Kompletna wymiana rozrzadu.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kompletna wymiana rozrzadu.
Czesc chcialem sie dowiedziec co dokladnie wchodzi w sklad wymiay calego rozrzadu. Mam MK3 1.9 TD AAZ
- anton:-)
- Gadatliwa bestia
- Posty: 644
- Rejestracja: wt maja 09, 2006 17:11
- Lokalizacja: woj. Lubelskie - Włodawa
- Kontakt:
Proponuje pasek"gates" gdyz przylega idealnie do kół zebatych ostatnio wymieniałem rozrzad w mk IV i zamówiłem pasek"contitech" i miał tyle samo zabków i na długosc był identyczny ale nie wchodził dobrze w zabki na kołach wiec postanowiłem zamówic z firmy"gates" i ten pasował idealnie.Nie oszcedzaj na rozrzadzie bo pózniej beda wieksze wydatkiKubecek pisze:jaka jest roznica cenowa miedzy contitech/gates a BOSH?
P.S. zawsze sprawdz czy pasek dobrze wchodzi na zeby na całe koło
G R U P A L U B E L S K A
wypadało by ale nie każdy to robi rolka się wypracuje w skrajnym wypadku jaki widziałem luzuje się pasek albo zsuwa się z koła i bliska przyjaźń tłoków z zaworami wiadomo co znaczyjanek444 pisze:mam pytanie ( silnik 1Z ) czy za każdym razem wymiany paska trzeba wymieniać rolki
Był passat jest volvo i jeden i drugi ma w znaczku V
przy okazji sprawdz rowniez ewntualne bicie na kole zebatym paska rozrzadu na wale korbowym. u mnie bylo minimalne (jak kupowalem to nie sprawdzilem bo nie wiedzialem) i to byla przyczyna szybszego zuzywania sie paska rozrz. o maly wlos nie poszedl.
"Skoro w człowieku liczy się przede wszystkim wnętrze,
to czemu w Playboy'u nie drukują zdjęć rentgenowskich?"
to czemu w Playboy'u nie drukują zdjęć rentgenowskich?"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 153 gości