Witajcie!
Mam takie pytanie...
W swoim 1.8 mam taki objaw, że gdy wskazówka poziomu paliwa jest tak mniej więcej w połowie czerwonego pola rezerwy, to pojewia sie problem z odpalaniem...
Długo kręci zanim odpali...
Czy jest to wina pompy paliwa, że nie ma tego ciśnienia, żeby zaciągnąć??
Dodam, że jak jest zalane więcej paliwa (nawet kawałem po za pole rezerwy) auto odpala bezproblemowo od pierwszego strzała...
Dodam też, że jak jest mało paliwa, to auto łapie takiego jakby muła...
Winna pompa paliwa??
I kolejne pytanko, co by nie zakładać kilku tematów...
Chodzi mi o silniczek krokowy...
Okazało sie, że najprawdopodobniej jest on uszkodzony...
Objawia sie to tym, że cały czas ma podwyższone obroty powyżej 1000 obr/min...
Cały czas zimny/ciepły...
Mechanik powiedział mi, że jest on uszkodzony i zablokowany w jednej pozycji i dla tego trzyma tak obroty...
I pytanie...
Czy uszkodzenie tego silniczka krokowego ma jakiś wpływ na dynamike auta??
Czy ma to jakie kolwiek odbicie na spalaniu?? Większe spalanie??
Czy taki "zablokowany" silniczek krokowy jest do odratowania, czy trzeba szukac nowego??
Z góry dziękuje za odppowiedzi...
Pozdrawiam wszystkich...
1.8 AAM - Pompa paliwa i silniczek krokowy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Rafal__K
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:55
- Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
1.8 AAM - Pompa paliwa i silniczek krokowy...
[img]http://img707.imageshack.us/img707/3179/beb197d3ea71cf81.jpg[/img]
Moja golfina -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=335972
Moja golfina -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=335972
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.8 AAM - Pompa paliwa i silniczek krokowy...
O podwyższonych obrotach i silniczku wyszukaj wyszukiwarką było wszystko.
Co do pompy - znajdź w FAQ temat o zmianie - trzeba zwrócić uwagę na pewien oring uszczelniający pompe w koszu - to się tyczy sytuacji jeskli pompa była zmieniana a o tym orngu zapomniano. Jesli nie była zmieniana - wartoenic filtr benzyny i pompę wyjąc i zobaczyć czy jej sitko w dnie nie jest zatkane brudem.
Co do pompy - znajdź w FAQ temat o zmianie - trzeba zwrócić uwagę na pewien oring uszczelniający pompe w koszu - to się tyczy sytuacji jeskli pompa była zmieniana a o tym orngu zapomniano. Jesli nie była zmieniana - wartoenic filtr benzyny i pompę wyjąc i zobaczyć czy jej sitko w dnie nie jest zatkane brudem.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Rafal__K
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:55
- Lokalizacja: Kwidzyn (pomorskie)
1.8 AAM - Pompa paliwa i silniczek krokowy...
Dzieki
Jeśli chodzi o pompe to znalazłem opis wymiany...
Pompe już mam tylko zabrać sie za wymiane...
Natomiast jeśli chodzi o silniczek krokowy, to jakoś nie moge nic konkretnego znaleść ;/
Jeśli chodzi o pompe to znalazłem opis wymiany...
Pompe już mam tylko zabrać sie za wymiane...
Natomiast jeśli chodzi o silniczek krokowy, to jakoś nie moge nic konkretnego znaleść ;/
[img]http://img707.imageshack.us/img707/3179/beb197d3ea71cf81.jpg[/img]
Moja golfina -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=335972
Moja golfina -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=335972
1.8 AAM - Pompa paliwa i silniczek krokowy...
co do krokowca to podjedź na szrot i podmień silniczek lub ze znajomym co posiada golfa i taki sam silnik wtedy będziesz wiedział czy to wina krokowca. warto też sprawdzić same okablowanie do niego bo mogła się gdzieś przetrzeć wiązka.
Kto SmarujeTen Jedzie
AUS LIEBE ZU DEN AUTOS DER GRUPPE "VAG"
Volkswagenwerk AktienGesellschaft
AUS LIEBE ZU DEN AUTOS DER GRUPPE "VAG"
Volkswagenwerk AktienGesellschaft
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości