[mk3] 1.8 ABS swap
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
[mk3] 1.8 ABS swap
Witam,
Sprawa następująca: do niedawna bylem szczęśliwym posiadaczem mk3 1.8 gt silnik abs. Parę dni temu, podczas jazdy spod auta wypadło mi koło pasowe wału korbowego, zapewne sieczka w silniku.
Pogodziłem się z tym ze najprościej i najtaniej będzie kupić nowy silnik. I tu pojawiła się opcja swapa. Kupno i wstawienie gołego abs'a wyjdzie mnie najtaniej, a jak ze zmianą na 2e?
1.Jak maja się koszta w obydwu przypadkach, rozumiem ze do 2e potrzebuje dodatkowo komputera i wiązki?
2.czy zamontowana instalacja gazowa może nie pasować do 2e (stagg/lovato 6-letnia nie wiem której generacji)?
3.No i podstawowe pytanie, opłaca się? czy stosunek ceny do przyrostu mocy będzie niewspółmierny?
Sprawa następująca: do niedawna bylem szczęśliwym posiadaczem mk3 1.8 gt silnik abs. Parę dni temu, podczas jazdy spod auta wypadło mi koło pasowe wału korbowego, zapewne sieczka w silniku.
Pogodziłem się z tym ze najprościej i najtaniej będzie kupić nowy silnik. I tu pojawiła się opcja swapa. Kupno i wstawienie gołego abs'a wyjdzie mnie najtaniej, a jak ze zmianą na 2e?
1.Jak maja się koszta w obydwu przypadkach, rozumiem ze do 2e potrzebuje dodatkowo komputera i wiązki?
2.czy zamontowana instalacja gazowa może nie pasować do 2e (stagg/lovato 6-letnia nie wiem której generacji)?
3.No i podstawowe pytanie, opłaca się? czy stosunek ceny do przyrostu mocy będzie niewspółmierny?
Re: [mk3] 1.8 ABS swap
Witaj, czytalem gdzies na forum, ze wsadzenie silnika i podlaczenie wszystkiego to koszt ok 700zł, bo silnik wsadzasz prawie ten sam. Potrzebujesz silnik, skrzynia zostaje i tylko komp od 2e i wiazka. Rowniez ten temat mnie ciekawi
-
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
- Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz
[mk3] 1.8 ABS swap
jesteś pewny ze silnik jest uszkodzony ? jest to bezkolizyjny silnik jak pasek pęknie rozrzadu to nic. A że koło od rozadu odleciało widocznie slabo dokręcone bylo, ono napedzo pasek altka i ewentualnie wspomaganie.wiec czemu piszesz ze sieczka w silniku ? Napisz dokladniej w czym problem a nie od razu zeby motor wymieniac
[mk3] 1.8 ABS swap
Na kole pasowym też leży pasek rozrządu, wyleciało bo pękła śruba. ABS z tego co słyszałem od mechaników bezkolizyjny nie jest a w internecie zdania są różne.
Generalnie auto już czeka na przekładkę u mechanika, fartownie dorwałem drugiego ABSa, z pewnego źródła i to w zasadzie za darmo sama robota ma mnie wynieść około 300zł
Naprawiać obecnego nie chciałem bo prócz przestawionego rozrządu brał olej i ogólnie był to chyba najsłabszy element tego auta. Jak będzie sprawować się nowy dowiem się we wtorek albo środę.
Generalnie auto już czeka na przekładkę u mechanika, fartownie dorwałem drugiego ABSa, z pewnego źródła i to w zasadzie za darmo sama robota ma mnie wynieść około 300zł
Naprawiać obecnego nie chciałem bo prócz przestawionego rozrządu brał olej i ogólnie był to chyba najsłabszy element tego auta. Jak będzie sprawować się nowy dowiem się we wtorek albo środę.
[mk3] 1.8 ABS swap
ABS nie jest zły, jak będą robić ci rozrzad, to jak chcesz wloz walek od 2e i bedzie pare kucy wiecej
-
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
- Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz
[mk3] 1.8 ABS swap
niekoniecznie dojdzie kucy wątpię czy 5 chociaż i moment sie przeniesie w gore powyzej 3 tys bedzie ciagnał a dol oslabnie, testowałem sam
[mk3] 1.8 ABS swap
zalezy jaki walek wlozysz tzn. czy bedzie mial gorne krzywki zaokraglone to do dupy, a jak ostre to jest zajebioza. kolega Pewnie zalozyl ten z gotszymi mozesz wlozyc kolektor wydechowy od 2e
-
- Użytkownik
- Posty: 326
- Rejestracja: sob sty 30, 2010 21:01
- Lokalizacja: Łódzkie Tomaszów Maz
[mk3] 1.8 ABS swap
rownie wazne sa krzywki ssace jak i wydechowe,a mialem na mysli walek od gx co jest prawie jak 2e
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości