EGR out - wrazenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
EGR out - wrazenia
Predzej bym upatrywal wyzszego spalania przez zle ustawienie rozrzadu tymbardziej, ze to pompowtryski, a tam kat synchronizacji walka rozrzadu dziala cuda.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
EGR out - wrazenia
To juz od ciebie zalezy kolegoszadrak pisze:już zastanawiałem się nad tm, żeby ten EGR z powrotem zamontować
EGR nie daje duzo mocy tylko to ze twoje autko oddycha swiezym powietrzem
Lepiej zamiast tego wywal KAT
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
- szadrak
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: czw mar 25, 2010 23:28
- Lokalizacja: PO
- Auto: Seat Leon ST
Re: EGR out - wrazenia
Poza tym, myślałem że w silnikach PD żadnego kąta już się nie ustawia oprócz, (wiadomo dobrze zamontowanego rozrządu jak w każdym silniku),silników VP.
- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
EGR out - wrazenia
Wywala sie wywalaszadrak pisze:Poza tym, myślałem że w silnikach PD żadnego kąta już się nie ustawia oprócz, (wiadomo dobrze zamontowanego rozrządu jak w każdym silniku),silników VP.
Tylko trzeba obejsc sonde tu masz temat,poczytaj se
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=264774" onclick="window.open(this.href);return false;
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
EGR out - wrazenia
bocian nie kata tylko kąta ( wtrysku).
W rozrzadzie wazne jest ustawienie pompy czyli co za tym idzie kąt wtrysku jak i tez ustawienie wałka rozrzadu. Rozrzad to zgranie trzech kół: wał glowny, pompa i walek rozrzadu. W silnikach PD z racji iz nie ma pompy to sie ustawia walek rozrzadu ktory tez i napedza pompki( dusi krzywkami). Same pompki sa odpalane impulcem elektrycznym ale duszenie na pompke jest ustawiane mechanicznie na wałku. Silniki CR maja mozliwosc pelnej regulacji kata wtrysku elektrycznie. Tam pompa CR wysokiego cisnienia chodzi tylko po to by sie krecila i pompowala cisnienie na szyne.
Uklad recyrkulacji spalin w silnikach PD jest nieco inaczej skonstruowany niz w VP. Jest tam w ukladzie wymiennik ciepla i spaliny sa chlodzone plynem z ukladu chlodzenia. Dletego tez mozna powiedziec ze silnik z aktywnym EGRem szybciej sie nagrzewa. W silnikach VP konstrukcja jest na tyle prosta ze spaliny nic nie nagrzeja a ich udzial jest ze tak pwoem znikomy z stosunku do dzisiejszych konstrukcji.
W rozrzadzie wazne jest ustawienie pompy czyli co za tym idzie kąt wtrysku jak i tez ustawienie wałka rozrzadu. Rozrzad to zgranie trzech kół: wał glowny, pompa i walek rozrzadu. W silnikach PD z racji iz nie ma pompy to sie ustawia walek rozrzadu ktory tez i napedza pompki( dusi krzywkami). Same pompki sa odpalane impulcem elektrycznym ale duszenie na pompke jest ustawiane mechanicznie na wałku. Silniki CR maja mozliwosc pelnej regulacji kata wtrysku elektrycznie. Tam pompa CR wysokiego cisnienia chodzi tylko po to by sie krecila i pompowala cisnienie na szyne.
Uklad recyrkulacji spalin w silnikach PD jest nieco inaczej skonstruowany niz w VP. Jest tam w ukladzie wymiennik ciepla i spaliny sa chlodzone plynem z ukladu chlodzenia. Dletego tez mozna powiedziec ze silnik z aktywnym EGRem szybciej sie nagrzewa. W silnikach VP konstrukcja jest na tyle prosta ze spaliny nic nie nagrzeja a ich udzial jest ze tak pwoem znikomy z stosunku do dzisiejszych konstrukcji.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
EGR out - wrazenia
wesol, szadrak,
No to sie kompletnie nie zrozumielismy
Ja pisalem o Katalizatorze
No to sie kompletnie nie zrozumielismy
Ja pisalem o Katalizatorze
bocian19 pisze:To juz od ciebie zalezy kolego
EGR nie daje duzo mocy tylko to ze twoje autko oddycha swiezym powietrzem
Lepiej zamiast tego wywal KAT
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
Re: EGR out - wrazenia
A czy przypadkiem spalanie w tdi nie jest liczone z przepływki? A jak wiadomo po wywaleniu egr przepływka widzi troszkę więcej powietrza.szadrak pisze:Tak tylko u mnie jeszcze doszło "grzebanie w sofcie" czego jak bym nie zrobił bo pojęcia i VAG-a nie mam. MOże taka cena bo chciałem na fakture wszystko...
Chociaż i tak wydaje mi się, że za drogo....
Na dodatek zwiększyło się spalanie o ok 1l na 100 wg kompa A ostatnio porównywałem spalanie z kompa i rzeczywiste i było prawie takie same.... Więc po świętach jade z reklamacją. Przy okazji rozrząd był zmieniany... NIe wiem, czy to wina, że EGR-a nie ma czy coś inego jest...
A na fakturze jest naprawa EGR....
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
EGR out - wrazenia
To masz EGR razem z klapa gaszaca.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
- Mały gagatek
- Posty: 81
- Rejestracja: pn kwie 11, 2011 14:23
- Lokalizacja: Łomianki
- Kontakt:
Re: EGR out - wrazenia
Ja po wywaleniu zaworu EGR i wstawieniu rury z kwasówki oraz zaślepieniu wężyków podciśnienia spotkałem się z 2 razy mniejszą dawką pobieranego powietrza niż żądana dla silnika ARL. Czy przyczyną może być nie wyłączenie elektronicznie EGR jeśli komputer po za przepływką nie wywalał żadnych błędów? Jest coś takiego: "wkład przepływomierza powietrza nie nadąża za mapą" Wywalony EGR może mieć na to wpływ?Baryla pisze:szadrak pisze: A czy przypadkiem spalanie w tdi nie jest liczone z przepływki? A jak wiadomo po wywaleniu egr przepływka widzi troszkę więcej powietrza.
vw - be inspired
- szadrak
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: czw mar 25, 2010 23:28
- Lokalizacja: PO
- Auto: Seat Leon ST
EGR out - wrazenia
Dobrze, by było żeby zebrać wszystkie argumenty/wnioski za zaślepieniem EGR i przeciw w silnikach PD:
1. spalanie z EGR i po zaślepieniu;
2. czas nagrzewania się silnika z EGR i po zaślepieniu;
3. trwałośc turbosprężarki....
Na razie to mi przyszło do głowy. Przeczytałem ten wątek i pare innych dot EGR na tdi tuning i trafiają się argumenty przeciw zaślepianiu EGR
1. spalanie z EGR i po zaślepieniu;
2. czas nagrzewania się silnika z EGR i po zaślepieniu;
3. trwałośc turbosprężarki....
Na razie to mi przyszło do głowy. Przeczytałem ten wątek i pare innych dot EGR na tdi tuning i trafiają się argumenty przeciw zaślepianiu EGR
- bocian19
- Łowca Rarytasów
- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
EGR out - wrazenia
Mysle ze trwalosc turba nie ma nic do EGR?...szadrak pisze:3. trwałośc turbosprężarki....
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg on złamie Ci dokładkę
EGR out - wrazenia
Ja myślę,że trochę ma,gdy zaślepimy egr syf z niego nie wpierdziela się tak w turbo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości