1.8 AAM - Pompa paliwa i silniczek krokowy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Rafal__K
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:55
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)

1.8 AAM - Pompa paliwa i silniczek krokowy...

Post autor: Rafal__K » pt mar 30, 2012 09:51

Witajcie!

Mam takie pytanie...

W swoim 1.8 mam taki objaw, że gdy wskazówka poziomu paliwa jest tak mniej więcej w połowie czerwonego pola rezerwy, to pojewia sie problem z odpalaniem...
Długo kręci zanim odpali...

Czy jest to wina pompy paliwa, że nie ma tego ciśnienia, żeby zaciągnąć??

Dodam, że jak jest zalane więcej paliwa (nawet kawałem po za pole rezerwy) auto odpala bezproblemowo od pierwszego strzała...

Dodam też, że jak jest mało paliwa, to auto łapie takiego jakby muła...

Winna pompa paliwa??


I kolejne pytanko, co by nie zakładać kilku tematów...

Chodzi mi o silniczek krokowy...

Okazało sie, że najprawdopodobniej jest on uszkodzony...
Objawia sie to tym, że cały czas ma podwyższone obroty powyżej 1000 obr/min...
Cały czas zimny/ciepły...
Mechanik powiedział mi, że jest on uszkodzony i zablokowany w jednej pozycji i dla tego trzyma tak obroty...

I pytanie...

Czy uszkodzenie tego silniczka krokowego ma jakiś wpływ na dynamike auta??
Czy ma to jakie kolwiek odbicie na spalaniu?? Większe spalanie??
Czy taki "zablokowany" silniczek krokowy jest do odratowania, czy trzeba szukac nowego??

Z góry dziękuje za odppowiedzi...

Pozdrawiam wszystkich...


[img]http://img707.imageshack.us/img707/3179/beb197d3ea71cf81.jpg[/img]
Moja golfina -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=335972

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

1.8 AAM - Pompa paliwa i silniczek krokowy...

Post autor: Paweł Marek » pt mar 30, 2012 13:04

O podwyższonych obrotach i silniczku wyszukaj wyszukiwarką było wszystko.
Co do pompy - znajdź w FAQ temat o zmianie - trzeba zwrócić uwagę na pewien oring uszczelniający pompe w koszu - to się tyczy sytuacji jeskli pompa była zmieniana a o tym orngu zapomniano. Jesli nie była zmieniana - wartoenic filtr benzyny i pompę wyjąc i zobaczyć czy jej sitko w dnie nie jest zatkane brudem.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Rafal__K
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:55
Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)

1.8 AAM - Pompa paliwa i silniczek krokowy...

Post autor: Rafal__K » sob mar 31, 2012 23:07

Dzieki :)
Jeśli chodzi o pompe to znalazłem opis wymiany...
Pompe już mam tylko zabrać sie za wymiane...

Natomiast jeśli chodzi o silniczek krokowy, to jakoś nie moge nic konkretnego znaleść ;/


[img]http://img707.imageshack.us/img707/3179/beb197d3ea71cf81.jpg[/img]
Moja golfina -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=335972

Awatar użytkownika
motoboy10
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: czw mar 10, 2011 00:24
Lokalizacja: Lubliniec SLU

1.8 AAM - Pompa paliwa i silniczek krokowy...

Post autor: motoboy10 » pn kwie 02, 2012 23:05

co do krokowca to podjedź na szrot i podmień silniczek lub ze znajomym co posiada golfa i taki sam silnik wtedy będziesz wiedział czy to wina krokowca. warto też sprawdzić same okablowanie do niego bo mogła się gdzieś przetrzeć wiązka.


Kto SmarujeTen Jedzie :)

AUS LIEBE ZU DEN AUTOS DER GRUPPE "VAG"


Volkswagenwerk AktienGesellschaft

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości