Yoo robię swapa z 1.3 2g 91r, na abfa z toledo 95r, miałem cale auto także wszystko mam, w związku z tym ze jestem w środku prac czyli wszystko wybebeszone mam kilka pytań, może konkretnie:
1. Hamulce przód- 280 ale 4x100 wiem ze jezmo z z zaciskiem mogę zostawić ale potrzebuje piasty z g60, idąc dalej w toledo sworzeń jest przykręcany od góry w g60 chyba normalnie z boku, czyli muszą być inne wahacze, teraz pytanie od czego bo chce by było szerzej niż seryjnie, wiadomo;], i czy będzie mi pasować stabilizator z toledo do tego innego wahacza?
2. robimy bez absu i edsu czy jak tam, czy mogę wykorzystać ta pompę z toledo, jeśli tak to czy wystarczy podłączyć zasilanie żeby ja odpowietrzyć?
3. wiązkę silnika przepiałem, zatrzymałem się na wiązce pompy paliwa, z wtyczki w skrzynce bezpieczników wychodzi jeszcze jeden kabel żółto czarny i idzie gdzieś i wraca do przekaźnika nad skrzynka, od czego jest? , jeszcze tak immobilizer wiem ze można wyłączyć przez komputer ale najpierw się trzeba gdzieś podpiąć;D co jeszcze muszę przełożyć jakie wiązki dodam ze chce licznik od mk II GTI 16v z mfa,
4 klima wylatuje;p czym zastąpić sprężarkę żeby pasek przeprowadzić jak to zrobić?
5 katalizator wybebeszamy;p rozciąć go wywalić środek i zespawać, czy wstawić rurę co z sondą, trzeba ja jakoś przedłożyć zostawić tak jak jest jak robiliście u siebie?
To pytania które mnie najbardziej nurtują:p sukcesywnie pewnie będę dodawał nowe musicie wybaczyć to moj pierwszy swap;p dzięki za wszelka pomoc
Dodam co już jest przełożone; lewarek, pedały, wózek ze wspoma, pompa paliwa pod autem i wkładka w bak, wiązka silnika i świateł, no i pomalowana komora
swap z 1.3 na ABF mkII kilka pytan w przerwie;p
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- MAREK 74
- Gadatliwa bestia
- Posty: 990
- Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontakt:
Re: swap z 1.3 na ABF mkII kilka pytan w przerwie;p
zamiast kata wstaw rurę wspawaj nakrętkę na sondę, jak robisz bez ABS to jakie zasilanie? czego?
MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
swap z 1.3 na ABF mkII kilka pytan w przerwie;p
1) Zeby zrobic heble 280mm 4x100 musisz zmienic zwrotnice na te np z golfa III GT od hamulcy 256mm do tego dochodza wahacze z mk III od wszystkich wersji oprocz GTI i VR6. Te ktore masz w teraz w toledo sa takie same jak w GTI i VR6 wiec odpadaja. Do tego dorzucasz sworznie wahaczy oraz laczniki stabilizatora od golfa III CL/GL/GT oraz sam stabilizator. Zmiana piast na te od G60 nic nie daje poniewaz posadzajac takie piasty w zwrotnicach z tego Toledo nie dobierzesz tarczy do tego poniewaz nie bedzie zgadzal sie jeden z parametrow a mianowicie wysokosc osadzenia piasty na tarczy.
2) Jezeli nie zalezy Ci na ABSie i EDSie to wywal te pompe i wstaw zwykla
3) Nie mam pewnosci wiec sie nie wypowiem
4) wywalic sprezarke i dac krotszy pasek
5) Poprzednik juz napisal co i jak zrobic
2) Jezeli nie zalezy Ci na ABSie i EDSie to wywal te pompe i wstaw zwykla
3) Nie mam pewnosci wiec sie nie wypowiem
4) wywalic sprezarke i dac krotszy pasek
5) Poprzednik juz napisal co i jak zrobic
Re: swap z 1.3 na ABF mkII kilka pytan w przerwie;p
1. wpadłem na genialny pomysł, bo i tak felga mi nie wchodzi trze o jarzmo, dorobię sobie dystanse zieniajace rozstaw z 5x100 na 4x100, i po problemie zawsze będę mógł wrócić do 5x100 bo to tez kwestia tylko tarczy z tyluimperfectCell pisze:1) Zeby zrobic heble 280mm 4x100 musisz zmienic zwrotnice na te np z golfa III GT od hamulcy 256mm do tego dochodza wahacze z mk III od wszystkich wersji oprocz GTI i VR6. Te ktore masz w teraz w toledo sa takie same jak w GTI i VR6 wiec odpadaja. Do tego dorzucasz sworznie wahaczy oraz laczniki stabilizatora od golfa III CL/GL/GT oraz sam stabilizator. Zmiana piast na te od G60 nic nie daje poniewaz posadzajac takie piasty w zwrotnicach z tego Toledo nie dobierzesz tarczy do tego poniewaz nie bedzie zgadzal sie jeden z parametrow a mianowicie wysokosc osadzenia piasty na tarczy.
2) Jezeli nie zalezy Ci na ABSie i EDSie to wywal te pompe i wstaw zwykla
3) Nie mam pewnosci wiec sie nie wypowiem
4) wywalic sprezarke i dac krotszy pasek
5) Poprzednik juz napisal co i jak zrobic
2 a wysprzeglik hydrauliczny? jak już jest to chciałbym zostawić
3 Mam pytanie czy pompą paliwa steruje tylko przekaźnik czy komputer wyłącza pompę po osiągnięciu ciśnienia w układzie po przekręceniu stacyjki?
4. to nie takie proste bo jak wywalę sprężarkę to paska nie przeprowadzę bo zawadzi papa wody jakiś inny trik musi być alternator niżej czy coś?
5. kumpel mi mówił i tłumaczył dlaczego, ze mam wybebeszyć kata i zostawić pusta puchę, bo spaliny się tam będą zbierać biedzie zawirowanie, dłużej będą zostawać w tej puszce, i sonda nie będzie głupiec, będzie miała lepsze odczyty co sadzicie, spróbować można rurę wstawić tez zawsze
-
- Użytkownik
- Posty: 497
- Rejestracja: śr gru 05, 2007 00:29
- Lokalizacja: Bydgoszcz
swap z 1.3 na ABF mkII kilka pytan w przerwie;p
1. Moim zdaniem to nie jest genialny pomysl. Jakos nie mam przekonania do dystansow poza tym skoro dasz je na przodzie musisz dac tez i na tyl zeby byl taki sam rozstaw kół na osiach co daje kolejne koszty.
2. Wysprzeglik Hydrauliczny to nie problem. Przy zwyklych pompach i ich zbiorniczkach tez jest wyjscie z tym ze zaslepione, a jezeli jego u Ciebie nie ma to i tak bez trudu mozna kupic taka pompke za grosze. Ja osobiscie zrezygnowalbym ze sprzegla hydro i skrzyni CDA, ktora jak wiadomo nie od dzis "zabija" osiagi tego silnika przy czym oszczedzil bym sobie ciecia sciany grodziowej i calym ceregielem dopasowywania tego. Jedyna trudnosc jaka mozesz napotkac na swojej drodze podczas spinania ABFa ze skrzynia na wodziki jest przerobienie delikatnie kolektora wydechowego badz przesuniecie o kawalek samego wybieraka skrzyni zeby uniknac wadzenia o wczesniej wspominany kolektor.
4. NIe mam 100% pewnosci ale z tego co sobie przypomina trzeba wykonac pewien myk. Mianowicie lapa alternatora od golfa III 1.8 + koło pasowe od pompy wody + krotki pasek. Z tego co wiem mocowania w bolku 2.0 i 1.8 oraz sama pompa wody i mocowania alternatorow oraz kompesorow klimy sa identyczne i pasuja zamiennie. Wiec rozwiazaniem bedzie zestaw z 1.8 pewnie do dostania na kazdym szorcie za symboliczna kase.
5. Ciezko stwierdzic ile w tym prawdy poniewaz niektore silniki maja sondy nie w kacie ani za dnych puszkach zbiorczych tylko na jakims odcinku kolektora i tak wychodzi to z fabryki wiec odczyty musza byc poprawne. Przyklad silnik ABS, ACK, AAH i wiele innych
2. Wysprzeglik Hydrauliczny to nie problem. Przy zwyklych pompach i ich zbiorniczkach tez jest wyjscie z tym ze zaslepione, a jezeli jego u Ciebie nie ma to i tak bez trudu mozna kupic taka pompke za grosze. Ja osobiscie zrezygnowalbym ze sprzegla hydro i skrzyni CDA, ktora jak wiadomo nie od dzis "zabija" osiagi tego silnika przy czym oszczedzil bym sobie ciecia sciany grodziowej i calym ceregielem dopasowywania tego. Jedyna trudnosc jaka mozesz napotkac na swojej drodze podczas spinania ABFa ze skrzynia na wodziki jest przerobienie delikatnie kolektora wydechowego badz przesuniecie o kawalek samego wybieraka skrzyni zeby uniknac wadzenia o wczesniej wspominany kolektor.
4. NIe mam 100% pewnosci ale z tego co sobie przypomina trzeba wykonac pewien myk. Mianowicie lapa alternatora od golfa III 1.8 + koło pasowe od pompy wody + krotki pasek. Z tego co wiem mocowania w bolku 2.0 i 1.8 oraz sama pompa wody i mocowania alternatorow oraz kompesorow klimy sa identyczne i pasuja zamiennie. Wiec rozwiazaniem bedzie zestaw z 1.8 pewnie do dostania na kazdym szorcie za symboliczna kase.
5. Ciezko stwierdzic ile w tym prawdy poniewaz niektore silniki maja sondy nie w kacie ani za dnych puszkach zbiorczych tylko na jakims odcinku kolektora i tak wychodzi to z fabryki wiec odczyty musza byc poprawne. Przyklad silnik ABS, ACK, AAH i wiele innych
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości