Pytanie o swap??

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
vtunerek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 21:23

Pytanie o swap??

Post autor: vtunerek » śr mar 28, 2012 21:17

Witam!
Posiadam Golfa 3 1.6 z silnikiem ABU mam okazyjnie do zakupienia passata b3 2.0 16V tego co ma prawie 140KM, a że buda w passacie jest nieciekawa ale silnik zdrowy. Moje pytanie jest takie co bym musiał przełożyć z passata do golfa przy swapie silnika ??


Był Golfik mk2 1.8
Jest mk3 1.6 :)

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Pytanie o swap??

Post autor: bugalon » śr mar 28, 2012 22:29

Wszystko a i tak jeszcze paru gratów zabraknie (np pedałów czy pompki do sprzęgła przy pedałach)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
vtunerek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 21:23

Pytanie o swap??

Post autor: vtunerek » czw mar 29, 2012 09:32

Wszystko to znaczy co dokładni


Był Golfik mk2 1.8
Jest mk3 1.6 :)

cybul91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn sie 23, 2010 09:52

Pytanie o swap??

Post autor: cybul91 » pt mar 30, 2012 23:03

silnik wiazka z komputerem, komputerami.. aparat zaplonowy oczywiscie.. najlepiej wiazka ze skrzynka bezpiecznikow.. i teraz zalezy czy chcesz pakowac skrzynie z passata czy zostawic swoja..bo tez jest taka mozliwość.. ale nie wiadomo jak dlugo wytrzyma:) a przede wszystkim chodzi tu o sprzegło bo jest małe cieniutkie:) a jeżeli chodzi o skrzynie z passata to jest na linki więc masz już z tym więcej roboty.. i zmian;) to tak chyba mniej więcej:) pozdro



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Pytanie o swap??

Post autor: bugalon » sob mar 31, 2012 10:39

Skrzynia z ABU nie podejdzie do 9A. Trzeba przewalać całość. Jak kolega ma jedno i drugie to wystarczy że otworzy maskę w jednym i drugim aucie i zobaczy co przerzucać. Przewalać trzeba po prostu wszystko włącznie z pompami paliwa. Pod maską nie zostaje w golfie III nic oprócz wózka. Nawet zwrotnice z hamulcami trzeba przewalić.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
vtunerek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 21:23

Pytanie o swap??

Post autor: vtunerek » sob mar 31, 2012 12:11

Acha czyli nie opłaca się robić tego swapa


Był Golfik mk2 1.8
Jest mk3 1.6 :)

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Pytanie o swap??

Post autor: bugalon » sob mar 31, 2012 12:43

Opłacalność to pojęcie względne, jak nie potrafisz tego zrobic sam tylko chcesz komuś oddać i zaplacic to faktycznie sie nie oplaca.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
vtunerek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt wrz 14, 2010 21:23

Pytanie o swap??

Post autor: vtunerek » sob mar 31, 2012 16:53

Nie no robił bym sam ze szwagrem ale i tak chyba za dużo jest roboty


Był Golfik mk2 1.8
Jest mk3 1.6 :)

Awatar użytkownika
strus90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: sob sty 15, 2011 14:40
Lokalizacja: Nasielsk
Kontakt:

Pytanie o swap??

Post autor: strus90 » wt kwie 03, 2012 00:31

Najbardziej sie oplaca jezdzic rowerem albo miec 1.4 w lpg i nie krecic powyzej 2,5tys :P Jesli silnik jest zdrowy to warto brac bo bedziesz mial tez troche innych czesci np hamulce mozesz przelozyc, a reszte na handel, albo zrobic antyswap i wrzucic 1.6 do paska i sprzedac jakims maloatom do zajezdzenia :P


Volkswagen Vento AAZ -> 97PS@4690 / 152Nm@3050 -> 112PS@4460 / 197Nm@3610
Daewoo Lanos C20XE-> 100PS@6300 / 128Nm@3520 -> 160PS@6080 / 193Nm@5470 -> 250PS@5650 / 330Nm@4470

Awatar użytkownika
bastek016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: sob maja 19, 2007 18:47
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Pytanie o swap??

Post autor: bastek016 » wt kwie 03, 2012 07:20

Powiem tak wyniesie cię to ok 3 tyś , nawet jak kupisz silnik . Oleje itp , frajda z jazdy ogromna ja dałem do siebie 2.0 115 koni, i byłem mega zadowolony. ABU to straszny muł, a najbardziej przez ten nieszczęsny wtrysk, i tą przepustnice jak kapsel od piwa.



Awatar użytkownika
herbiasty
Forum Master
Forum Master
Posty: 1287
Rejestracja: ndz mar 23, 2008 00:19
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: Pytanie o swap??

Post autor: herbiasty » wt kwie 03, 2012 10:08

bastek016 pisze:Powiem tak wyniesie cię to ok 3 tyś , nawet jak kupisz silnik . Oleje itp , frajda z jazdy ogromna ja dałem do siebie 2.0 115 koni, i byłem mega zadowolony. ABU to straszny muł, a najbardziej przez ten nieszczęsny wtrysk, i tą przepustnice jak kapsel od piwa.
to optymistycznie :)
no chyba ze 3 tys + silnik to jak najbardziej, rzezba wydechu, sprzegło, paski, płyny napinacze, pompa wody, uszczelki, fuckupy itp.. itd..
Nie zebym zniechcecał, ale koszty wyliczone mnozy sie razy 2.. tak jest zawsze. Nie wazne czy swap czy remont, pierdołki podnosz koszty poteznie.. No chyba ze na drutach i zeby tylko jezdzilo..


RC-Motorsport
https://www.facebook.com/RCmotorsport.Rafal.Cyprys" onclick="window.open(this.href);return false;

Sroka na fejsie:

https://www.facebook.com/Scirocco-53B-b ... 581737776/" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości