Post
autor: jeryk10 » ndz kwie 01, 2012 09:11
Wtyczka 5 kabli
czerwono biały plus idący z przekaźnika pompy paliwa z zacisku 87
czarno żółty zasilanie na pin 14 ECU
czerwono zielony sygnał rozrusznika plus pojawiający się gdy kręcimy rozrusznikiem plus idzie na pin 1 ECU
czerwono żółty sygnał masowy idący z ECU z pinu 3 do przekaźnika pompy paliwa na zacisk 85
czerwono czarny zasilanie wtrysków paliwa zasilanie jest takie same jak dla sondy lambda czyli idzie z przekaźnika pompy paliwa ten kabel sprawdź miernikiem czy pojawia się tam plus jak załączy przekaźnik pompy paliwa
wtyczka na 6 kabli
czerwono żółty sygnał masowy idący na przekaźnik pompy paliwa na zacisk 85 i łączysz go z tez z tym czerwono żółtym
czerwono biały plus idący na sondę lambda z przekaźnika pompy paliwa z zacisku 87 i łączysz go z tym czerwono białym
czerwony cienki sygnał rozrusznika łączysz go z czerwono zielonym
czarno żółty plus na ECU łączysz go z czarno żółtym
czerwony gruby zasilanie wtrysków łączysz go z czerwono czarnym
czarno biały zasilanie korkowca lub cewki zapłonowej ale ten przewód sprawdź miernikiem dokąd idzie zazwyczaj zasilanie cewki to przewód czarny
dobrze przykręć wszystkie masy ECU bo to morze było powodem spalenia sterownika masa ECU to pin 19i13
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32