KamilP pisze:Jaa to Cię człowieku podziwiam
Szczerze powiedziawszy,gdyby nie fakt,że przy drzwiach na kancie miałem 2 niewielkie odpryski od jakiegoś uderzenia,to pewnie myślałbym o jakiejś wpyłce,a tak-dwie pieczenie na jednym ogniufinch pisze:myślałem że pójdziesz na łatwiznę i przejście zrobisz
Nie wiem jeszcze.polakierowałem i wyszedłem.Dziś oblukamfinch pisze: Wtrąceń nie masz?
A widziałeś kiedyś lakierowane auto bez chociaż jednego wtrącania? Nawet w najlepszej komorze lakierniczej zawsze jakiś paproch się zdarzy.
Po to jest polerka,żeby to ładnie usunąć
Stałym klientom mieszają na poczekaniumarcinas1983 pisze:Ty to chyba musisz mieć duży zapas tej farby ze swojego mk2
Wracając do ATS-ów i hebli 280mm.Trzeba zrobić mały szacher-macher i wszystko bangla.
Jarzmo oczywiście zostaje od 280,zacisk trzeba mieć od 256,cieńsze klocki od nie wentylowanych i zerwać z nich blaszki lub naklejki.Łby samoregulatorów trzeba skrócić o jakieś 2,5mm,grzbiet na zacisku trzeba zeszlifować.Trochę rzeźba,ale cel uświęca środki.
Po takim zabiegu heble 280mm są i ATS-y też