1.8t AGU Pompa Paliwa s3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8t AGU Pompa Paliwa s3
Witam prosilbym o podanie NR najmocniejszej pompy paliwa z Audi s3 ktora pasuje to 1.8T Agu Plug and Play
Dziekuje
Dziekuje
1.8t AGU Pompa Paliwa s3
wszystkie pompy w 1,8 T pompują te same ciśnienie 3 bary nawet w S3 1,8 T 224 konie pompuje 3 bary
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
1.8t AGU Pompa Paliwa s3
Nie wiem jak w vagach ale kiedys u kierownika w viki C 3.2 benzyna padla pompa. Podmienilem pompke z silnika 1.8 wolnossacego. Wszytko dzialo identycznie jak na sprawnej. Dodam jeszcze ze w olach chlopaki dlubali by podniesc cisnienie podawania paliwa z 3 na okolo 3.5 bara. W koszyku jest regulator cisnienia i wystarczy go rozebrac i w nim pogmerać i juz mamay wieksze cisnienie. Jaki skutek był tego podniesienia cisnienia w oplu?? Poprostu zaczlo sie falowanie i żabkowanie. Niestety wbrew pozorom musi byc tyle ile jest przewidziane. Poza tym i tak nic to nie da bo wydajnosc pompki paliwowej jest duzo wieksza jak silnik potrzebuje. Chcesz wiecej powera to zapodaj wydajniejsze wtryski ale tez i wieksze turbo plus remap. Inaczje to nie bedzie nawet i pół konia wiecej jak seria.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Re: 1.8t AGU Pompa Paliwa s3
Nigdzie nie napisalem ze chce zyskac jakals moc ta pompa,org padła mi wiec pomyslalem ze kupie cos wydajniejszego,moze przydac sie na przyszłośc:)
Myslalem ze od poprawnego cisnienia jest regulator lecz moge sie mylic
Myslalem ze od poprawnego cisnienia jest regulator lecz moge sie mylic
Re: 1.8t AGU Pompa Paliwa s3
witam
zatem jaki jest sens wkladac pompe paliwa os s3/tt przy modyfikacjach? przchodze wlasnie na k04, kupilem juz wydajniejsze wtryski i pozostaje mi jeszcze kwestia pompy. Zauwazylem ze chlopaki wymianiaja na popme od s3 przewaznie, skoro nie ma roznicy w wydajnosci to po co ta wymiana? jednak jakas roznica musi byc ale prosze o wypowiedzenie sie kolegow ktorzy takiej modyfikacji dokonali
zatem jaki jest sens wkladac pompe paliwa os s3/tt przy modyfikacjach? przchodze wlasnie na k04, kupilem juz wydajniejsze wtryski i pozostaje mi jeszcze kwestia pompy. Zauwazylem ze chlopaki wymianiaja na popme od s3 przewaznie, skoro nie ma roznicy w wydajnosci to po co ta wymiana? jednak jakas roznica musi byc ale prosze o wypowiedzenie sie kolegow ktorzy takiej modyfikacji dokonali
1.8t AGU Pompa Paliwa s3
odrazu ci mowie ze podniesiesz cisnienie na okolice 4 barow i bedzi esilnik szarpał a moc spadnie. Po co to wymieniaja to nie wiem ale widzialem sporo pompek paliwa i mozesz mi wierzyc ze nie jest to tak odbierane ze silnik potrzebuje pewna ilosc paliwa to pompka jest w stanie podac o 10 czy 20% tylko wiecej. Pompka paliwea ma kilka krotnie wieksza wydajnosc jak spożycie silnika. Tak jak pisalem pompka w 1.8 jest tak sama jak w 3.2 V6 w viki C. Niczym sie nie różni. To samo cisnienie i ten sam silniczek w pompce. Mozesz mi wierzyc ze ten 3. potrafi swoje łyknąć. na dwujce jak pozadnie depniesz to wyniki sa istnie kosmiczne na kompie pokladowym.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
1.8t AGU Pompa Paliwa s3
Siema .Co wy wypisujecie za bzdury ,Wystarczy do etki zajrzeć ,żeby dowiedzieć się,żę pompa od S/R32/TT 225 (8L9 919 051G) pompuje 4bary ,a nie 3 jak pozostałe wersje 1.8T. Swap pompy z S-ki ma jak najbardziej sesns ,ale pod warunkiem,że nie celujemy powyżej 300 koni ,do tej granicy wystarcza. Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości