[Mk5 .:R32 Turbo] 7xxKM/8xxNm - złosiowy potwoRek

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: zlos » pn kwie 02, 2012 13:19

mgtan pisze:tylko Evelina "troszkę" zmodyfikowana...

a jakie zabiegi planujesz w motorze?
No jak troszkę, to znaczy 400+ kunia :)

A jak zabiegi będą trafione, to opiszę.


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: mgtan » pn kwie 02, 2012 13:27

tak... Zlos... masz racje :)

ale i tak mam słabość do MKV Golfa... szczególnie R32 i jego brzmienia... szczególnie na jakimś ładnym wydechu... poprostu zaje... tzn piękny :)
Do dzisiaj jak widuje pod robotą R32 to jak małe dziecko trochę... oczywiście nie rozstałbym się z eveliną na korzyść golfa ale tak czy siak.... "must have"


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: MatthewG » pn kwie 02, 2012 13:39

Która generacja Evo? :chytry:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

Re: złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: mgtan » pn kwie 02, 2012 13:44

MatthewG pisze:Która generacja Evo? :chytry:
właściwa ;-)... never mind... temat o ciekawszym projekcie niż moje auto :)


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: zlos » pn kwie 02, 2012 13:50

mgtan pisze:ale i tak mam słabość do MKV Golfa... szczególnie R32 i jego brzmienia... szczególnie na jakimś ładnym wydechu... poprostu zaje... tzn piękny
Do dzisiaj jak widuje pod robotą R32 to jak małe dziecko trochę... oczywiście nie rozstałbym się z eveliną na korzyść golfa ale tak czy siak.... "must have"
A to miło. Mnie też brzmienie silnika przyciągało zawsze do R32 - basowa plujka na dole, wrzask na górze. Prawdziwy hothatch.

A sprzedaj w cholerę tą evelinkę-telepankę, coś się Tobie wybierze ze zdrowych R32-ek :)
Nawet jak nie sprzedasz Evci, to kupimy Ci R32 i wyślemy pocztą ;)

BTW: Jeśli właściwa gen. Evci, to najwyżej Mk8 - potem było już ciężkie auto. Trafiłem?


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

Re: złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: mgtan » pn kwie 02, 2012 14:20

zlos pisze:
mgtan pisze:ale i tak mam słabość do MKV Golfa... szczególnie R32 i jego brzmienia... szczególnie na jakimś ładnym wydechu... poprostu zaje... tzn piękny
Do dzisiaj jak widuje pod robotą R32 to jak małe dziecko trochę... oczywiście nie rozstałbym się z eveliną na korzyść golfa ale tak czy siak.... "must have"
A to miło. Mnie też brzmienie silnika przyciągało zawsze do R32 - basowa plujka na dole, wrzask na górze. Prawdziwy hothatch.

A sprzedaj w cholerę tą evelinkę-telepankę, coś się Tobie wybierze ze zdrowych R32-ek :)
Nawet jak nie sprzedasz Evci, to kupimy Ci R32 i wyślemy pocztą ;)

BTW: Jeśli właściwa gen. Evci, to najwyżej Mk8 - potem było już ciężkie auto. Trafiłem?
Nie, nie... Eveliny nie sprzedam, za długo szukałem egzemplarza bez przejść :)... żadnych przejść :)

EVO VII VIII i IX to w sumie ta sama buda różnice w dopracowywaniu "detali" oraz delikatne liftingi z zewnątrz.
Od IXtki jest Mivec co daje kolejne pole do popisu i dodatowe "kunie". Ja mam własnie IX.

Sprawa wagi jest problemem od Xtej generacji :) czyli obecnej.


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: MatthewG » pn kwie 02, 2012 16:11

Jeśli masz nadłubaną IX (strzelam +/-380 koni) to nie byłbym taki pewien, że sobie z 360 konną eRką w DSG poradzi. Jarek mając 340 koni objeżdżał Xtki z taką mocą, a różnica w masie między IX a X nie jest aż taka duża.


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

Re: złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: mgtan » pn kwie 02, 2012 23:23

MatthewG pisze:Jeśli masz nadłubaną IX (strzelam +/-380 koni) to nie byłbym taki pewien, że sobie z 360 konną eRką w DSG poradzi. Jarek mając 340 koni objeżdżał Xtki z taką mocą, a różnica w masie między IX a X nie jest aż taka duża.
Nagrzebane na ponad 380... w Golfie jest DSG a w EVO daje radę ACD :) coś za coś... de facto zupełnie inne samochody w prowadzeniu i przeznaczeniu.
tak czy siak patrząc po osiągach 555 koni to myślę że nie mam co się bawić, bardziej z ciekawości bym dał sie sklepać :)

Ciekawe ile takie np. 450 konne R/R32 ma do 200km/h... wie ktoś może? 13sek? mówie o aucie drogowym a nie na slikach i torze testowym na 1/4 :)

Różnica w masie miedzy IX a X jest baaardzo odczuwalna, dlatego X ma przydomek "krowa" :) choć auto i tak się bardzo dobrze prowadzi.

w sumie auta te i ich cene można opisac tak:
Golf - 40% silnik + 20% napęd + 30% jakośc materiałów + 10% bajery
EVO - 50% silnik + 40% napęd + 8% jakośc materiałów + 2% bajery


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

Awatar użytkownika
daniel1d
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2250
Rejestracja: pt paź 24, 2008 21:36
Lokalizacja: Siedlce

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: daniel1d » pn kwie 02, 2012 23:38

mgtan pisze:Ciekawe ile takie np. 450 konne R/R32 ma do 200km/h... wie ktoś może? 13sek?
Trzeba Rybaka pytać, kiedyś pisał ile ma do 200km/h jego R20. Jak miałem 400+ w golfie to klepałem jak chciałem evo VIII 377km :D
Co do porównania evo vs golf R32, to do jazdy na co dzień na miasto wybrał bym golfa. Pierwszy raz jak jeździłem evo to byłem w szoku zajeżdżam do domu chcę zawrócić a tu się nie mogę wyrobić na raz ( taki ma słaby skręt).


www.proturbo.com.pl

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

Re: złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: mgtan » wt kwie 03, 2012 00:00

daniel1d pisze:
mgtan pisze:Ciekawe ile takie np. 450 konne R/R32 ma do 200km/h... wie ktoś może? 13sek?
Trzeba Rybaka pytać, kiedyś pisał ile ma do 200km/h jego R20. Jak miałem 400+ w golfie to klepałem jak chciałem evo VIII 377km :D
Co do porównania evo vs golf R32, to do jazdy na co dzień na miasto wybrał bym golfa. Pierwszy raz jak jeździłem evo to byłem w szoku zajeżdżam do domu chcę zawrócić a tu się nie mogę wyrobić na raz ( taki ma słaby skręt).
Ja powiem Ci że Eve nie zamieniłbym na R... kupiłbym R do EVy... a co! komplet musi być :) tzn żeby nie było to wyjaśnie że tylko R32 a nie R jak dla mnie. To tyle ze strefy marzeń :)
Kwestia gustu, promień skrętu to wynika z rodzaju napędu w sumie :) ale fakt mały to on nie jest :)


a wracając do tematu wątku... piękne auto, piękny projekt... z mojej strony czekam na realizację jakiegoś profi filmiku z orkiestrą wydechową :)


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

Re: złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: MatthewG » wt kwie 03, 2012 06:33

mgtan pisze:Ciekawe ile takie np. 450 konne R/R32 ma do 200km/h... wie ktoś może? 13sek? mówie o aucie drogowym a nie na slikach i torze testowym na 1/4 :)
3.7/3.8 do 100km/h i chyba 13 z grosikiem do 200km/h, ale pewności nie mam...


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

mgtan
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw wrz 13, 2007 10:12
Lokalizacja: Padół zwany stolicą

złoś Mk5 .:R32 DSG tuned by CompSport

Post autor: mgtan » wt kwie 03, 2012 09:47

osiągi całkiem przyjemne :)... czyli jak jadę bez silencera to własnie takie osiągi mam jak wspomina MatthewG w przypadku Golfa 450 KM.
To tyle celem zakończenia OT.
EOT.


Prawie R32... ale prawie czyni różnicę ;-) no i był 1/2 R32 czyli 1.6 :-)... ale to już historia.

Awatar użytkownika
MatthewG
VW Baron
VW Baron
Posty: 3091
Rejestracja: pn cze 07, 2010 15:25
Lokalizacja: Polska

[Mk5 .:R32 DSG] tuned by CompSport driven by zlos

Post autor: MatthewG » wt kwie 03, 2012 14:36

Jarek nie ma 450 koni. Teraz EOF :grin:


2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20

Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

[Mk5 .:R32 DSG] tuned by CompSport driven by zlos

Post autor: Rybak » wt kwie 03, 2012 23:57

MatthewG pisze:Jarek nie ma 450 koni.
Niestety,mam tylko marne 430,ale może kiedyś popłaczę Patowi w rękaw,że auto nie jedzie, to może ze dwadzieścia kucy dorzuci,bo teraz to się ledwo człapie,3.8 do setki,11.9 ćwiartka,13.7 do 200 (do dwustu czas będzie z deka lepszy jak się zrobi mały niuans,który występuje przy ok.190 km\h i pierdzieli czas do dwustu wg.mnie o dobre 0.5s).To na tyle gwoli ścisłości.Mateusz,my teraz to chyba musimy zrobić bi moto,jakiś drugi silnik wrzucić do naszych erek żeby dogonić Tomka czy Daniela na autostradzie :grin:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości