydumki i przeglądów?? SAM? Czy jakoś inaczej?
www.proturbo.com.pl
V8 w mkII, ITB strona 23
olozwirski, projekcik mega, przejrzałem wszystkie strony, mam nadzieje że obejrzę autko w nysie, nie myślałeś zrobić napędu 4x4 ? zawsze to jakieś urozmaicenie w pracy hehe. Będziesz go teraz hamował ? Wcześniej byłeś na hamowni obciążeniowej czy jak to tam się zwie ?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=357983" onclick="window.open(this.href);return false; <---- moje czerwone MK3 <--- Projekt CHESTERFILD
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pn lis 08, 2010 00:16
V8 w mkII, ITB strona 23
hmm byłem a się nie spytałem o tą V8 zapomniałem D:
Me Gti 16v Kr --->>> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=382907" onclick="window.open(this.href);return false;
Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]
Mam spory asortyment opon na sprzedaż :]
V8 w mkII, ITB strona 23
I w ile wkońcu Mariusz celujesz z tego 4.2 wycisnąć?
Najmocniejsze serie w S8 miały 360KM, pobijesz tą liczbę?
Najmocniejsze serie w S8 miały 360KM, pobijesz tą liczbę?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
V8 w mkII, ITB strona 23
napęd 4x4 nie jest potrzebny bo trakcji bedzie dużo z racji że silnik dociąża tylną oś
ja myslę że powinno być 360KM
ja myslę że powinno być 360KM
V8 w mkII, ITB strona 23
troche sztuka dla sztuki, szkoda że nie wiecej niż seria. Masz wkońcu te wałki z mocniejszej wersji?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
V8 w mkII, ITB strona 23
Jestem ciekaw jak to będzie mykać
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
V8 w mkII, ITB strona 23
V8 centralnie RWD w golfie, do tego ITB oraz 180 stopni wydech i sztuka dla sztuki ?Marszall pisze:troche sztuka dla sztuki,
żartujesz chyba
Olo jak tam postępy w spawaniu osmiernicy, Guzior juz ogarnał wszystko ?
V8 w mkII, ITB strona 23
Tak myśle że jeżeli to wszystko bedzie miało tylko 360 KM to troche szkoda bo jednak seria tyle miała, a tu jednak sporo modyfikacji, które to nie powiem sa pionierskie ale mimo wszystko chciało by sie mmieć chociaz troche ponad serie.
Jeżeli graty te same co w silniku 360 KM (a wiem napewno że wałkami sie różnią) to aż dziwne zeby silnik nie miał tych koni bo przecież tam siedzi SA wiec powinno być nawet lepiej.
Jeżeli graty te same co w silniku 360 KM (a wiem napewno że wałkami sie różnią) to aż dziwne zeby silnik nie miał tych koni bo przecież tam siedzi SA wiec powinno być nawet lepiej.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości