Ciśnienie oleju na głowicy KR
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Ciśnienie oleju na głowicy KR
Witam. Jakie powinno być ciśnienie oleju na głowicy ( w miejscu czujnika temp oleju) w silniku KR ?
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Ciśnienie oleju na głowicy KR
Nie niższe niż 0,8 bara na wolnych obrotach przy nagrzanym oleju do temperatury powyżej 80 stopni.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Ciśnienie oleju na głowicy KR
A co moze byc przyczyna niskiego cisnienia? Wymienilem glowice bo stara pekla. Silnik 9a i na niego wsadzilem glowe od kr. Przelozylem popychacze , walkii strasznie zaczelo klepac. Moze byc ze popychqcze sa zle ? Cisnienie na wolnych na rozgrzanym silniku mierzylem w czujnikach cisnienia oleju i manometr pokazywal 1.8bara na rozgrzanym a na glowicy 0.3. Glowwica byla wczesniej rozebrana i wymyta dokladnie karcherem.
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 00:27
- Lokalizacja: w-wa/Maków Mazowiecki
- Kontakt:
Ciśnienie oleju na głowicy KR
yogi_zg, nie znam się,ale może ciśnij mu na postoju pod odcinke żeby szklanki nabiły się olejem.
Ibi 0-100km/h ABF
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
http://youtu.be/32MQnlPlRL0
Ciśnienie oleju na głowicy KR
Nie ma to różnicy czy szklanki pełne czy puste one nie bardzo mają wpływ na ciśnienie oleju. Klikaja poprostu jak nie mają cisnienia.
Mierzyłeś na dole ciśneinie za czy przed filtrem?
Może magistrala w głowicy gdzieś przypchana? Co ciekawe słysze już drugi taki temat z głowicą KR na bloku 9A i napierdzielającymi szklankami. Ktoś próbował to robić wogóle? Może kanały olejowe wychodzą inaczej?
Może głowica podjechana na łożyskowaniu wałków rozrządu? Chociaż szczerze nigdy sie nie spotkałem z problemem braku ciśnienia przez to.
Mierzyłeś na dole ciśneinie za czy przed filtrem?
Może magistrala w głowicy gdzieś przypchana? Co ciekawe słysze już drugi taki temat z głowicą KR na bloku 9A i napierdzielającymi szklankami. Ktoś próbował to robić wogóle? Może kanały olejowe wychodzą inaczej?
Może głowica podjechana na łożyskowaniu wałków rozrządu? Chociaż szczerze nigdy sie nie spotkałem z problemem braku ciśnienia przez to.
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Ciśnienie oleju na głowicy KR
Wałki źle ułożyskowane (wytarte podpory w głowicy) to 85% przyczyn utraty cisnienia oleju w glowicy i 95% przyczyn napierdzielania nowych szklanek w glowicy 16v. Pytanie jest jeszcze jakie jest cisnienie na wale. Bo jak na wale na ciepłym jest 1 bar to nie ma sie co dziwic ze w glowicy 0,3
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Ciśnienie oleju na głowicy KR
W drugą strone patrząc jeżeli na głowicy nie bedzie ciśnienie to na całym silniku również bedzie słabsze bez stukania szklanek?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: Ciśnienie oleju na głowicy KR
Nie zawsze, szklanka może być napełniona a na podporach wałka będzie cisnienie uciekac.
Marszall pisze:W drugą strone patrząc jeżeli na głowicy nie bedzie ciśnienie to na całym silniku również bedzie słabsze bez stukania szklanek?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Ciśnienie oleju na głowicy KR
bugalon pisze:Nie zawsze, szklanka może być napełniona a na podporach wałka będzie cisnienie uciekac.
to znaczy że na wale tez bedzie słabsze?
BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: Ciśnienie oleju na głowicy KR
Nie rozumiem co napisałem niejasno? Jeśli uklad smarowania jest do dupy to bedzie slabo i na wale i w glowicy. Jeśli smarowanie jest dobre, to na wale będzie cacy a w glowicy pupa (jeśli cisnienie na podporach będzie uciekac)
Marszall pisze:bugalon pisze:Nie zawsze, szklanka może być napełniona a na podporach wałka będzie cisnienie uciekac.
to znaczy że na wale tez bedzie słabsze?
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości