PG nie chodzi na wszystkie cylindry, pomocy !

Forum techniczne związane z silnikami G60

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
asborsuk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 765
Rejestracja: pn gru 07, 2009 23:26
Lokalizacja: Twardogóra
Kontakt:

PG nie chodzi na wszystkie cylindry, pomocy !

Post autor: asborsuk » pt kwie 06, 2012 22:56

Witam, swapowałem ostatnio G60 do mk3, wszystko pięknie ładnie, silnik odpalił ale...
nie pracuje na wszystkie cylindry, dostaje paliwo ma iskrę ale raz odpala na 3 gary raz na 2, cylinder który nie działa jest zawsze zalany
ciekawostką jest to że nie ma reguły, raz nie pracuje 1 raz 3 cylinder, itp
Ciśnienie na cylindrach spoko, świece bosch W5DPO, kable jakiś badziew, ale próbowałem na beru i to samo, kopułka i palec nówki ale badziew ,
Palec kopułka i kable już zamówiłem org ale przypuszczam że nic to nie da bo bawiłem się z tym na różnych kablach kopułkach i dalej nic ,sądzę że nie jest problem w tym
Moje pytanie brzmi ... wiecie co to za cyrk się dzieje z moim PG ?? :helm:
Może macie jakieś sugestię :)


Mk3 g60 viewtopic.php?f=88&t=362136 exxx
Mk4 vr5 forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=497984 exxx
Audi a8 4.2 v8 http://www.youtube.com/watch?v=i70YeVxnokU exxx
Mk3 R32 http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=535850 in progressss

swap
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 12:24
Lokalizacja: gostyń Wielkoplska
Kontakt:

Re: PG nie chodzi na wszystkie cylindry, pomocy !

Post autor: swap » pt kwie 06, 2012 23:16

u kolegi przy swapie jak spadlo podcisnienie od kompa to takie cuda sie dzialy czasami nie szlo go wcale odpalic



Awatar użytkownika
asborsuk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 765
Rejestracja: pn gru 07, 2009 23:26
Lokalizacja: Twardogóra
Kontakt:

PG nie chodzi na wszystkie cylindry, pomocy !

Post autor: asborsuk » sob kwie 07, 2012 00:08

generalnie bez podciśnienia na kompie chodził inaczej ale też źle, teraz mam podpięte i też jest źle tak że to nie to :)


Mk3 g60 viewtopic.php?f=88&t=362136 exxx
Mk4 vr5 forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=497984 exxx
Audi a8 4.2 v8 http://www.youtube.com/watch?v=i70YeVxnokU exxx
Mk3 R32 http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=535850 in progressss

swap
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 12:24
Lokalizacja: gostyń Wielkoplska
Kontakt:

PG nie chodzi na wszystkie cylindry, pomocy !

Post autor: swap » sob kwie 07, 2012 10:02

u nas jak meczylismy go bez podcisnieniea to swiece poszly na smietnik po wymianie jest ok (ale dodam ze silnik przekladalismy z auta do auta wiec wiedzielismy ze jest ok przez pospiech koszty sie niepoczebnie narobily ) a mozesz jeszcze sprawdzic czujnik niebieski czy dobrze pokazuje temperature do kompa



Awatar użytkownika
asborsuk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 765
Rejestracja: pn gru 07, 2009 23:26
Lokalizacja: Twardogóra
Kontakt:

PG nie chodzi na wszystkie cylindry, pomocy !

Post autor: asborsuk » sob kwie 07, 2012 12:40

Silnik był sprawny , z czujnikiem powiem tak że na pewno jakoś tam działa bo po odłączeniu auto gaśnie,
Opcja jest jeszcze taka że dostaje się olej przez kompresor, bo ssący kolektor jest cały w oleju, kompresor tak czy inaczej miał iść do regeneracji ale najpierw chciałem to wszystko uruchomić


Mk3 g60 viewtopic.php?f=88&t=362136 exxx
Mk4 vr5 forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=497984 exxx
Audi a8 4.2 v8 http://www.youtube.com/watch?v=i70YeVxnokU exxx
Mk3 R32 http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=535850 in progressss

swap
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 12:24
Lokalizacja: gostyń Wielkoplska
Kontakt:

PG nie chodzi na wszystkie cylindry, pomocy !

Post autor: swap » sob kwie 07, 2012 15:45

posprawdzaj przewody podcisnieniowe maja swoje lata jak nie bedzie odpowiednich wskazan z kompa to bedzie go zalewac a mokre weze troche zawsze beda bo olej z odmy smaruje delikatnie kompresor a dale do silnika (zawsze troche bedzie rurach ) nawet bez kompresora powinien odpalic i chodzic



Awatar użytkownika
asborsuk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 765
Rejestracja: pn gru 07, 2009 23:26
Lokalizacja: Twardogóra
Kontakt:

PG nie chodzi na wszystkie cylindry, pomocy !

Post autor: asborsuk » sob kwie 07, 2012 16:46

przewody wydawały się w miarę ok, ale sprawdzę jeszcze raz:)


Mk3 g60 viewtopic.php?f=88&t=362136 exxx
Mk4 vr5 forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=497984 exxx
Audi a8 4.2 v8 http://www.youtube.com/watch?v=i70YeVxnokU exxx
Mk3 R32 http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=535850 in progressss

Awatar użytkownika
asborsuk
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 765
Rejestracja: pn gru 07, 2009 23:26
Lokalizacja: Twardogóra
Kontakt:

PG nie chodzi na wszystkie cylindry, pomocy !

Post autor: asborsuk » ndz kwie 08, 2012 13:26

kupiłem kable beru kopułkę i palec boscha i tak jak sądziłem nic to nie dało, przewody ok, rozebrałem kolektor ssący bo myślałem że jakieś lewe powietrze dostaje przez kolektor ale wychodzi na to że jednak nie to jest przyczyną bo nic niepokojącego nie zauważyłem, poskładam to i może akurat coś to pomoże, jak nie to dalej będę się męczyć ...


Mk3 g60 viewtopic.php?f=88&t=362136 exxx
Mk4 vr5 forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=497984 exxx
Audi a8 4.2 v8 http://www.youtube.com/watch?v=i70YeVxnokU exxx
Mk3 R32 http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=535850 in progressss

swap
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 12:24
Lokalizacja: gostyń Wielkoplska
Kontakt:

PG nie chodzi na wszystkie cylindry, pomocy !

Post autor: swap » pn kwie 09, 2012 21:37

sprawdz ustawienie rozrzadu nam przeskoczyl pasek auto odpalalo jezdzilo ale sie dlawilo wymienilismy wszystko a winny byl pasek



swap
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 12:24
Lokalizacja: gostyń Wielkoplska
Kontakt:

PG nie chodzi na wszystkie cylindry, pomocy !

Post autor: swap » pn kwie 09, 2012 21:50

a jeszcze co do tego podcisnienia to nam bez podcisnienia zapalil przejechalismy sie 300m wjechalismy do gararzu zgasilismy i wtedy sie zaczelo auto jak odpalilo to nie wchodzilo na obroty i zalewalo sie wkoncu swiece szlak trafil i odpalal tylko po zaciagnieciu musial przeskoczyc pasek i wtedy zaczelo sie wymienianie wszystkiego (sonda ecu kable swiece czyjnik podcisnienia a winny byl przeskoczony rozrzad )jezeli silnik przekladales z chodzacego auto to szukaj bledu w swojej pracy z nie podzespolach



ODPOWIEDZ

Wróć do „G60”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości