Duże spalanie 2.0 + utrata mocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- karol2010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 995
- Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
- Lokalizacja: Szydłowiec
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
z tymi zamiennikami bywa różnie jedni są zadowoleni , drugim padają szybko, a używek nie ma sensu bo może być równie dobrze przepalona jak twoja. Oryginał zaś jest dość drogi.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII
Duże spalanie 2.0
Przed katalizatorem.Acid55555 pisze:Panowie sonda lambda 1 jest przed katalizatorem czy za katalizatorem?
- Acid55555
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz paź 23, 2011 18:02
- Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
Dziękuję ślicznie za informacje. Do AQY ori boscha kosztować mnie będzie 340 zł.
http://www.czesci.autotrader.pl/produkt ... 06978.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Orientujecie się czy ta na 100 pro będzie pasować? Ma 4 przewody.
http://www.czesci.autotrader.pl/produkt ... 06978.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Orientujecie się czy ta na 100 pro będzie pasować? Ma 4 przewody.
Re: Duże spalanie 2.0
Witam, przerabiałem problem dużego spalania( w moim przypadku Fox, motor 1.4 75 KM. 9l/km.) nie mogłem przeprowadzic adaptacji układu wydechowego, pierwsza sonda ok, druga brak reakcji wymiana na nową, to samo. Odpiąłem drugą sondę i spalanie mam 5,5l. tak zostawie, auto bardzo nie straciło na dynamice a tankowanie to uciecha. Jedyna strata to nowa sonda ale chetnego poszukam.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Acid55555
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz paź 23, 2011 18:02
- Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
Sonda zamówiona, do tego wentylator chłodnicy silnika. -500 zł no na 2x większym spalaniu nie będę jeździł. Po wymianie dam znać czy dało to jakieś efekty.
Bardzo polecam sklep http://www.iparts.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Trzeba adaptować kompem tą sondę po wymianie?
Bardzo polecam sklep http://www.iparts.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Trzeba adaptować kompem tą sondę po wymianie?
- karol2010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 995
- Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
- Lokalizacja: Szydłowiec
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
chyba nie , ale niech się lepiej ktoś to potwierdzi.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII
Duże spalanie 2.0
>Panowie możecie się na mnie obrazić ale 3 STRONY LANIA WODY TU WIDZĘ ,co za paranoja , właściciel pojazdu wydaje kasę na serwisy a nie kupi sobie vaga >>>>>> bezsens czy 70 zł to tak dużo ???
>laptop i vag i w drogę odczytywać wartości czujników , weryfikować powoli
>VW to miód do diagnozy , vag zawsze coś podpowie
czujnik temperatury powietrza dolotowego ma bardzo duży wpływ na korekcje dawki paliwa i jego awaria może skutkować powstawaniem błędów wcale nie istniejących np uboga mieszanka błąd sondy lambda
po prostu ecu pb podaje usterki i następstwa
usterka to czujnik temp powietrza
następstwa to może być reszta
>laptop i vag i w drogę odczytywać wartości czujników , weryfikować powoli
>VW to miód do diagnozy , vag zawsze coś podpowie
czujnik temperatury powietrza dolotowego ma bardzo duży wpływ na korekcje dawki paliwa i jego awaria może skutkować powstawaniem błędów wcale nie istniejących np uboga mieszanka błąd sondy lambda
po prostu ecu pb podaje usterki i następstwa
usterka to czujnik temp powietrza
następstwa to może być reszta
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
- karol2010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 995
- Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
- Lokalizacja: Szydłowiec
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
dziabi3, Każdy pomaga tak jak umie i tyle. Ja po pierwszej wizycie u diagnosty zakupiłem kabel vag. Skoro jesteś taki dobry to może powiesz mi co z moim jest ?? pisz na pw
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII
Duże spalanie 2.0
kolego karol2010 ale pomóc komu właścicielowi tematu czy tobie
bo jeśli właścicielowi to napisałem co ma zrobić kupić sobie w pierwszej kolejności vaga
a spndy się nie adaptuje
sondę uważamy z trupa jak podepniemy się pod nią i napięcie będzie leżało na 0 v jak będzie falowała na odpalonym silniku to ok ale no właśnie ale niekiedy sonda jest dobra a silnik ma dużo lewego powietrza lub mało paliwa i sonda naturalnie wskazuje ubogą mieszankę wtedy bierzemy jakieś paliwo np gaz od zapalniczki w butli i walimy w dolot przed przepustnice i patrzymy na sondę czy podnosi sie napięcie na sondzie lub przed przepływke
a teraz was zaskoczę panowie jak sprawdzić sondę wymontowaną z auta , wkręcamy sondę w kawałek rury tak jak ma to miejsce w ori tłumiku i bierzemy palinki i w tą rurę dmuchamy raz tak a y byłu dużo tlenu w palniku raz dużo gazu co będzie imitowało ubogą i bogatą mieszankę
te 2 sposoby widziałem na filmikach na youtube jest taki program niemiecki
proszę oglądać " onclick="window.open(this.href);return false; motyw z palnikiem
motyw z dodatkowym paliwem w innym odcinku
a jeśli tobie to opisz swój problem z autem chętnie ci pomogę i wypowiem się na tyle ile wiedza mi pomoże
bo jeśli właścicielowi to napisałem co ma zrobić kupić sobie w pierwszej kolejności vaga
a spndy się nie adaptuje
sondę uważamy z trupa jak podepniemy się pod nią i napięcie będzie leżało na 0 v jak będzie falowała na odpalonym silniku to ok ale no właśnie ale niekiedy sonda jest dobra a silnik ma dużo lewego powietrza lub mało paliwa i sonda naturalnie wskazuje ubogą mieszankę wtedy bierzemy jakieś paliwo np gaz od zapalniczki w butli i walimy w dolot przed przepustnice i patrzymy na sondę czy podnosi sie napięcie na sondzie lub przed przepływke
a teraz was zaskoczę panowie jak sprawdzić sondę wymontowaną z auta , wkręcamy sondę w kawałek rury tak jak ma to miejsce w ori tłumiku i bierzemy palinki i w tą rurę dmuchamy raz tak a y byłu dużo tlenu w palniku raz dużo gazu co będzie imitowało ubogą i bogatą mieszankę
te 2 sposoby widziałem na filmikach na youtube jest taki program niemiecki
proszę oglądać " onclick="window.open(this.href);return false; motyw z palnikiem
motyw z dodatkowym paliwem w innym odcinku
a jeśli tobie to opisz swój problem z autem chętnie ci pomogę i wypowiem się na tyle ile wiedza mi pomoże
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
- Acid55555
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz paź 23, 2011 18:02
- Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
- Kontakt:
Re: Duże spalanie 2.0
co do vaga to nie mam laptopa, tylko 2 komputery stacjonarne w domudziabi3 pisze:>Panowie możecie się na mnie obrazić ale 3 STRONY LANIA WODY TU WIDZĘ ,co za paranoja , właściciel pojazdu wydaje kasę na serwisy a nie kupi sobie vaga >>>>>> bezsens czy 70 zł to tak dużo ???
>laptop i vag i w drogę odczytywać wartości czujników , weryfikować powoli
>VW to miód do diagnozy , vag zawsze coś podpowie
czujnik temperatury powietrza dolotowego ma bardzo duży wpływ na korekcje dawki paliwa i jego awaria może skutkować powstawaniem błędów wcale nie istniejących np uboga mieszanka błąd sondy lambda
po prostu ecu pb podaje usterki i następstwa
usterka to czujnik temp powietrza
następstwa to może być reszta
skoro to przepływomierz to wydałem 340 zł niepotrzebnie, no ale zawsze mogę zwrócić towar bo nawet jeszcze do mnie nie dotarł
skąd ta pewność, że to przepływomierz? w serwisie boscha koleś powiedział, że trzeba zacząć od wymiany sondy lambda, bo to ona może pokazywać błąd przepływomierza
oto co dostałem z serwisu boscha:
29.03.2012 09:15:15
Diagnostyka sterowników VW Motronic M 5.9.x Pamięć błędów
4070 Czujnik temp. powietrza zasysanego (tak zwany przepływomierz)
Za niski sygnał
4086 Sonda lambda 1
Brak sygnału
4480 Multiplikacyjna korekcja mieszanki 1
Mieszanka za uboga
Ilość usterek 3
29.03.2012 09:15:25
Diagnostyka sterowników VW Motronic M 5.9.x Pamięć błędów
Ilość usterek 0
- Acid55555
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz paź 23, 2011 18:02
- Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
No pięknie... Zabrałem się z sąsiadem do wymiany sondy, ale bez kanału to nic nie zrobisz. Z 15 min roboty robi się 2 godziny. Wtyczka jest mniej za lewarkiem zmiany biegów. Żeby wymienić trzeba rozebrać wszystkie osłony.
- karol2010
- Gadatliwa bestia
- Posty: 995
- Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
- Lokalizacja: Szydłowiec
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
no to ogólnie w skrucie mówiąc pupa. No musisz mieć kanał lub tak podlewaruj sobie auto zebyś miał dostęp ale będzie o niebo gorzej. Najlepszy kanał lub podnośnik.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII
- Acid55555
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz paź 23, 2011 18:02
- Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
Dostęp do kanału mamy u znajomego, umówiliśmy się na sobotę. Może od razu zrobimy mój "rozbity" przód. Dobrze, że sam się za to nie zabierałem tylko czekałem na niego. Jak bym zaczął sam rozbierać, to nie wiem jak by się to skończyło
- Acid55555
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: ndz paź 23, 2011 18:02
- Lokalizacja: Mińsk Maz/Dobre
- Kontakt:
Duże spalanie 2.0
Być może związane z wysokim spalaniem, proszę zerknijcie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=458976" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości