. Tak, ale to nie powoduje pracy serwa.rademenes pisze:Silnik moze byc wylaczony, ale zaplon przy odpowietrzaniu hamulcow z abs powinien byc wlaczony
problem z hamulcami - twardy pedał
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ojjj tam, od razu dziwna !!!!wojteks pisze:chyba że jakaś dziwna awaria pompy. To, że płyn płynie z przednich przewodów najpierw jest normalne, przód hamuje wcześniej i mocniej. Jak masz kogoś do pomocy to wciskaj (mocno) hamulec (na zgaszonym silniku) i musi popłynąć płyn z tylnych przewodów (oczywiście przednie przewody też muszą być odłączone).
![chytry :chytry:](./images/smilies/chytry.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
jest w razem z pompą serwem jakies "ustrojstwo" jakby pompka elekrycznarademenes pisze: Silnik moze byc wylaczony, ale zaplon przy odpowietrzaniu hamulcow z abs powinien byc wlaczony
która po wlączenieu zapłonu w samochodzie słychac jak działa
do tego całego urządzenia "hamulcowego" dochodzą 4 kostki z kablami które
po rozłączzeniu powodują że hamulce na przód !!! nie działają i a pompa tym samym nie podaje własnie płynu na przednie (normalnie jakby coś odcieło płyn i już) i hamujemy tylko tyłem
złośliwością rzeczy i całego uszkodzenie u mnie było to że spalił się ukryty bezpiecznik pod deską rozdzielczą, co prawda dopiero sie za to wziałem i wymieniłem w sumie nie potrzebnie pompę
![Sad :-(](./images/smilies/icon_sad.gif)
fakt jest taki że nie wiedziałem że pod deską są dwa przekaźniki i dwa bezpieczniki 30A
które dodatkowo "sterują" prądem do tego układu hamulcowego z ABS i przednimi hamulcami !
nikt mi o tym nie podpowiedział doszedłem sam
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 284 gości